eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regimin › BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W M. GRZYBOWO ORAZ SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. KARNIEWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:



Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W M. GRZYBOWO ORAZ SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. KARNIEWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REGIMIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Rzewuskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Regimin

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-461

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236811756

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@regimin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.regimin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.regimin.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W M. GRZYBOWO ORAZ SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. KARNIEWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5facdca6-5434-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022022/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN - V ETAP - GRZYBOWO - CZĘŚĆ 2

1.1.16 BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. KARNIEWO DO DZIAŁKI NR 34

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407984/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IDB.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1706855,80 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN V ETAP-
GRZYBOWO - CZĘŚĆ 2
(III ETAP – BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W CZĘŚCI KOLONII M. GRZYBOWO)

Budowa kanalizacji sanitarnej rozpoczęła się w 2018 roku. Został wybudowany rurociąg tłoczny wraz z przeciskiem pod rzeką Łydynią, który był I etapem realizacji kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Grzybowo. W czerwcu bieżącego roku zakończyła się realizacja II etapu inwestycji, która uzbroiła w sieć kanalizacji centrum w/w miejscowości. Bieżąca inwestycja pozwoli rozbudować sieć kanalizacyjną w część kolonii miejscowości Grzybowo.

Sieć grawitacyjna kanalizacji sanitarnej DN200 i przykanaliki do pierwszej studzienki:
- Sieć śr. DN200 mm - Roboty ziemne i zabezpieczające,
- Sieć śr. DN200 mm - Odtworzenie nawierzchni,
- Sieć śr. DN200 mm - Roboty technologiczne sieci,
- Przykanaliki kanalizacji sanitarnej DN160 do pierwszej studni – roboty ziemne,
- Przykanaliki kanalizacji sanitarnej DN160 do pierwszej studni – Odtworzenie nawierzchni,
- Przykanaliki kanalizacji sanitarnej DN160 do pierwszej studni – roboty technologiczne,
- Odwodnienie wykopów pod sieć.

UWAGA !!!
Z realizacji wykreślono sieć kanalizacji sanitarnej na odcinkach:
1) od SG-151 do SG-227 wraz z przyłączami
2) od SG-157 do SG-239 wraz z przyłączami
3) od SG-164 do SG-242 wraz z przyłączami
4) od SG-183a do PSG-06 i SDG-29/1-2 z przyłączami

Informacja dla wykonawców dotycząca podziału zadania na etapy

Budowa kanalizacji sanitarnej będzie podzielona na maksymalnie dwa etapy.
Harmonogram wykonania i odbioru poszczególnych etapów budowy zostanie ustalony z Wykonawcą przy udziale Inspektora nadzoru przed podpisaniem umowy. Będzie on integralną częścią umowy. Wykonane roboty budowlane będą rozliczane na postawie faktur częściowych za zakończony dany etap budowy.

UWAGA
Podstawę do wyceny oferty stanowi dokumentacja projektowa. Załączony przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny i może być traktowany tylko, jako materiał pomocniczy.
Winien być sprawdzony i ewentualnie skorygowany na podstawie analizy dokumentacji projektowej.

Informacja dla wykonawców
Informujemy, że planowana inwestycja przebiega przez rolniczy teren zmeliorowany wykonany w ramach zadań inwestycyjnych „Gorysze: w latach 1971-1972 oraz tzw. „starego-
przedwojennego drenowania”. W związku z powyższym przy realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów ustawy Prawo wodne. W przypadku uszkodzenia drenu Wykonawca jest zobowiązany do jego naprawy.
Proszę o zwrócenie uwagi na instalację gazową, która została wybudowana w 2020 roku i której nie ma na mapach projektu, ponieważ projekt był wykonany wcześniej. Można podejrzeć sobie przebieg zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej względem wybudowanej sieci gazowej wchodząc na stronę geoportal 2 (http://ciechanow.geoportal2.pl) wybierając zakładkę (geoportal – tryb publiczny) i zaznaczając odpowiednie warstwy znajdujące się po lewej stronie ekranu w tym uzbrojenie i uzgodnienia ZUDP. Jeżeli byłby to jakiś problem dla Wykonawców z odczytaniem tych map to Zamawiający na prośbę Wykonawcy prześle zapisane mapy z geoportalu na wskazany adres e-mail.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1578863,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. KARNIEWO DO DZIAŁKI NR 34

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Karniewo, na terenie działek o numerach 51, 61, 55, 34. Sieć wodociągowa będzie służyła do zapewnienia dostawy wody do nieruchomości, która dotychczas nie posiadała dostępu do gminnej sieci wodociągowej.
Zaprojektowano łącznie 109,95 m sieci wodociągowej z rur PE100 SDR11 o średnicy
DN90 klasy ciśnień PN16. Projektowana sieć wodociągowa zostanie włączona do istniejącej sieci
wodociągowej, na działce nr 61 (droga).

Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zamieszczonej na naszej stronie (www.bip.regimin.pl)

UWAGA
Podstawę do wyceny oferty stanowi dokumentacja projektowa. Załączony przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny i może być traktowany tylko, jako materiał pomocniczy.
Winien być sprawdzony i ewentualnie skorygowany na podstawie analizy dokumentacji projektowej i dokonanej wizji lokalnej w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 127992,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2364260,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3351627,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2364260,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PLAST-BUD” ZOFIA I KAZIMIERZ OLSZEWSCY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661883482

7.3.3) Ulica: BIELIŃSKA 2

7.3.4) Miejscowość: CIECHANÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2364260,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35178,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100900,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35178,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARINSTAL USŁUGI HYDRAULICZNE KAROLINA DĄBROWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661862155

7.3.3) Ulica: IGNACEGO MOŚCICKIEGO 15

7.3.4) Miejscowość: REGIMIN

7.3.5) Kod pocztowy: 06-461

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35178,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.