eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Pełnienie funkcji Operatora infrastruktury służącej do odprowadzania wód opadowych i roztopowych



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112187 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Operatora infrastruktury służącej do odprowadzania wód opadowych i roztopowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smolenia 35

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Operatora infrastruktury służącej do odprowadzania wód opadowych i roztopowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2acdd6d9-cabb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001880/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.3 Pełnienie funkcji operatora miejskiej infrasturktury służącej do odprowadzania wód opadowych i roztopowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081094/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 12 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.30 .2021.WR.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja sieci oraz urządzeń służących do odprowadzania wód opadowych i roztopowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Czyszczenie kanalizacji deszczowej wraz z inspekcją TV.
2. Zabezpieczanie zapadlisk na kanałach oraz zabezpieczanie studni płytą betonową lub skrajnikami.
3. Zabezpieczanie zapadlisk na przykanalikach.
4. Zabezpieczanie wpustów drogowych płytą betonową lub skrajnikami.
5. Prowadzenie gospodarki odpadami (BDO).
6. Zabezpieczanie pasów drogowych znakami U-21.
7. Lokalizowanie studni kanalizacji deszczowej (odkopywanie studni).
8. Kontrola nielegalnych podłączeń do kanalizacji deszczowej.
9. Lokalizowanie nielegalnych podłączeń za pomocą zadymiarki kanałowej.
10. Dokonywanie rozliczeń za wykonane roboty związane z lokalizowaniem nielegalnych podłączeń oraz prowadzenie w tej sprawie korespondencji.
11. Usuwanie skutków awarii na sieci kanalizacji deszczowej w tym:
- Usuwanie zapchań i zatorów,

- Wypompowanie frakcji stałej (osad) oraz frakcji ciekłej ze studni
12. Usuwanie skutków zalań (z jezdni, dróg, piwnic itp.)
13. Zabezpieczenie miejsc wystąpienia awarii stwarzających zagrożenie.
14. Weryfikacja kosztorysów na zlecenie Zamawiającego pod kątem obmiaru, cen i normy.
15. Nadzór nad pracami remontowymi na sieci kanalizacji deszczowej na zlecenie Zamawiającego.
16. Zarządzanie energetyczne przepompowni wód deszczowych w tym:
- Prowadzenie zadań w zakresie analiz zużycia mediów.
- Sporządzanie raportów pracy obiektów na podstawie przekazywanych protokołów
z wykonanych prac w zakresie energetycznym.
17. Bieżące utrzymanie przepompowni wód deszczowych, w tym:
- Opracowanie planów konserwacji obiektów, maszyn i urządzeń peryferyjnych,
- Przeprowadzanie konserwacji obiektów, maszyn, urządzeń i instalacji peryferyjnych,
- Zabezpieczanie obiektów pod względem BHP/PPoż oraz przed kradzieżami,
- Utrzymanie porządku i czystości na obiektach przepompowni.
18. Drobne remonty i naprawy w tym:
- Wymiana elementów eksploatacyjnych i usuwanie drobnych usterk na przepompowniach wód deszczowych związanych z automatyką i energetyką.
19. Konserwacja, nadzór nad systemem SCADA oraz utrzymanie systemu teleinformatycznego obiektów pompowych.
20. Kontrola parametrów technologicznych mierzonych online oraz raportowanie odchyleń od normy.
21. Czyszczenie obiektów przepompowni wód deszczowych z frakcji stałych z zbiorników pompowych oraz krat.
22. Załatwianie spraw formalno-prawnych z instytucjami Ochrony Środowiska w zakresie funkcjonowania przepompowni w tym sporządzanie wszelkich sprawozdań.
23. Czyszczenie mechaniczne i ręczne wpustów ulicznych wraz z przykanalikami.
24. Czyszczenie separatorów i innch urządzeń podczyszczających działających na sieci kanalizacji deszczowej wraz oceaną ich stanu technicznego.

25. Opracowywanie planów i harmonogramów kontroli jakości wód opadowych
i roztopowych odprowadzanych do miejskiej kanalizacji deszczowej oraz odbiorników.
26. Wykonanie badań oraz analiz laboratoryjnych wód opadowych i roztopowych.
27. Prowadzenie całości postępowania wobec naruszania norm i przepisów związanych
z odprowadzaniem ścieków do kanalizacji deszczowej.
28. Czyszczenie odcinków zarurowanych rowów melioracyjnych.
29. Całodobowe pogotowie awaryjne.
30. Usługi w zakresie prowadzenia systemu informacji o terenie, geodezyjne, wsparcia technicznego i administracyjnego w tym:
- Wsparcie dla prowadzenia całościowego postępowania związanego z uzyskiwaniem pozwoleń Wodnoprawnych,
- Prowadzenie systemu informacji o terenie (SIT),
- Usług geodezyjnych,
- Usług związanych z likwidacją szkód górniczych,
- Związanych z wydawaniem warunków technicznych przyłączeń do sieci kanalizacji deszczowej,
- Obsługi administarcyjno – biurowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

71355000-1 - Usługi pomiarowe

79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1911000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1911000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1911000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 626-000-28-26

7.3.3) Ulica: pl. T. Kościuszki 11

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1911000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31
2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.