eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zębowice › "Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku po byłej szkole podstawowej w Radawiu na potrzeby ośrodka dziennego pobytu osób starszych w Gminie Zębowice"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku po byłej szkole podstawowej w Radawiu na potrzeby ośrodka dziennego pobytu osób starszych w Gminie Zębowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZĘBOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Izydora Murka 2

1.5.2.) Miejscowość: Zębowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-048

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774216076

1.5.8.) Numer faksu: 774216076

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zebowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku po byłej szkole podstawowej w Radawiu na potrzeby ośrodka dziennego pobytu osób starszych w Gminie Zębowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-108097f4-b6a7-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053139/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku po byłej szkole podstwowej w Radawiu na potrzeby ośrodka dziennego pobytu dla osób starszych z Gminy Zębowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:  stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
 włączona obsługa JavaScript;
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
 dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB
w formatach: pdf., excel., doc., zip.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SG.271.1.01.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie prac projektowych
1) wykonanie dokumentacji projektowej w postaci:
a. projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych;
b. projektów wykonawczych w zakresie, o którym mowa w § 5 Rozporządzenia
Ministra Rozwoju I Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z
dnia 29 grudnia 2021 r. Poz. 2454) [dalej też Rozporządzenie];
c. przedmiaru robót w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia;
- objętych PFU.
d. uzyskanie pozwoleń na budowę na cały zakres prac projektowych.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zakresów robót budowlanych,
które nie wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z Ustawą
Prawo Budowlane (w szczególności przyłącze energetyczne oraz ogrodzenie).
− wybudowanie zaprojektowanych sieci i obiektów,
− pełnienie stałego nadzoru autorskiego w trakcie realizacji umowy i w okresie
objętym rękojmią.

3.2.2. W zakresie wykonania robót budowlanych
W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę i termomodernizację budynku po
byłej szkole podstawowej w Radawiu przy ul. Szkolnej 22 na potrzeby placówki
dziennego pobytu dla osób starszych i niepełnosprawnych, którego brak jest w
Gminie Zębowice, a który w związku ze starzejącym się społeczeństwem jest
niezbędny dla poprawy życia wszystkich mieszkańców Gminy Zębowice. W ramach
realizacji inwestycji przewiduje się w szczególności:
- przygotowanie kompleksowej dokumentacji projektowej i technicznej,
- docieplenie budynku (ścian) - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymianę pokrycia dachowego,
- wymianę źródła ciepła z kotła węglowego na opalany olejem opałowym wraz ze
zbiornikami na olej (zastosowanie nowoczesnego kotła olejowego o wyższej
sprawności i mocy grzewczej przyczyni się do racjonalnego wykorzystania energii
używanej na ogrzewaniu budynku - zmniejszenie zapotrzebowanie na paliwo),
- wymianę instalacji sanitarnej i elektrycznej,
- likwidację barier architektonicznych,
- przebudowę pomieszczeń na zaplecze kuchenne, gospodarcze oraz pomieszczenia dla
seniorów.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy wraz z załącznikami (dalej też PFU), który stanowi załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

6.1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

6.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

6.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

6.3.1. O wykonanie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, zrealizowaną poprzez jej zaprojektowanie i wykonanie, o której mowa w art.103 ust. 2 Pzp (dalej też - zaprojektuj i wybuduj), polegającej w szczególności na:
1) opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy budynku wraz ze zmianą sposobu jego użytkowania, to jest budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobku itp., o wartości robót co najmniej 1.500.000,00 zł oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2
w następujących zakresach:
a. kompleksowa termomodernizacja budynku polegająca na dociepleniu (ścian zewnętrzne, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz dociepleniu pokrycia dachowego),
b. instalacje wodno-kanalizacyjne,
c. instancje centralnego ogrzewania,
d. instalacji elektryczne,
e. instalacji sieci telefonicznej i LAN
2) wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2;
3) wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy wraz ze zmianą
sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak:
budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł oraz
o powierzchni użytkowej minimum 700 m2.

