eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › "Wymiana sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Kurpińskiego w Kostrzynie"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111338 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wymiana sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Kurpińskiego w Kostrzynie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632023635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 8178 239

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zkkostrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkkostrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.zkkostrzyn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ZAOPATRZENIE MIESZKAŃCÓW W WODĘ, ODBIÓR ŚCIEKÓW

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Wymiana sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Kurpińskiego w Kostrzynie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6387bb93-be21-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111338

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009389/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wymiana sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Kurpińskiego w Kostrzynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066098/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.1.2021/PN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 235000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Kurpińskiego w Kostrzynie.
Szczegółowy zakres zamówienia:
2.Projekt budowlany swoim zakresem obejmuje wykonanie następującej infrastruktury podziemnej:
2.1 sieć wodociągowa – z rur dwuwarstwowych PE 100 RC PN 16 SDR 11 Ø 110 x 10,0 mm o łącznej długości ok. 160,80 m;
2.2 sieć wodociągowa z rur dwuwarstwowych PE 100 RC PN 16 SDR 11 Ø 90 mm x 8,2 mm o łącznej długości ok. 1,96 m;
2.3 przyłącza wodociągowe – do wykonania z rur dwuwarstwowych PE 100 RC PN 16 SDR 11 Ø 32 x 3,0 mm. ---- 17 kpl. (214,71 m)
2.4 zasuwa żeliwna kołnierzowa Ø 100 mm – 4 kpl.
2.5 zasuwa żeliwna kołnierzowa Ø 80 mm – 1 kpl.
2.6 nawiertka żeliwna NWZ/PE Ø 110/25 - 17 kpl.
2.7 hydrant nadziemny – DN80 mm z zabezpieczeniem przeciw złamaniu – 1 kpl.
3. Wcinka w istniejąca sieć wykonana będzie za pomocą złącza rurowo kołnierzowego oraz trójnika żeliwnego kołnierzowego.
4. Wykopy na sieci wodociągowej i przyłączach wodociągowych należy wykonać przewiertem sterowanym bez naruszenia wierzchniej warstwy terenu.
5.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
a)Wykonanie prób szczelności, dezynfekcji, wykonanie analiz bakteriologicznych i uzyskanie pozytywnych wyników badań.
b)Przed przystąpieniem do prac wykonać geodezyjne wytyczenie obiektu.
c)Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 egz.;
d)Wykonanie inwentaryzacji urządzeń podziemnych – 5 egz.
e)Przywrócenie nawierzchni do stanu pierwotnego.
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do specyfikacji warunków zamówienia, a w szczególności:
a) dokumentacja projektowa,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
c) przedmiary robót.
UWAGA !
DO OBOWIAZKÓW WYKONAWCY NIE NALEŻY ODTWORZENIE NAWIERZCHNI.
Wykonawca nie ujmuje i nie dokonuje wyceny pozycji uwzględnionych w przedmiarze robót kosztów od poz. 37 do poz. 50 związanych z odtworzeniem nawierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU DROKAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:30222841

7.3.3) Ulica: POMNIKÓW PRZYRODY 25

7.3.4) Miejscowość: STARCZANOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 62-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289050 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-20
2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.