Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088562/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
- 2022/BZP 00094699/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00128078/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
- 2022/BZP 00308540/01 - Wynik z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów szewnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000868307
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bytomska 62
1.4.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@urazowka.piekary.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112740
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00088562/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 1 – Nici niewchłanialne;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji określa w załącznik nr 3 lub 4 do SWZ.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
4.5. Wymagany minimalny termin gwarancji ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami SWZ.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 1 – Nici niewchłanialne;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 2 – Nici wchłanialne;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji określa w załącznik nr 3 lub 4 do SWZ.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
4.5. Wymagany minimalny termin gwarancji ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami SWZ.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 2 – Nici wchłanialne;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 3 – Staplery;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji określa w załącznik nr 3 lub 4 do SWZ.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
4.5. Wymagany minimalny termin gwarancji ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami SWZ.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 3 – Staplery;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 4 – Nici specjalistyczne - 1;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji określa w załącznik nr 3 lub 4 do SWZ.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
4.5. Wymagany minimalny termin gwarancji ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami SWZ.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 4 – Nici specjalistyczne - 1;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 5 – Nici specjalistyczne - 2;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji określa w załącznik nr 3 lub 4 do SWZ.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
4.5. Wymagany minimalny termin gwarancji ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami SWZ.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 5 – Nici specjalistyczne - 2;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 6 – Nici specjalistyczne - 3;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji określa w załącznik nr 3 lub 4 do SWZ.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
4.5. Wymagany minimalny termin gwarancji ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami SWZ.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 6 – Nici specjalistyczne - 3;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 7 – Nici specjalistyczne - 4;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji określa w załącznik nr 3 lub 4 do SWZ.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
4.5. Wymagany minimalny termin gwarancji ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami SWZ.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 7 – Nici specjalistyczne - 4;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 8 – Nici specjalistyczne - 5;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji określa w załącznik nr 3 lub 4 do SWZ.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
4.5. Wymagany minimalny termin gwarancji ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami SWZ.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy na zamówienie zamawiającego materiałów szewnych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części dalej zwane „Pakietami”:
- Pakiet nr 8 – Nici specjalistyczne - 5;
2) Zamawiający wymaga składania ofert częściowych na całe pakiety szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 do SWZ.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby części, w zakresie których wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33141121-4 - Szwy chirurgiczne.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Zamówienie częściowe ma być dostarczane w całości.
4.4. Adres dostawy:
- Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62, do miejsca magazynowania wskazanego przez pracownika uprawnionego do odbioru towaru.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa wyrobu / kod / producent” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-07 11:00
Po zmianie:
2022-04-21 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-07 12:00
Po zmianie:
2022-04-21 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-05-06
Po zmianie:
2022-05-20
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa 30 sztuk laptopów z oprogramowaniem
- Dostawa 18 sztuk laptopów z oprogramowaniem
- Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej- II części
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
- Budowa chodnika przy ulicy Dąbrówki w Piekarach Śląskich - w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane
- Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikowym węzłem cieplnym w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nici chirurgiczne II
- Dostawa materiałów szewnych oraz zestawów do operacji przepuklin i zestawu do laparoskopii ginekologicznej
- Dostawa materiałów szewnych
- ZP/20/24 Dostawa szwów chirurgicznych
- Dostawa produktów leczniczych.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.