eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sawin › Zakup używanego autobusu szkolnego



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111674 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup używanego autobusu szkolnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sawin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chutecka

1.5.2.) Miejscowość: Sawin

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (082) 567 30 12

1.5.8.) Numer faksu: (82) 545 97 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sawin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sawin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugsawin.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup używanego autobusu szkolnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed032842-b7db-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011419/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup autobusu szkolnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058488/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSG.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego autobusu szkolnego do przewozu dzieci
i młodzieży szkolnej z terenu Gminy Sawin.
Podstawowe parametry techniczne i wyposażenie autobusu szkolnego będącego przedmiotem zamówienia:
1) Rok produkcji nie starszy niż: 2012 rok
2) Całkowity przebieg udokumentowany nie więcej niż 260 000,00 km
3) Ilość miejsc siedzących od 45 do 47 + kierowca
4) Bezwypadkowy, nieuszkodzony, sprawny technicznie, wolny od wad, bez widocznej korozji nadwozia i podwozia,
5) Liczba osi – 2
6) Długość nie więcej niż 10,5 m
7) Silnik o mocy nie mniejszej niż 314 KM
8) Silnik spełniający wymagania normy spalania min. EURO 5
9) Pojemność silnika min. 9.000 cm3
10) Skrzynia biegów manualna 6 biegowa
11) Wyposażenie minimalne:
a) ABS
b) ASR
c) CD
d) Centralny zamek
e) Elektryczne lusterka
f) Nawiewy dyszowe
g) Ogrzewanie stacjonarne
h) Podwójne szyby boczne
i) Radio
j) Regulacja wysokości nadwozia
k) Pojazd posiadający Retarder
l) Pojazd posiadający wspomaganie kierownicy
m) fotele wysokie sztywne tapicerowane z pasami bezpieczeństwa, tylna część oparcia fotela wykonana z tworzywa łatwa do utrzymania czystości
n) układ drzwi 1-1-0
Układ drzwi:
a) I drzwi umiejscowione przed pierwszą osią
b) II drzwi umiejscowione pomiędzy pierwszą, a drugą osią
o) indywidualne nadmuchy i oświetlenie
p) wewnętrzne półki bagażowe
q) dobry stan ogumienia o zużyciu min 30 %
r) nieuszkodzona i czysta tapicerka w całym pojeździe
s) gaśnice, trójkąt, apteczka, podnośnik do autobusów, pełnowymiarowe koło zapasowe
12) pojazd wolny od jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób i podmiotów trzecich (leasing, zastaw)
13) kolor autobusu – inny niż czarny (preferowany biały, kolor nie musi być oryginalny, nie oklejony folią z reklamami)
Określone powyżej standardy są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia o lepszych parametrach, jeżeli zaoferuje o gorszych oferta zostanie odrzucona.
Uwagi dodatkowe:
1) autobus sprawny technicznie, kompletny, wolny od wad, gotowy do pracy
2) pojazd musi posiadać aktualne badanie techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego lub zaświadczenie o aktualności badań technicznych, aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC wraz z legalizacja tachografu.
3) Pojazd zarejestrowany poza granicami Polski musi posiadać komplet dokumentów wraz z tłumaczeniami przewidzianymi przepisami prawa, uprawniającymi do zakupu i rejestracji pojazdu w Polsce.
4) Pojazd nie może stanowić zabezpieczeni bankowego lub prawa własności osób trzecich
5) Autobus musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunkach wynikających z ustawy 20 czerwca 1997 prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2021 poz. 450) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2020 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022)
6) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy na okres w wymiarze minimum 30 dni kalendarzowych liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego. Gwarancja rozruchowa obejmuje silnik i skrzynie biegów. W przypadku wystąpienia awarii pojazdu w okresie gwarancji rozruchowej Wykonawca zobowiązuje się do jej usunięcia w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zgłoszenia awarii Wykonawcy w formie pisemnej.
7) Wraz z pojazdami Wykonawca dostarczy odpowiednią dokumentację (dowód rejestracyjny, kartę pojazdu, 2 tablice rejestracyjne, ważne ubezpieczenie OC).
8) Dostawa pojazdu nastąpi na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w ciągu 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
9) Pojazd w dniu dostawy musi posiadać ważne ubezpieczenie OC na minimum 30 dni kalendarzowych od dnia wyznaczonego jako dzień dostawy.
10) Pojazd w dniu dostawy musi posiadać ważne badanie techniczne na minimum 30 dni kalendarzowych od dnia wyznaczonego jako dzień dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Sim - Bus” Szymon Wesołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591486893

7.3.4) Miejscowość: Grzegorzowice Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 32-095

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.