Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00527029/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych (część 1)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWODWORSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1B
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 765-32-00
1.5.8.) Numer faksu: 22 765-32-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowodworski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowodworski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych (część 1)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6312f1a-8846-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028556/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Utrzymanie zimowe dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00527029
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2335400,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 337100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Zakroczym oraz części gminy Pomiechówek – ilość dróg administrowanych przez Powiat Nowodworski, na których przewidziane jest realizowanie zadania: 80,86 km. Planowany zakres prac:Część 1:
1) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (drogi):
a) odśnieżanie (osprzęt Wykonawcy): 100,00 km,
b) zwalczanie śliskości (osprzęt Wykonawcy): 380,00 km;
2) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (chodniki): 3 000,00 m2;
3) wywóz śniegu z dróg przebiegających przez miasta: 30,00 m3;
4) praca ciężkiego sprzętu (uruchamiane w wyjątkowych sytuacjach):
a) równiarka: 10 r-g,
b) ładowarka: 10 r-g.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 1-4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 133750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Nasielsk oraz części gminy Pomiechówek – ilość dróg administrowanych przez Powiat Nowodworski, na których przewidziane jest realizowanie zadania: 73,96 km. Planowany zakres prac:Część 2:
1) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (drogi):
a) odśnieżanie (osprzęt Wykonawcy): 100,00 km,
b) zwalczanie śliskości (osprzęt Wykonawcy): 300,00 km;
2) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (chodniki): 3 000,00 m2;
3) wywóz śniegu z dróg przebiegających przez miasta: 30,00 m3;
4) praca ciężkiego sprzętu (uruchamiane w wyjątkowych sytuacjach):
a) równiarka: 10 r-g,
b) ładowarka: 10 r-g.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 1-4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 109750,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin Czosnów i Leoncin – ilość dróg administrowanych przez Powiat Nowodworski, na których przewidziane jest realizowanie zadania: 56,39 km.Planowany zakres prac:
Część 3:
1) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (drogi):
a) odśnieżanie (osprzęt Wykonawcy): 100,00 km,
b) zwalczanie śliskości (osprzęt Wykonawcy): 250,00 km;
2) odśnieżanie i zwalczanie śliskości (chodniki): 5 000,00 m2;
3) wywóz śniegu z dróg przebiegających przez miasta: 30,00 m3;
4) praca ciężkiego sprzętu (uruchamiane w wyjątkowych sytuacjach):
a) równiarka: 10 r-g,
b) ładowarka: 10 r-g
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 1-4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 93600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170694,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170694,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170694,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531-104-80-69
7.3.3) Ulica: ul. B. Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-102
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
jakie przetargi wygrała firma
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170694,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311048069
7.3.3) Ulica: ul. B.Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-102
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
jakie przetargi wygrała firma
ANETA CIEŚLIŃSKA PPHU "ANETKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102438,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102438,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102438,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółek Rolniczych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531-000-46-38
7.3.3) Ulica: ul. Roliczna 19
7.3.4) Miejscowość: Czosnów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-152
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W CZOSNOWIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W CZOSNOWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102438 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-49/2024 Docieplenie budynku nr 80 na terenie jednostki wojskowej w m. Komorowo; ul. Kościelna b/n, 07-310 Ostrów Mazowiecka
- SVA/U/4620-45/2024 Przebudowa sieci c.o. i budowa sieci ciepłej wody na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo ul. Bema 7
- SVA/U/4620-46/2024 Remont instalacji c.o. wraz z remontem instalacji klimatyzacji w budynku nr 2 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Lipowej 1a w Lublinie.
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- SVA/U/4620-44/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
- SVA/U/4620-43/2024 Budowa kotłowni w budynku nr 111 na terenie kompl. wojsk. w m. Regny
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.