eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tłuszcz › Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej na terenie Gminy Tłuszcz



Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej na terenie Gminy Tłuszcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TŁUSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 10

1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@tluszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowo- kanalizacyjnej na terenie Gminy Tłuszcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c99bbd06-b5dd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112022

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037443/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa wodociągów na terenie gminy Tłuszcz

1.1.8 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Tłuszcz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://tluszcz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tluszcz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/ przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja” oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi założyć darmowe konto na Platformie zakupowej. Złożenie oferty w postępowaniu wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/
Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz „ZADAJ PYTANIE”. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz „POTWIERDŹ”, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane".
5. Treść zapytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.8.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 15

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 12

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicach Strażackiej, ul. Miłej, ul. Zgoda Etap I w Tłuszczu
1. budowę sieci kanalizacji sanitarnej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 83,00 m oraz budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 16,5 m (od kanału głównego do granic posesji) w ul. Strażackiej w Tłuszczu.
2. budowę sieci kanalizacji sanitarnej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 139,00 m oraz budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 31,70 m (od kanału głównego do granic posesji) w ul. Miłej w Tłuszczu.
3. budowę sieci kanalizacji sanitarnej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 63,50 m oraz budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 4,00 m (od kanału głównego do granic posesji) w ul. Zgoda Etap I w Tłuszczu.
4. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
5. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
6. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
7. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
8. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych oraz powiatowych na czas robót, koszty organizacji ruchu.
9. Termin wykonania zamówienia: do 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Wiosennej w Tłuszczu
1. budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wiosennej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 295,00 m;
2. budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej (od kanału głównego do granic posesji) z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 66,9 m;
3. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
4. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
5. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
6. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
7. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych na czas robót, koszty organizacji ruchu.
8. Termin wykonania zamówienia: do 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Miodowej w Tłuszczu
1. budowę sieci kanalizacji sanitarnej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 331,5 m;
2. budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej (od kanału głównego do granic posesji) z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 86,5 m;
3. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
4. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
5. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
6. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
7. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych na czas robót, koszty organizacji ruchu.
8. Termin wykonania zamówienia: do 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Łodygowej w Tłuszczu
1. budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Łodygowej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 601,5 m;
2. budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej od kanału głównego do granic posesji
z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 185,00 m;
3. budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej – ciśnieniowej z rur PE o średnicy 90 mm o długości 424,00 m;
4. budowa 1 kompletnej przepompowni P6 (wraz z biofiltrami, drabinami do zejścia na dno zbiornika, podestami roboczymi i innymi elementami stanowiącymi niezbędne wyposażenie pompowni zgodnie z dokumentacją projektową) oraz z monitoringiem, przyłączem energetycznym, ogrodzeniem i bramą przemysłową dwuskrzydłową wraz z ułożeniem wewnątrz kostki brukowej betonowej a także wraz z dostawą i montażem przestawnego żurawika przeznaczonego do montażu, demontażu oraz obsługi pomp o udźwigu do 150 kg.;
5. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
6. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
7. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
8. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
9. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych na czas robót, koszty organizacji ruchu.
10. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od daty udzielenia zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Radosnej w Tłuszczu
1. budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Radosnej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 198,5 m;
2. budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej od kanału głównego do granic posesji
z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 32,5 m;
3. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
4. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
5. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
6. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
7. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych na czas robót, koszty organizacji ruchu.
8. Termin wykonania zamówienia: do 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek wraz z pompownią P3 i siecią kanalizacji sanitarnej – ciśnieniowej w ulicy Kolejowej w Tłuszczu
1. budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kolejowej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 516,50 m i budowa odgałęzień sieci grawitacyjnej od kanału głównego do granic posesji z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 114,00 m;
2. budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej – ciśnieniowej z rur PE o średnicy 90 mm o długości 202,50 m;
