eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › Wykonanie terenów zielonych i ich pielęgnacja oraz wycinka drzew na terenie Gminy Dopiewo



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112063 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie terenów zielonych i ich pielęgnacja oraz wycinka drzew na terenie Gminy Dopiewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dopiewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 1c

1.5.2.) Miejscowość: Dopiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 8148 331

1.5.8.) Numer faksu: 61 8148 092

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.pawlicka@dopiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dopiewo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie terenów zielonych i ich pielęgnacja oraz wycinka drzew na terenie Gminy Dopiewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54607220-80d8-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003835/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Wykonanie terenów zielonych i ich pielęgnacja oraz wycinka drzew na terenie Gminy Dopiewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015438/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 707524,01 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 462550,2 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie, którego przedmiotem jest założenie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Dopiewo. Na przedmiot zamówienia składają się w szczególności następujące czynności:
a) przywiezienie do miejsca docelowego (z magazynu oddalonego o ok. 5 km) i ustawienie wież kwiatowych oraz zakup, transport i nasadzenie 480 sztuk roślin rabatowych, zwanych w dalszej części umowy „roślinami jednorocznymi”,
b) pielęgnacja nasadzonych roślin jednorocznych, tj. pielenie, nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatów, uzupełnianie uschniętych oraz usunięcie nasadzeń na koniec okresu pielęgnacji, o którym mowa w § 3 ust. 1 lit. b), oczyszczenie wież kwiatowych, a także przewiezienie ich do magazynu oddalonego o ok. 5 km od miejsca docelowego, celem zmagazynowania,
c) zakup, transport i wykonanie nasadzeń 173 sztuk drzew liściastych, 8 szt. drzew iglastych, 309 sztuk krzewów liściastych, 100 szt. krzewów gatunków iglastych, 204 szt. bylin/traw rabatowych, zwanych w dalszej części umowy „roślinami wieloletnimi” oraz zagospodarowanie terenów zieleni,
d) pielęgnacja roślin wieloletnich, polegająca w szczególności na podlewaniu, odchwaszczaniu, wygrabianiu liści, konserwacji drzew, krzewów i innych roślin, zapewnieniu odpowiedniego stanu estetycznego założonej zieleni, wymianie sadzonek w przypadku ich zamierania, zgodnie z katalogiem norm rzeczowych KNR-2-21-0701.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 180260 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca zobowiązuje się do pielęgnacji terenów zieleni założonych w latach wcześniejszych na terenie Gminy Dopiewo.
2. Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną, a także w zakresie i na warunkach określonych w postanowieniach niniejszej Umowy, Formularzu ofertowym, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w:
a) załączniku nr 1.1. Specyfikacja wykonania i odbioru prac, stanowiącym załącznik do SWZ,
b) załączniku nr 1.2.1. Wykaz roślin do pielęgnacji przez 8 miesięcy od daty podpisania umowy, stanowiącym załącznik do SWZ,
c) załączniku 1.2.2. Wykaz roślinności do pielęgnacji przez 7 miesięcy, tj. od maja od grudnia, stanowiącym załącznik do SWZ,
d) załączniku 1.3. Kosztorys – Pielęgnacja zieleni istniejącej, stanowiącej załącznik do Formularza ofertowego,
e) załączniku nr 1.4. Harmonogramem wykonywanych prac, stanowiącym załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 275940,2 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wycinki drzew w miejscowości Dopiewo przy ul. Bukowskiej na działce o nr ewid. 559/6 i 559/2.
2. Przedmiot Umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną, a także w zakresie i na warunkach określonych w postanowieniach niniejszej Umowy, Formularzu ofertowym, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w:
a) załączniku nr 1.1. Specyfikacja wykonania i odbioru prac, stanowiącym załącznik do SWZ,
b) załączniku 1.2. Kosztorys - wycinka drzew, stanowiącym załącznik do Formularza ofertowego,
c) załączniku nr 1.3. Harmonogramem wykonywanych prac, stanowiącym załącznik do Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 6350 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215280,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245651,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215280,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631286380

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 15

7.3.4) Miejscowość: Dopiewo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215280,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175569,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243804,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175569,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Penc PLANTIM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634612347

7.3.3) Ulica: Białężyn 38

7.3.4) Miejscowość: Białężyn 38

7.3.5) Kod pocztowy: 62-095

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175569,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6210 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15444 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6210 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631286380

7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 15

7.3.4) Miejscowość: Dopiewo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.