eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybno › REMONT DROGI GMINNEJ NR 185016N RUMIAN-TRUSZCZYNY, PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 1805072N W TRUSZCZYNACH OD DROGI GMINNEJ NR 185016N I REMONT DROGI KATEGORII WEWNĘTRZNEJ NA DZ. NR 51 W TRUSZCZYNACH



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112113 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DROGI GMINNEJ NR 185016N RUMIAN-TRUSZCZYNY, PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 1805072N W TRUSZCZYNACH OD DROGI GMINNEJ NR 185016N I REMONT DROGI KATEGORII WEWNĘTRZNEJ NA DZ. NR 51 W TRUSZCZYNACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rybno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000543670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubawska 15

1.5.2.) Miejscowość: Rybno

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 6966055

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rybno@gminarybno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.gminarybno.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT DROGI GMINNEJ NR 185016N RUMIAN-TRUSZCZYNY, PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 1805072N W TRUSZCZYNACH OD DROGI GMINNEJ NR 185016N I REMONT DROGI KATEGORII WEWNĘTRZNEJ NA DZ. NR 51 W TRUSZCZYNACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1919cf51-a8de-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043826/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIK.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2146762,11 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. REMONT DROGI GMINNEJ NR 185016N RUMIAN-TRUSZCZYNY, PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 1805072N W TRUSZCZYNACH OD DROGI GMINNEJ NR 185016N I REMONT DROGI KATEGORII WEWNĘTRZNEJ NA DZ. NR 51 W TRUSZCZYNACH cz. I, II, III
Na każdą z części będzie składana odrębna oferta.
Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków uzyskanych z dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

CZĘŚĆ 1. REMONT DROGI GMINNEJ NR 185016N RUMIAN-TRUSZCZYNY
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość remontowanego odcinka drogi o dł. 3 530,0m
Zakres robót obejmuje:
a) roboty przygotowawcze w tym inwentaryzacja,
b) podbudowę,
c) nawierzchnię (asfaltową) na jedni dł. 3 530,0m,
d) chodniki i zjazdy
e) roboty wykończeniowe, w tym pobocza dwustronne na dł. poza chodnikami i znaki B-33 szt. 2. ;
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 6 cz. 1 SWZ: Projekt budowlany,
b) Załącznik nr 7 cz. 1 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, materiał poglądowy do wyceny oraz rozliczeń i ustalenia rodzaju kosztów,
c) Załącznik nr 8 cz. 1 SWZ: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1216158,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. REMONT DROGI GMINNEJ NR 185016N RUMIAN-TRUSZCZYNY, PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 1805072N W TRUSZCZYNACH OD DROGI GMINNEJ NR 185016N I REMONT DROGI KATEGORII WEWNĘTRZNEJ NA DZ. NR 51 W TRUSZCZYNACH cz. I, II, III
Na każdą z części będzie składana odrębna oferta.
Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków uzyskanych z dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
CZĘŚĆ 2. PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 1805072N W TRUSZCZYNACH OD DROGI GMINNEJ NR 185016N
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
1) Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł. 1 650,0m
Zakres robót obejmuje:
a) roboty przygotowawcze w tym inwentaryzacja,
b) podbudowę,
c) nawierzchnię (asfaltową) na jedni dł. 1 650,0m,
d) roboty wykończeniowe, w tym pobocza dwustronne na dł.1 650,0m,
e) urządzenia bezpieczeństwa ruchu w tym znaki B-33 szt.6 i próg U-16c
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
a) Załącznik nr 6 cz. 2 SWZ: Projekt budowlany,
b) Załącznik nr 7 cz. 2 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, materiał poglądowy do wyceny oraz rozliczeń i ustalenia rodzaju kosztów,
c) Załącznik nr 8 cz. 2 SWZ : Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 880865,13 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. REMONT DROGI GMINNEJ NR 185016N RUMIAN-TRUSZCZYNY, PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 1805072N W TRUSZCZYNACH OD DROGI GMINNEJ NR 185016N I REMONT DROGI KATEGORII WEWNĘTRZNEJ NA DZ. NR 51 W TRUSZCZYNACH cz. I, II, III
Na każdą z części będzie składana odrębna oferta.
CZĘŚĆ 3. REMONT DROGI KATEGORII WEWNĘTRZNEJ NA DZ. NR 51 W TRUSZCZYNACH
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej w zakresie:
3) Długość przebudowywanego odcinka drogi o dł. 102,0m
Zakres robót obejmuje:
a) roboty przygotowawcze w tym inwentaryzacja,
b) podbudowę,
c) nawierzchnię (asfaltową) na jedni dł. 102,0m,
d) Chodniki i zjazdy
e) roboty wykończeniowe, w tym pobocze jednostronne,
4) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa do zgłoszenia budowy tj.
d) Załącznik nr 6 cz. 3 SWZ: Projekt budowlany,
e) Załącznik nr 7 cz. 3 SWZ: kosztorys ślepy/ofertowy, materiał poglądowy do wyceny oraz rozliczeń i ustalenia rodzaju kosztów,
f) Załącznik nr 8 SWZ cz. 3 : Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 49738,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 906196,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1209137,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 906196,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691000783

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 12

7.3.4) Miejscowość: Glinojeck

7.3.5) Kod pocztowy: 06-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 906196,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610448,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1681976,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 610448,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691000783

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 12

7.3.4) Miejscowość: Glinojeck

7.3.5) Kod pocztowy: 06-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610448,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53177,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67557,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53177,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiosrtwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691000783

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 12

7.3.4) Miejscowość: Glinojeck

7.3.5) Kod pocztowy: 06-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53177,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.