eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogoria › Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej (dróg gminnych) na terenie gminy Bogoria wraz z budową chodników



Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej (dróg gminnych) na terenie gminy Bogoria wraz z budową chodników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bogoria

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opatowska 13

1.5.2.) Miejscowość: Bogoria

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-210

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8674086

1.5.8.) Numer faksu: 15 8675281

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bogoria.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogoria.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej (dróg gminnych) na terenie gminy Bogoria wraz z budową chodników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa7aa943-b68e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053215/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej (dróg gminnych) na terenie gminy Bogoria wraz z budową chodników

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bogoria.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bogoria.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1) za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://bogoria.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 4;
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki
https://bogoria.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury
założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.
4. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę
na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.8. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww.
Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,
zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Urząd Gminy Bogoria reprezentowany przez Wójta Gminy Bogoria ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, adres e-mail:
urzad@bogoria.pl
- kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Bogoria: inspektor@cbi24.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;-
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.);
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z
środków UE;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
-p osiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej (dróg gminnych)na terenie gminy Bogoria wraz z budową chodników”

1. Przebudowa odcinka ulicy Tylnej w Bogorii od km 0+000 do km 0+100
Długość odcinka 100 mb
Szerokość jezdni 2,50 m
Zakres prac:
Rozebranie istniejącej zniszczonej nawierzchni mechanicznie głębokości 50 cm
Regulacja wysokościowa studni kanalizacji sanitarnej ks200 w jezdni
Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego 31,5/63 gr. grubości 20 cm
Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego 4/31,5 gr. grubości 12 cm
Wykonanie podbudowy z chudego betonu C8/10 gr. grubości 10 cm
Wykonanie krawężnika betonowego 15x30x100cm na ławie cementowej
Wykonanie obrzeża betonowego 8x30x100cm na ławie cementowej
Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm


2. Przebudowa drogi wewnętrznej nr 0218W Wysoki Średnie do km 0+000 do km 0+440
Długość odcinka 440 mb
Szerokość jezdni 3,00 m
Zakres prac:
Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne
Profilowanie warstw konstrukcyjnych
Warstwa podbudowy z piaskowca naturalnego jako warstwa odcinająca grubości 20 cm
Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego 31,5/63 gr. grubości 20 cm
Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego 4/31,5 gr. grubości 10 cm
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC11W (warstwa wiążąca)
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC8S (warstwa ścieralna)
Plantowanie i uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-32 mm gr 8 cm

3. Przebudowa drogi wewnętrznej nr 0048W Domaradzice od km 0+000 do km 0+468
Długość odcinka 468 mb
Szerokość jezdni 3,00 – 4,00 m
Zakres prac:
Wykonanie korytek odwadniających
Korytko betonowe z rusztem żeliwnym D400
Profilowanie skarpy w gruncie kategorii I-II przy użyciu koparek przedsiębiernych z przywiezieniem urobku w miejsce ubytków w korpusie
Umocnienie korpusu drogi płytami betonowymi ażurowymi na betonie z wypełnieniem otworów betonem
Wykonanie poszerzenia drogi
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC11W (warstwa wiążąca)
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC8S (warstwa ścieralna)
Plantowanie i uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-32 mm gr 8 cm

4. Remont drogi gminnej nr 312033T Wola Kiełczyńska - Malkowice od km 0+000 do km 0+615
Długość odcinka 615 mb
Szerokość jezdni 3,50 m
Zakres prac:
Wykonanie frezowania nawierzchni mechanicznie
Plantowanie poboczy przy grubości ścinania 10 cm mechanicznie o szer. 0,75m
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC11W (warstwa wiążąca)
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC8S (warstwa ścieralna)
Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-32 mm gr 8 cm

5. Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej nr 0261W Szczeglice od km 0+000 do km 0+535
Parametry techniczne drogi:
Długość odcinka 535 mb
Szerokość jezdni 4,00 m
Zakres prac:
Geodezyjne wyznaczenie i stabilizacja granic pasa drogowego słupkami betonowymi
Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne mechanicznie na poszerzeniu jezdni
Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63mm zagęszczane mechanicznie
Profilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej oraz poboczy mechanicznie
Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm zagęszczane mechanicznie
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC11W (warstwa wiążąca)
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC8S (warstwa ścieralna)
Plantowanie i uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-32 mm

6. Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 42 w m. Bogoria od km 0+000 do km 0+360
Parametry techniczne drogi:
Długość odcinka 360 mb
Szerokość jezdni 3,50 m
Zakres prac:
Geodezyjne wyznaczenie i stabilizacja granic pasa drogowego słupkami betonowymi
Oświetlenie
Odwodnienie
Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne mechanicznie na poszerzeniu jezdni
Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63mm zagęszczane mechanicznie
Profilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej oraz poboczy mechanicznie
Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm zagęszczane mechanicznie
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC11W (warstwa wiążąca)
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC8S (warstwa ścieralna)
Plantowanie i uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-32 mm

7. Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej nr 0119W Kolonia Bogoria od km 0+000 do km 0+665
Parametry techniczne drogi:
Długość odcinka 665 mb
Szerokość jezdni 4,00 m
Zakres prac:
Profilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej oraz poboczy mechanicznie przy głębokości 10 cm
Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne mechanicznie na całej szerokości jezdni
Warstwa podbudowy z pospółki z pospółki jako warstwa odsączająca zagęszczana mechanicznie o gr. 20 cm
Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63mm zagęszczane mechanicznie
Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm zagęszczane mechanicznie
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC11W (warstwa wiążąca)
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC8S (warstwa ścieralna)
Plantowanie i uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-32 mm

8. Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej nr 0304W w m. Józefów Witowicki
Parametry techniczne drogi:
Długość odcinka 835 mb
Szerokość jezdni 3,50 m
Zakres prac:
Mechaniczne rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej (frezowanie)
Przepusty rurowe pod koroną drogi o śr. 50 cm z rur vipro wraz z wykonaniem robót rozbiórkowych, konstrukcyjnych, ziemnych oraz wykonaniem podbudowy tłuczniowej pod nawierzchnię
Przepusty rurowe pod koroną drogi - ścianki czołowe prefabrykowane betonowe do przepustów o średnicy fi 50 cm
Wykonanie koryt odwadniających ściekowe trójkątne
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC11W (warstwa wiążąca)
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC8S (warstwa ścieralna)
Plantowanie i uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-32 mm

9. Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej nr 0354W w m. Zagorzyce, Domaradzice
Parametry techniczne drogi:
Długość odcinka 590 mb
Szerokość jezdni 3,00 m
Zakres prac:
Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne mechanicznie na całej szerokości jezdni
Warstwa podbudowy z piaskowca naturalnego jako warstwa odcinająca o gr. 20 cm
Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63mm zagęszczane mechanicznie gr. 20 cm
Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm zagęszczane mechanicznie gr. 10 cm
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC11W (warstwa wiążąca)
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC8S (warstwa ścieralna)
Plantowanie i uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-32 mm

10. Przebudowa drogi wewnętrznej nr 0135W Kolonia Wysoki Małe do km 0+000 do km 0+195
Parametry techniczne drogi:
Długość odcinka 195 mb
Szerokość jezdni 2,50 m
Zakres prac:
Wymiana przepustu rurowego pod koroną drogi
Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne mechanicznie na całej szerokości jezdni
Warstwa podbudowy z piaskowca naturalnego jako warstwa odcinająca o gr. 20 cm
Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63mm zagęszczane mechanicznie gr. 20 cm
Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm zagęszczane mechanicznie gr. 10 cm
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC11W (warstwa wiążąca)
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC8S (warstwa ścieralna)
Plantowanie i uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-32 mm

11. Remont drogi gminnej nr 312042T Grzybów od km 0+000 do km 0+390
Parametry techniczne drogi:
Długość odcinka 390 mb
Szerokość jezdni 3,00 m
Zakres prac:
Umocnienie rowu i płytami betonowymi ażurowymi
Oczyszczenie istniejącego przepustu pod drogą z namulisk
Wykonanie korytek ściekowych trójkątnych
Wykonanie wpustu ulicznego - kraty ściekowej żeliwnej D400 z wprowadzeniem wody do istniejącego sączka przy drodze
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC11W (warstwa wiążąca)
Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC8S (warstwa ścieralna)
Plantowanie i uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-32 mm

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45232452-5 - Roboty odwadniające

44132000-4 - Elementy przepustów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień powtarzających.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:

45233140-2 Roboty drogowe
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45232452-5 Roboty odwadniające
44132000-4 Elementy przepustów
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych

Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa,
a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym na obiekcie objętym przedmiotem zamówienia lub podobnym będącym w posiadaniu Zamawiającego.
5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.
6) Do wyceny zakresu robót będą stosowane czynniki cenotwórcze z wyceny przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania, a ceny materiałów i robocizny będą odpowiadały średnim cenom z ostatniego kwartału przed udzieleniem zamówienia dla rynku województwa realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o udokumentowane cenniki branżowe np.; SEKOCENBUD lub udokumentowane ceny z trzech hurtowni branżowych zaakceptowanych przez Zamawiającego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone
oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować
cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert
lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta
otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody
do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia
postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych robót.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
• jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową lub modernizacją lub remontem drogi/dróg. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosiła minimum: 1 000 000,00 zł brutto;

Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.

2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, na co najmniej 1 inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową lub modernizacją lub remontem drogi/dróg o wartości min. 500 000,00 zł brutto

Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.

3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wykonywaniem robót budowlanych) na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego nie mniejszą niż:
1 500 000,00 zł brutto;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)
Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót.
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadanych uprawnieniach.
3) Potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilne

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium w wysokości:
30 000,00 zł brutto; (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest
przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu
Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest
załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych robót wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres robót.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami określonymi w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://bogoria.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-15 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert do trzech Wykonawców spośród najwyżej ocenionych w kryteriach oceny ofert, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty, które nie podlegały odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.