eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pielgrzymka › Remont drogi gminnej dz. nr 262, 268/4, 697 obręb Twardocice



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112467 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej dz. nr 262, 268/4, 697 obręb Twardocice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pielgrzymka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pielgrzymka 109A/1

1.5.2.) Miejscowość: Pielgrzymka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-524

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 8775013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pielgrzymka.biz

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pielgrzymka.biz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.pielgrzymka.biz/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej dz. nr 262, 268/4, 697 obręb Twardocice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43bf02b1-ce7c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00047204/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Remont drogi w Twardocicach, dz. nr 697, 268/4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084909/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 156953,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w Twardocicach biegnących po dz. nr 262, 268/4, 697. W pasie drogi występują sieci: energetyczna, teletechniczna i wodociągowa. Długość drogi objętej zamówieniem wynosi ok. 565 m, szerokości projektowanej 3 m.
W zakres zadania wchodzi m.in.:
- roboty rozbiórkowe, korytowanie,
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego,
- wykonanie skropień międzywarstwowych emulsją,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego,
- oczyszczenie istniejących rowów,
- remont przepustów,
- odwodnienie nawierzchni poprzez układ spadków podłużnych i pochyleń poprzecznych ze skierowaniem wody opadowej do istniejących rowów oraz przyległy teren.

Szczegółowy opis zadania przedstawia dokumentacja budowlana stanowiąca załącznik do niniejszego postępowania. Wykonanie robót ma być zgodne ze sztuką budowlaną oraz zaleceniami podanymi do stosowania w STWiORB. Pomocniczo zamawiający załączył przedmiar robót. Przedmiar może zostać wykorzystany przez wykonawcę do przygotowania oferty z tym że nie stanowi podstaw jej wyceny (podstawą wyceny jest kompletna dokumentacja budowlana, STWiOR oraz zapisy SWZ). Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem na którym realizowana będzie inwestycja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219604,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299305,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219604,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112589260

7.3.3) Ulica: KACZAWSKA 19

7.3.4) Miejscowość: JELENIA GÓRA

7.3.5) Kod pocztowy: 58-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219604,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-15
2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.