eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Wykonanie remontu drogi w miejscowości Dębina na terenie Gminy Sieradz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu drogi w miejscowości Dębina na terenie Gminy Sieradz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50

1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/57/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu drogi w miejscowości Dębina na terenie Gminy Sieradz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38002a8c-ad05-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039330/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Dębina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich, Poddziałanie 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność, projekt pn.: Przebudowa drogi gminnej w Dębinie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Dębina na odcinku od km 0+000 tj. od końca istniejącej nawierzchni bitumicznej, do km 0+446 tj. do posesji nr 12 po prawej stronie drogi (działka Nr 94 obręb Dębina).
2) Dane ogólne
- klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa
- prędkość miarodajna - 40km/godz.
- obciążenie ruchem - nie określa się
- szerokość jezdni – 4,00 m
- szerokość poboczy – 0,75 m – 1,50 m
- długość odcinka – 446 m.
3) Remont drogi będzie polegał w szczególności na:
- odtworzeniu istniejącej osi drogi w terenie z założeniem dostosowania osi projektowej do istniejącej,
- plantowaniu istniejącej nawierzchni tłuczniowo - żwirowej wraz z zagęszczeniem celem poprawy równości podłużnej i likwidacji istniejących ubytków,
- wzmocnieniu istniejącej nawierzchni warstwą wyrównawczo - wzmacniającą z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0-32mm przy średniej grubości 15cm,
- skropieniu emulsją asfaltową kationową krawędzi podbudowy na szerokości 0,75m,
- ułożeniu warstwy ścieralnej grubości 5cm z betonu asfaltowego,
- uzupełnieniu istniejących poboczy ziemnych gruntem dowiezionym wraz z ich zagęszczeniem i plantowaniem do wymaganych spadków poprzecznych 8%, przy grubości warstwy 10 cm, co pociąga za sobą wykonanie koryta głębokości do 7cm,
- ustawieniu znaku B-33 ograniczającego prędkość do 40km/godz.
4) Przed przystąpieniem do remontu drogi należy zlokalizować i zabezpieczyć przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej i przebieg kabla telefonicznego w miejscu kolizji. Roboty w promieniu 1,50 m od tych urządzeń należy prowadzić ręcznie i pod nadzorem odpowiednich służb technicznych
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiar i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załączniki Nr 8, 9, 10 do SWZ.
6) Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
7) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
- czynności związane z robotami w zakresie poboczy,
- czynności związane z robotami w zakresie nawierzchni drogi, (obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy / robót).
b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SWZ.
8) Inwestycja dofinansowana jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, Poddziałanie 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność w ramach projektu pn.: Przebudowa drogi gminnej w Dębinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Artykuł 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 z późn. zm.)  Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Uzasadnienie faktyczne:
W związku z koniecznością zmiany opisu przedmiotu zamówienia, który prowadził będzie do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym, prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Unieważnienie postępowania następuje przed upływem terminu składania ofert, który w dokumentach postępowania i ogłoszeniu o zamówieniu określono na dzień 03.03.2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.