eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzydnik Duży › Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Węglinie



Ogłoszenie z dnia 2022-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Węglinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZYDNIK DUŻY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzydnik Duży 59A

1.5.2.) Miejscowość: Trzydnik Duży

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-230

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzydnikduzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.trzydnikduzy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Węglinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef2768d1-9e67-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079411/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.7013.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 879148,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Węglinie.
2. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem” zgodnie ze wstępną promesą Nr 01/2021/9802/PolskiLad dotyczącą realizacji przez Gminę Trzydnik Duży Inwestycji: rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Węglinie,
3. Przedmiot umowy obejmuje zrealizowanie robót w oparciu o dokumentację projektową, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane, w szczególności:
3.1 Roboty rozbiórkowe
3.2 Rynny, rury spustowe, obróbki, podbitka
3.3 Roboty ziemne
3.4 Fundamenty
3.5 Izolacja i docieplenie ścian przyziemia
3.6 Docieplenie ścian zewnętrznych - część nadziemna
3.7 Docieplenie istniejącego stropu M
3.8 Stolarka okienna i drzwiowa
3.9 Roboty ogólnobudowlane
3.9.1 Roboty murarskie i tynkarskie
3.9.2 Nadproża betonowe L-19, stalowe z dwuteowników i kątowników
3.9.3 Sufit podwieszany, okładzina sufitu
3.9.4 Komin wieloprzewodowy wolnostojący
3.9.5 Podłoga podniesiona/scena.
3.9.6 Licowanie ścian, warstwy podłogi i posadzki
3.10 Schody zewnętrzne, pochylnia
3.11 Utwardzenie terenu poprzez wykonanie opaski kapilarnej, chodnika, drogi dojazdowej i miejsc postojowych, utwardzonego placu,
3.12 Zagospodarowanie terenu.
3.13 Wyburzenie pieca kaflowego
3.14 Wykonanie podłogi z desek
3.15 Instalacja klimatyzacji – montaż 7 szt.
3.16 Stolarka okienna i drzwiowa – zabezpieczenie okien kratami stalowymi – 2 szt.
3.17 Ogrodzenie stalowe panelowe z rabatką betonową wys. całkowitej 1,5m – ok. 100 mb
3.18 Wewnętrzne instalacje wod-kan, c.o., gaz.,
3.19 Wewnętrzne instalacje elektryczne i odgromowe,
3.20 Monitoring zewnętrzny 6 kamer, rejestrator, dysk, router LTE, instalacja kablowa,
3.21 Wykonania w niezbędnym zakresie robót związanych z przebudową bądź zabezpieczeniem urządzeń obcych kolidujących z przebudową;
3.22 Wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej, wyni­ki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru,
3.23 Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
3.24 Prowadzenie dziennika budowy;
3.25 Zapewnienie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót;
3.26 Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (.pdf), który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oddzielnie dla każdej branży w formie gis/cad i wersji papierowej (w ilości po 3 egz.), dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania;
3.27 Uporządkowanie terenu inwestycji;
3.28 Przekazanie zrealizowanych robót własnościowym dysponentom;
3.29 Wykonawca jest zobowiązany wykonać również inne prace związane z realizacją zakresu określonego w załączonej dokumentacji projektowej.
4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 1 do SWZ) oraz załącznik nr 6 – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia . Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj, do dnia 24.03.2022 r. do godziny 14:00 wpłynęły oferty:
1. Firma Budowlana „REM-BUD-I” Bronisław Drąg Spółka Jawna, ul. Aleje Jana Pawła II 60 B, 37-450 Stalowa Wola - cena ofertowa (w złotych brutto): 1 584 600,06 zł.
2. Baster-Bud Mariusz Pełka, ul. Z. Krasińskiego 7/82, 23-204 Kraśnik - cena ofertowa (w złotych brutto): 1 600 000,00 zł
3. Usługi Budowlane i Wykończeniowe Paweł Cimek, Studzianki 126A, 23-213 Zakrzówek - cena ofertowa (w złotych brutto): 1 130 000,00 zł.
4. DACH-MUR Piotr Sycz, Polichna Pierwsza 41, 23-225 Szastarka - cena ofertowa (w złotych brutto): 1 150 519,85 zł
5. FUH ELBUDPOL Wiesław Małek, ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola - cena ofertowa (w złotych brutto): 1 350 556,97 zł.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 1 000 000,00 zł brutto.
Wobec faktu, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny– postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1130000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1600000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.