3. budowa 1 kompletnej przepompowni P3 (wraz z biofiltrami, drabinami do zejścia na dno zbiornika, podestami roboczymi i innymi elementami stanowiącymi niezbędne wyposażenie pompowni zgodnie z dokumentacją projektową) oraz z monitoringiem, przyłączem energetycznym, ogrodzeniem i bramą przemysłową dwuskrzydłową wraz z ułożeniem wewnątrz kostki brukowej betonowej a także wraz z dostawą i montażem przestawnego żurawika przeznaczonego do montażu, demontażu oraz obsługi pomp o udźwigu do 150 kg.;
4. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
5. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
6. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
7. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
8. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych i wojewódzkich na czas robót, koszty organizacji ruchu.
9. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od daty udzielenia zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Fabrycznej w Tłuszczu (Etap II)
1. budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Fabrycznej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 165,50 m i budowa odgałęzień sieci grawitacyjnej od kanału głównego do granic posesji z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 37,00 m;
2. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
3. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
4. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
5. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
6. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminny oraz wojewódzkiej na czas robót, koszty organizacji ruchu.
7. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, na podstawie, której możliwa będzie realizacja budowy zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tą dokumentacją zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odrzutami do granic działek w ul. Kalinowej w Tłuszczu.
1. Wykonanie dokumentacji budowlanej zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Kalinowej w Tłuszczu wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień
i pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych.
2. budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Klinowej – grawitacyjnej z rur PVC
wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej ok 0,2 km;
3. budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej od kanału głównego do granic posesji
z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości około 0,03 km;
4. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
5. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
6. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
7. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminny na czas robót, koszty organizacji ruchu.
8. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Jarzynowej w Tłuszczu
9. budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Jarzynowej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 19,00 m;
10. budowę odgałęzień sieci grawitacyjnej od kanału głównego do granic posesji
z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 10,00 m;
11. budowa sieci wodociągowej w ul. Jarzynowej, z rur PE o śr. zewn. 90 mm o długości 59,0 m;
- połączenie z istniejącym wodociągiem
- montaż zasuw z żeliwa sferoidalnego w węzłach i przy hydrantach
- montaż hydrantów nadziemnych śr. 80 mm z żeliwa sferoidalnego
- montaż kształtek z żeliwa sferoidalnego i zgrzewanych doczołowo
- roboty towarzyszące wykonaniu wodociągów
12. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
13. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
14. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
15. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
16. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminny oraz wojewódzkiej na czas robót, koszty organizacji ruchu.
17. Termin wykonania zamówienia: do 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa odcinków sieci wodociągowej w sięgaczu od ul. Jana Pawła II w msc. Miąse oraz w msc. Kury
1. budowa sieci wodociągowej z rur PE o śr. zewn. 90 mm o długości 115,0 m w msc. Miąse
2. budowa sieci wodociągowej z rur PE o śr. zewn. 160 mm o długości 1076,3 m w msc. Kury
3. połączenie z istniejącym wodociągiem
4. montaż zasuw z żeliwa sferoidalnego w węzłach i przy hydrantach
5. montaż hydrantów nadziemnych śr. 80 mm z żeliwa sferoidalnego
6. montaż kształtek z żeliwa sferoidalnego i zgrzewanych doczołowo
7. roboty towarzyszące wykonaniu wodociągów
8. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych i powiatowych na czas robót, koszty organizacji ruchu.
9. Termin wykonania zamówienia: do 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa odcinków sieci wodociągowej w ul. Sulejowskiej w msc. Chrzęsne, w msc. Kozły oraz w ulicy Nowej w Tłuszczu
1. budowa sieci wodociągowej w ul. Sulejowskiej w msc. Chrzęsne, z rur PE o śr. zewn. 160 mm o długości 309,0 m;
2. budowa sieci wodociągowej w msc. Kozły, z rur PE o śr. zewn. 160-90 mm o długości 496,0 m;
3. budowa sieci wodociągowej w ul. Nowej w Tłuszczu, z rur PE o śr. zewn. 110-90 mm o długości 88,0 m;
4. połączenie z istniejącym wodociągiem
5. montaż zasuw z żeliwa sferoidalnego w węzłach i przy hydrantach
6. montaż hydrantów nadziemnych śr. 80 mm z żeliwa sferoidalnego
7. montaż kształtek z żeliwa sferoidalnego i zgrzewanych doczołowo
8. roboty towarzyszące wykonaniu wodociągów
9. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych i powiatowych na czas robót, koszty organizacji ruchu.
10. Termin wykonania zamówienia: do 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy w ulicy Przyzakładowej w Tłuszczu
1. budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Przyzakładowej – grawitacyjnej z rur PVC wraz ze studniami o średnicy 200 mm o długości łącznej 326,50 m i budowa odgałęzień sieci grawitacyjnej od kanału głównego do granic posesji z rur PVC o średnicy 160 mm o łącznej długości 134,90 m;
2. montaż rur ochronnych zgodnie z założeniami projektowymi;
3. odwodnienie wykopów na czas prowadzenia robót;
4. naprawa nawierzchni po robotach, zgodnie z Planem Odtworzenia Nawierzchni;
5. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (wraz z podaniem rzędnych posadowienia odgałęzień sieci grawitacyjnej przy kanale głównym i przy granicy posesji);
6. poniesienie kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. zajecie pasa drogowego dróg gminnych i wojewódzkich na czas robót, koszty organizacji ruchu.
7. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla części: 1-5:
- Część 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicach Strażackiej, ul. Miłej, ul. Zgoda Etap I w Tłuszczu
- Część 2: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Wiosennej w Tłuszczu
- Część 3: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Miodowej w Tłuszczu
- Część 4: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Łodygowej w Tłuszczu
- Część 5: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Radosnej w Tłuszczu

