eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Likwidacja zagrożeń w nawierzchni dróg, chodników i przyległej infrastruktury na terenie gminy Dąbrowa Górnicza w ramach zadania pn.: Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja zagrożeń w nawierzchni dróg, chodników i przyległej infrastruktury na terenie gminy Dąbrowa Górnicza w ramach zadania pn.: Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzmuda@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja zagrożeń w nawierzchni dróg, chodników i przyległej infrastruktury na terenie gminy Dąbrowa Górnicza w ramach zadania pn.: Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89b31cd3-8b1a-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029359/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 „Likwidacja zagrożeń w nawierzchni dróg, chodników i przyległej infrastruktury na terenie gminy Dąbrowa Górnicza” w ramach zadania pn.: „Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami(...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054510/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIF.271.4.7. 2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 44000000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 999999,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dokończenie nazwy przedmiotu zamówienia z sekcji II.2.3.
„Likwidacja zagrożeń w nawierzchni dróg, chodników i przyległej infrastruktury na terenie gminy Dąbrowa Górnicza” w ramach zadania pn.: „Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz
z obiektami inżynierskimi, których zarządcą jest Prezydent Miasta Dąbrowy Górniczej”

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiot umowy obejmuje likwidację zagrożeń powstałych w pasie drogowym ulic będących w zarządzie Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej, w szczególności:
a) zabezpieczenie ubytków/zapadlisk powstałych w nawierzchni pasa drogowego, w tym nawierzchni ulic, chodników, stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
b) usuwanie pojedynczych i grupowych ubytków nawierzchni jezdni, chodników, placów, zatok itp. elementów pasa drogowego masą mineralno- bitumiczną na gorąco z wykuwaniem/ bez wykuwania, masą mineralno- bitumiczną na zimno z wykuwaniem/bez wykuwania oraz kostką betonową/ kamienną.

2. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji technicznej – załącznik nr 6 do SWZ
3. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest do:
1) Opracowania projektów czasowej zmiany organizacji ruchu w trakcie prowadzenia prac rzutujących na bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego.
2) Przed rozpoczęciem robót drogowych uzyskania od Zarządcy Drogi tj. Wydziału Infrastruktury Miejskiej tutejszego Urzędu decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 1376, z późn. zm.) – wraz z zatwierdzoną organizacją ruchu na czas prowadzenia robót. Zajęcie pasa drogowego nie podlega opłacie.
3) Oznakowania i bieżącego utrzymania zmiany organizacji ruchu w trakcie prowadzenia prac rzutujących na bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego oraz przywrócenia oznakowania do stanu pierwotnego
po zakończeniu tych prac.
4) Składowanie odpadów budowlanych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie na składowiskach posiadających zezwolenie na przyjmowanie i utylizację wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje istnienia takiego składowiska na terenie gminy Dąbrowa Górnicza.
5) Dokonywania uzgodnień branżowych uzbrojenia podziemnego i naziemnego z ich właścicielami /użytkownikami/, jeśli w trakcie realizacji robót wystąpi taka potrzeba.
6) Zlecania nadzorów branżowych użytkownikom istniejącego uzbrojenia terenu w związku z prowadzonymi robotami.
7) O ile wystąpi taka konieczność, realizować przedmiot zamówienia również na „wydłużonej” zmianie i w godzinach nocnych.
8) Uczestniczenia w wizjach lokalnych z Zamawiającym w rozpatrywaniu wniosków i petycji mieszkańców, Radnych Rady Miejskiej dotyczących zagadnień przedmiotu umowy.
9) Skutecznej ochrony przed: pogorszeniem istniejącego stanu technicznego budynków i budowli sąsiadujących z budową (wstrząsy, wibracja, osiadanie), zanieczyszczeniem kanalizacji gruntem lub produktami pochodzącymi z budowy, zalewaniem przyległego do budowy terenu,
10) Napraw ewentualnych uszkodzeń budynków, budowli wynikłych z prowadzenia robót,
11) Składowania materiałów pochodzących z rozbiórki i nadających się do ponownego wbudowania na zapleczu Wykonawcy robót – zgodnie z Poleceniem Służbowym NR WAP.II-0158-B-15/08 Prezydenta Miasta z dnia 30.05.2008 r.
12) W czasie realizacji przedmiotu umowy utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco wszelkich odpadów i zbędnych materiałów.
13) Utrzymywania dróg dojazdowych do terenów budowy i terenu robót oraz utrzymywanie w czystości dróg publicznych, wykonanie tymczasowych dróg dojazdowych, wykonanie tymczasowych przejść dla pieszych, demontaż tymczasowych dróg i przejść dla pieszych.
14) Przywracania terenów przyległych do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
15) Z chwilą przejęcia placu budowy ponoszenia pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za ewentualne szkody użytkowników drogi, oraz w związku z niewłaściwą lub nieterminową realizacją określonego na piśmie zakresu rzeczowego robót.
16) Wykonawca zobowiązany jest posiadać uregulowany stan formalno-prawny w zakresie wytwarzania odpadów. Wykonawca oświadcza, że zobowiązuje się do postępowania z powstałymi w trakcie realizacji zadania odpadami w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz w sposób gwarantujący poszanowanie środowiska naturalnego. Gospodarkę powstałymi odpadami należy prowadzić zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 888 z późn. zm.) oraz ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 779 z późn. zm.).
17) Wykonawca ma obowiązek likwidacji występujących zagrożeń w infrastrukturze pasa drogowego w terminach określonych przez Zamawiającego przekazanych w formie elektronicznej
18) Na Wykonawcy ciąży obowiązek ponoszenia wszelkich kosztów związanych z nieterminową realizacją zagrożeń, tj,:
1.oznakowania występujących zagrożeń
2. ciągłego zabezpieczania występujących zagrożeń
3. ponoszenia pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za zaistniałe zdarzenia drogowe.
19) W przypadku przekroczenia terminów usunięcia występujących zagrożeń Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną w wysokości określonej w § 15 ust. 1 pkt d projektowanych postanowień umowy
20) Wykonawca będzie informował Zamawiającego o usuniętych zagrożeniach w formie elektronicznej.

4. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:
a. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021., poz.2351 z późn. zm.);
b. Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021. poz. 450 z późn. zm.);
c. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2003r., Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.).
5. Roboty budowlane należy zrealizować na podstawie:
a) Dokumentacji technicznej (przedmiar robót, STWOiR) – załącznik nr 6 do SWZ
b) Wymogów SWZ
c) Zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 978452,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1118563,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 978452,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Etaeurodrogi sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629-248-55-26

7.3.3) Ulica: Budowlanych 6/1a

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 978452,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uszczegółowienie Okresu realizacji zamówienia:
Termin realizacji zadania – do 10 m-cy od daty podpisania umowy, lub:
1) do dnia zawarcia kompleksowej umowy na bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami inżynierskimi, których zarządcą jest Prezydent Miasta Dąbrowy Górniczej.
2) do wcześniejszego wyczerpania maksymalnej nominalnej wartości umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.