eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blachownia › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Blachowni



Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Blachowni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BLACHOWNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000932844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Blachownia

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-290

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343270376

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsblachownia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsblachownia.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-674b6e01-ac49-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - Jednostka sektora finansów publicznych.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Blachowni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-674b6e01-ac49-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057534/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094212

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.226.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Blachowni.
Na dostarczony towar Wykonawca powinien posiadać właściwe atesty i certyfikaty laboratoryjne.
Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny (HDI), posiadać informację o dacie wyprodukowania, terminie przydatności do spożycia. Jakość dostarczanych produktów powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku/ klasy.
Cechy dyskwalifikujące wspólne dla wszystkich artykułów spożywczych: nalot pleśni, objawy gnilne, uszkodzenia, zabrudzenia, przeterminowanie produktu, cechy fizyczne i organoleptyczne świadczące o przechowywaniu lub transportowaniu w niewłaściwych warunkach.
4. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz obowiązującymi zasadami GMP/GHP i systemu HACCP lub systemu zgodnym z ISO 22000:2005, ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie.

5. Oferowane artykuły powinny odpowiadać standardowi jakościowemu – dobra jakość, świeże, nieprzeterminowane, spełniające wymogi higieniczno-sanitarne, w pojemnikach lub koszach również o odpowiednich wymaganiach higieniczno-sanitarnych.
6. Każdy z produktów powinien być dostarczany w jego początkowym okresie przydatności do spożycia.
7. Dostarczane produkty mają być najwyższej jakości pod względem właściwości organoleptycznych i odżywczych.
8. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania towaru bezpośrednio do rąk upoważnionego pracownika. Nie dopuszcza się pozostawienia towaru bez opieki lub przekazywania go osobom nieupoważnionym.
9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV- 15800000-6 (różne produkty spożywcze),
Kod CPV - 03142500-3 (jaja)
Kod CPV- 15896000-5 (produkty głęboko mrożone).
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania dostawcy do przedłożenia próbek w celu sprawdzenia parametrów oferowanego towaru.
11. Ilość zamówionych towarów powinna być zgodna z zamówieniem ilością i terminem dostawy.
12. Z dostawą łączy się usługa transportowa oraz rozładunek u Zamawiającego. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i HACCP w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego stosując się do aktualnych wymagań epidemiologicznych.
14. Dostarczane towary powinny być w zamkniętych, opakowaniach zbiorczych, adekwatnych do rodzaju produktu, bez uszkodzeń, odpowiednich z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności . Każda dostarczana partia produktów powinna być identyfikowalna. Opakowania artykułów spożywczych – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne. Dostawy muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP/GMP.
15. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczenie lekarskim do celów sanitarno- epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie zamawiającego.
16. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności osobom nieupoważnionym.
17. Wykonawca wszystkie dostawy artykułów spożywczych będzie realizował na postawie zamówień składanych przez upoważnioną osobę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający mając na uwadze sugestię potencjalnych Wykonawców postanowił unieważnić postępowanie. Zamawiający podjął decyzję o podziale zamówienia na części, ponieważ doszedł do wniosku, że podzielenie zamówienia na części zwiększy konkurencyjność dla małych i średnich przedsiębiorców. W ocenie Zamawiającego podział zamówienia na części nie będzie wpływał na skoordynowanie działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia i nie będzie zagrażać właściwemu wykonaniu zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.