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla części: 6-8 i 12
- Część 6: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek wraz z pompownią P3 i siecią kanalizacji sanitarnej – ciśnieniowej w ulicy Kolejowej w Tłuszczu
- Część 7: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Fabrycznej w Tłuszczu (Etap II)
- Część 8: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, na podstawie, której możliwa będzie realizacja budowy zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tą dokumentacją zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odrzutami do granic działek w ul. Kalinowej w Tłuszczu.
- Część 12: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Przyzakładowej w Tłuszczu

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla części: 9-11
- Część 9: Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ulicy Jarzynowej w Tłuszczu
- Część 10: Budowa odcinków sieci wodociągowej w sięgaczu od ul. Jana Pawła II w msc. Miąse oraz w msc. Kury
- Część 11: Budowa odcinków sieci wodociągowej w ul. Sulejowskiej w msc. Chrzęsne, w msc. Kozły oraz w ulicy Nowej w Tłuszczu

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca wykaże, że:
wykonał (przez Zamawiającego i Wykonawcę został podpisany końcowy protokół odbioru robót), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
o co najmniej 2 inwestycje polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej lub ogólnospławnej o długości nie krótszej niż 0,2 km każda z inwestycji, oraz załączy dowody określające czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane; -dotyczy części 1-6 i 12
o co najmniej 2 inwestycje polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej lub ogólnospławnej o długości nie krótszej niż 0,1 km każda z inwestycji, oraz załączy dowody określające czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane; -dotyczy części 7 i 8
o co najmniej 2 inwestycje polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej każda z inwestycji, oraz załączy dowody określające czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane; -dotyczy części 9
o co najmniej 2 inwestycje polegające na budowie sieci wodociągowej o długości nie krótszej niż 0,2 km każda z inwestycji, oraz załączy dowody określające czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane; -dotyczy części 10-11
• w zakresie dysponowania osobami:
o wodociągowych –– wymagania:
Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych i wodociągowych wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia; dotyczy części 1-12
o Kierownik robót (kierownik w specjalności drogowej) – wymagania:
Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia; dotyczy części 1 - 12
o Kierownik robót w specjalności elektrycznej, - Wymagania
Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia; dotyczy części 4 i 6
o Projektant w specjalności sanitarnej-posiadający aktualne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń,
Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia; dotyczy części 8

o (Inspektor nadzoru robót branży sanitarnej inspektor wiodący) – osoba posiadająca upraw-nienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urzą-dzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń, posiadający min. 3- letnie doświad-czenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, po-siadający min. 3- letnie doświadczenie zawodowe, Inspektor nadzoru w specjalności drogowej posiadający aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg, posiadający min. 3- letnie doświadczenie zawodowe. dotyczy części 13 i 14

o Inspektor nadzoru robót branży sanitarnej (inspektor wiodący) – osoba posiadająca uprawnie-nia
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci
i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń, posiadający min. 3- letnie do-świadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, Inspektor nadzoru w specjalności drogowej posiadający aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg, posiadający min. 3- letnie doświadczenie zawodowe. dotyczy części 15

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanym na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wykaz robót należy sporządzić zgodnie z treścią załącznika nr 4A do SWZ (dotyczy części od 1 do 12);
2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wykaz osób należy sporządzić zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia tabeli elementów scalonych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
· oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
· sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
· kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający może udzielić Wykonawcy jednorazowej zaliczki w wysokości 5% wartości wynagrodzenia, na poczet realizacji niniejszej umowy

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w załącznikach nr 5A, 5B, 5C, 5D do SWZ - projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-14 15:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://tluszcz.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-14 15:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.