6.3.1.1. Za spełnienie w/w warunków zamawiający uzna, wykonanie przez wykonawcę
zamówienia publicznego, który zrealizował:
1) w wyniku jednego postępowania, w formacie zaprojektuj i wybuduj,
zamówienie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych;
2) w wyniku w dwóch postępowaniach, w formacie zaprojektuj i wybuduj
zamówienia:
a. w jednym dokumentacje projektową,
b. w drugim roboty budowlane.

6.3.2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to jest minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia (dopuszcza się aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno uprawnienie)
w specjalnościach:

1. do projektowania:
a. architektonicznej bez ograniczeń, która posiada minimum 5-letnie doświadczenie
w projektowaniu oraz wykonała w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dokumentację projektową w formacie zaprojektuj i wybuduj w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy w raz ze zmianami sposobu użytkowania istniejącego budynku użyteczności publicznej takiego np. jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o powierzchni użytkowej minimum 700 m2, w realizacji umowy, której wartość realizacji robót budowlanych wynosiła co najmniej 1.500.000,00 zł,
b. konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, to jest instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, w szczególności: urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c. konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, to jest instalacyjnej w zakresie w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wszystkie osoby winny posiadać decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych oraz być wpisane na listę członków Izby Architektów RP. lub Centralnego Rejestr Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane, prowadzonego przez GINB.
2. do wykonania robót budowlanych:
a. minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w specjalności budowlano - konstrukcyjnej bez ograniczeń oraz posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami;
b. minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych, posiadająca uprawnienia sanitarne bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych oraz wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie
w kierowaniu robotami.
c. minimum jedna osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi bez ograniczeń oraz posiadająca minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami.
Wszystkie osoby winny posiadać decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych oraz być wpisane na listę członków PIIB (Polska Izba Inżynierów Budownictwa).

6.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6.5.1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.5.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

6.5.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego je,
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego
zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. (treść oświadczenie stanowi zał. nr 5).

6.5.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegóły w SWZ.
6.3.1. O wykonanie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, zrealizowaną poprzez jej zaprojektowanie i wykonanie, o której mowa w art.103 ust. 2 Pzp (dalej też - zaprojektuj i wybuduj), polegającej w szczególności na:
1) opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy budynku wraz ze zmianą sposobu jego użytkowania, to jest budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobku itp., o wartości robót co najmniej 1.500.000,00 zł oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2
w następujących zakresach:
a. kompleksowa termomodernizacja budynku polegająca na dociepleniu (ścian zewnętrzne, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz dociepleniu pokrycia dachowego),
b. instalacje wodno-kanalizacyjne,
c. instancje centralnego ogrzewania,
d. instalacji elektryczne,
e. instalacji sieci telefonicznej i LAN
2) wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2;
3) wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy wraz ze zmianą
sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak:
budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł oraz
o powierzchni użytkowej minimum 700 m2.

6.3.1.1. Za spełnienie w/w warunków zamawiający uzna, wykonanie przez wykonawcę
zamówienia publicznego, który zrealizował:
1) w wyniku jednego postępowania, w formacie zaprojektuj i wybuduj,
zamówienie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych;
2) w wyniku w dwóch postępowaniach, w formacie zaprojektuj i wybuduj
zamówienia:
a. w jednym dokumentacje projektową,
b. w drugim roboty budowlane.

6.3.2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to jest minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia (dopuszcza się aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno uprawnienie)
w specjalnościach:

1. do projektowania:
a. architektonicznej bez ograniczeń, która posiada minimum 5-letnie doświadczenie
w projektowaniu oraz wykonała w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dokumentację projektową w formacie zaprojektuj i wybuduj w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy w raz ze zmianami sposobu użytkowania istniejącego budynku użyteczności publicznej takiego np. jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o powierzchni użytkowej minimum 700 m2, w realizacji umowy, której wartość realizacji robót budowlanych wynosiła co najmniej 1.500.000,00 zł,
b. konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, to jest instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, w szczególności: urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c. konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, to jest instalacyjnej w zakresie w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wszystkie osoby winny posiadać decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych oraz być wpisane na listę członków Izby Architektów RP. lub Centralnego Rejestr Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane, prowadzonego przez GINB.
2. do wykonania robót budowlanych:
Szczegół w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienia przez
niego warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę następujących podmiotowych środków
dowodowych.

