eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski › "Przewóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski od 1 września 2021 r. do 31 stycznia 2023 r. "



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112591 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przewóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski od 1 września 2021 r. do 31 stycznia 2023 r. ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec Wielkopolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 30 23 034

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.grzeczka@um-janowiecwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przewóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski od 1 września 2021 r. do 31 stycznia 2023 r. ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f948639b-cda9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017679/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu gminy Janowiec Wielkopolski od 1 września 2021 roku do 31 stycznia 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 769050,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia.
Zamówienie obejmuje wykonanie usługi w zakresie przewozu uczniów do Placówek Oświatowych
w Janowcu Wielkopolskim, Żernikach i Świątkowie w terminie od 1 września 2021 roku do 31 stycznia 2023 roku- III semestry.

Oznaczenie CPV – nazwa: usługi w zakresie transportu drogowego kod: 60100000-9

2.Opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje przewóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu gminy Janowiec Wielkopolski od 1 września 2021 r. do 31 stycznia 2023 r.( rok szkolny 2021/2022 i I semestr roku szkolnego 2022/2023), według kursów określonych w załączniku nr 1, tj.:
- dowóz uczniów busem w godzinach od 7:30 – 7:55 - jeden kurs o dł. 15 km;
- dowóz uczniów autobusem w godzinach od 6:20 – 7:55 - trzy autobusy; w 5 kursach o łącznej
dł. 157 km;
- odwóz uczniów autobusem od godz. 12:40 - trzy autobusy, w 10 kursach o łącznej dł. 319 km.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania, według odrębnych ustaleń z zamawiającym
(wg. ofertowej ceny za 1 km ) do przewozu busem uczniów z terenu gminy do Aquaparku w Wągrowcu w ramach projektu „Umiem pływać” – w okresie od września do grudnia 2021 r.
600 km ( 10 wyjazdów).

3) W zależności od potrzeb ilość kursów, odległość poszczególnych tras oraz godziny przewozu uczniów w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie.
4) Dowóz i odwóz uczniów realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych w terminie od 1 września 2021 r. do 31 stycznia 2023 r.( III semestry) - zgodnie z harmonogramem przewozu przedstawionym przez Zamawiającego, dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z przewozu na terenie gminy. Późniejsze zmiany w rozkładzie jazdy wymagają akceptacji Zamawiającego. Harmonogram uwzględniający plan zajęć szkolnych, określający kursy, godziny przewozu, ilość uczniów na poszczególnych trasach zostanie ustalony przez zamawiającego.
5) Wykonawca w trakcie roku szkolnego zobowiązany jest dostosować godziny przywozu i odwozu uczniów dla potrzeb zamawiającego w dniach w których nie są prowadzone zajęcia dydaktyczne w szkole ( np. dzień dziecka, rekolekcje, imprezy okolicznościowe w szkole, zajęcia dodatkowe i itp.).
6) Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2021 r., poz. 919 ) i ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( j.t. Dz.U. z 2021 r., poz. 450), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn.zm.) gwarantujących odpowiednią jakość, o określonych parametrach technicznych i jakościowych.
7) Usługę mogą świadczyć wyłącznie kierowcy spełniający wymagania określone w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2021 r., poz. 919).
8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do szkół i przedszkoli oraz w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba
Pełnoletnia- posiadająca szkolenie BHP. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu szkolnego ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu do chwili przekazania ich szkole i przedszkolu oraz za uczniów odwożonych od chwili odebrania ich ze szkoły i przedszkola do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą ich rodzice/prawni opiekunowie.
Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:
a) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu do i ze szkół i przedszkola;
b) zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci;
c) zapewnienia opieki podczas przejścia uczniów z autobusu do budynku przedszkola;
d) opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu;
9) W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozów wykonawca jest zobowiązany do posiadania monitoringu wnętrza pojazdów – w autobusie, co najmniej dwie kamery; w busie co najmniej jedna kamera.
W związku z zainstalowanym monitoringiem muszą mieć zastosowanie przepisy art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1. z późn. zm.), zwanego „RODO”.
Monitoring w autobusach prowadzony jest zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu wzmocnienia bezpieczeństwa pasażerów, pracowników i bezpieczeństwa mienia, pomocy w rozstrzyganiu spornych sytuacji (np. w postępowaniach skargowych oraz dotyczących odpowiedzialności za szkody lub czyny zabronione) oraz w innych celach dowodowych, jeśli zachodzi potrzeba wykazania faktów.
Nagrany obraz będzie przechowywany przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy. Jednak, gdy nagrany obraz stanowi dowód w postępowaniu ww. termin 3 miesięcy ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie tych okresów uzyskane w wyniku monitoringu nagrania obrazu, podlegają zniszczeniu.
10) W przypadku wystąpienia awarii któregokolwiek pojazdu, wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest udostępnić pojazd zastępczy spełniający wymagania do przewozu osób.
(Przewoźnik musi dysponować dodatkowym autobusem w rejonie dowozu, który w każdej chwili może wykorzystać jako zastępczy. Zamawiający żąda wskazania miejsca stacjonowania autobusu zastępczego w formularzu ofertowym- formularz nr 1).
11) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, w zakresie przewozu uczniów, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688481,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1099825,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688481,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WARSZTAT SAMOCHODOWY USŁUGI TRANSPORTOWO-HANDLOWE LESZEK FILLIPIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 562 120 37 42

7.3.3) Ulica: Łąkowa nr 36

7.3.4) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 88-430

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688481,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2023-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.