7.1. wraz z ofertą, wykonawca składa oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp,
a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, składających
ofertę wspólną, oświadczenie to składa każdy z wykonawców oddzielnie (zał. nr 2 do
SWZ);

7.2. przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym
przez niego terminie, nie krótszym jednak niż 5 dni, wykonawca, którego oferta została
najwyżej oceniona, składa aktualne na dzień złożenia oferty podmiotowe środki
dowodowe w postaci:
1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej stanowiący zał. nr 6 do SWZ;
2. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w ust. 7.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (zał. nr 8);
3. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (zał. nr 3 do SWZ),
4. wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; (zał. nr 3 do SWZ),
5. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami. (zał. nr 4 do SWZ)

7.3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

7.4. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych, zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Wymóg ten stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy. Szczegóły w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Szczegółowo w SWZ 6.3.1. O wykonanie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, zrealizowaną poprzez jej zaprojektowanie i wykonanie, o której mowa w art.103 ust. 2 Pzp (dalej też - zaprojektuj i wybuduj), polegającej w szczególności na:
1) opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy budynku wraz ze zmianą sposobu jego użytkowania, to jest budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobku itp., o wartości robót co najmniej 1.500.000,00 zł oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2
w następujących zakresach:
a. kompleksowa termomodernizacja budynku polegająca na dociepleniu (ścian zewnętrzne, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz dociepleniu pokrycia dachowego),
b. instalacje wodno-kanalizacyjne,
c. instancje centralnego ogrzewania,
d. instalacji elektryczne,
e. instalacji sieci telefonicznej i LAN
2) wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak: budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł oraz o powierzchni użytkowej minimum 700 m2;
3) wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy wraz ze zmianą
sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej, w szczególności takiego jak:
budynek szkoły, przedszkola, żłobka itp. o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł oraz
o powierzchni użytkowej minimum 700 m2.

6.3.1.1. Za spełnienie w/w warunków zamawiający uzna, wykonanie przez wykonawcę
zamówienia publicznego, który zrealizował:
1) w wyniku jednego postępowania, w formacie zaprojektuj i wybuduj,
zamówienie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych;
2) w wyniku w dwóch postępowaniach, w formacie zaprojektuj i wybuduj
zamówienia:
a. w jednym dokumentacje projektową,
b. w drugim roboty budowlane.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca, zobowiązany jest do wnieść wadium w kwocie 20 000,00 zł
(słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

21.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, to jest do dnia 13.03.2023r.

21.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).

21.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
wskazany przez zamawiającego.

21.4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym

21.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w
ust. 23.2. w pkt 2) i 3), 4) SWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

21.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
Banku Spółdzielczego oddział w Zębowicach, nr rachunku :
82 8909 1029 2002 0000 2437 0003.

21.7. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej
przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek
bankowy Zamawiającego).

21.8. Wadium wnoszone w formie, o których mowa w ust. 23.2. pkt 2), 3), 4) SWZ , należy
załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego
podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę
dokumentu.

21.9. Treść dokumentu wadialnego, złożonego w formie gwarancji lub poręczenia,
powinna zawierać co najmniej następujące zapisy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego),
- gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym
w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Zębowice,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo,
na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98
ust. 6 Pzp.

21.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5
Pzp.

21.10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zatrzymuje wadium
wraz z odsetkami, a w przypadku wniesienia go w formie gwarancji lub
poręczenia, o których mowa w ust. 23.2. pkt 2), 3), 4) SWZ, występuje
odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w
przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ projekt Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-14 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.