eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Remont części pomieszczeń w budynku nr 5 Ośrodka Szkolno - Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111184 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części pomieszczeń w budynku nr 5 Ośrodka Szkolno – Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolno – Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000207540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 277C

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 515188854

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osw2wejherowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/462828

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


publiczna placówka oświatowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części pomieszczeń w budynku nr 5 Ośrodka Szkolno – Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8fc8c97-bd62-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001492/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont pokoju nauczycielskiego, łazienek i natrysków w budynku nr 5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064361/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 347797,59 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 296671,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont części pomieszczeń w budynku nr 5 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie, przy ul. Sobieskiego 277c,na działce nr 22/10, obręb 05.
Budynek jest użytkowany i pełni funkcję internatu dla chłopców. Z tego względu roboty muszą być prowadzone w wakacje szkolne i muszą zakończyć się przed rozpoczęciem roku szkolnego (2020/2021).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
a) w sanitariatach parteru i I piętra:
1) wykucie ościeżnic drzwiowych.
2) rozebranie ścianek działowych.
3) rozebranie posadzek z płytek ceramicznych.
4) rozebranie warstw wyrównawczych pod posadzki.
5) rozbiórka okładzin ściennych z płytek glazurowanych.
6) skucie tynków pod okładziną z płytek glazurowanych ścian.
7) wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki.
8) wykonanie ścianek działowych z płyt gk na stelażu stalowym.
9) osadzenie parapetów okiennych wewnętrznych z konglomeratu.
10) warstwa wyrównawcza gr. 5 cm pod posadzki z gruntowaniem podłoża.
11) izolacja przeciwwilgociowa podposadzkowa z folii w płynie.
12) posadzka z płytek gresowych antypoślizgowych.
13) wykonanie tynków cementowo-wapiennych ścian pod glazurę.
14) okładziny ścian płytka mi glazurowanymi o wym. min. 20x30 cm na wysokość 2,20 m.
15) osadzenie luster wtopionych nad umywalkami.
16) obudowa płytami gk pionów wod.-kan.
17) wykonanie sufitów podwieszanych a płyt gk.
18) cekolowanie ścian powyżej płytek ceramicznych.
19) osadzenie drzwi w profilach aluminiowych, malowanych farbą proszkową.
20) wykonanie ścianek wydzielających kabiny wys. 2,00 m z płyt hpl gr. 12 mm, na wspornikach i okuciach ze stali nierdzewnej z prześwitem nad posadzką 15 cm, wraz z drzwiami szer. 80 cm, mocowanymi na trzech zawiasach (w tym jeden z funkcją samodomykania) wyposażonych w zamek systemowy ze wskaźnikiem zajętości.
21) osadzenie naświetla okiennego w profilach aluminiowych, malowanego farbą proszkową.
22) oklejenie okien folią matową.
23) zeskrobanie i zmycie farby ze ścian.
24) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną.
25) demontaż instalacji wod.-kan. wraz z białym montażem.
26) wykonanie nowych instalacji wod.-kan. układanych w wykutych bruzdach.
27) montaż umywalek ceramicznych z półpostumentem i baterią stojącą.
28) montaż ustępów porcelanowych kompaktowych z deską sedesową.
29) montaż pisuarów porcelanowych z bezdotykowym automatem spłukującym.
30) osadzenie zaworu czerpalnego z końcówką do węża oraz kratki ściekowej podłogowej.
31) osadzenie uchwytów na papier toaletowy i dozowników mydła w płynie ze stali kwasoodpornej.
32) demontaż (na czas wykonania prac) i ponowny montaż grzejników płytowych.
33) wykonanie przewodów wentylacyjnych z rur spiro z zakończeniem anemostatami.
34) demontaż instalacji i osprzętu elektrycznego.
35) wykonanie instalacji światła z przewodu 3x1,5 m2 z wykuciem i zaprawianiem bruzd.
36) wykonanie instalacji siły z przewodu 3x2,5 m2 z wykuciem i zaprawianiem bruzd.
37) montaż plafonów sufitowych led.
38) montaż łączników podtynkowych.
39) montaż naściennej, automatycznej suszarki elektrycznej do rąk (z obudową ze stali nierdzewnej).
40) montaż wentylatorów łazienkowych o wydajności min. 120 m3/h z wyłącznikiem czasowym, załączany automatycznie z oświetleniem.
41) sprawdzenie i pomiary instalacji.
b) w natryskach parteru i I piętra:
1) wykucie ościeżnic drzwiowych.
2) rozebranie ścianek działowych.
3) rozebranie posadzek z płytek ceramicznych.
4) rozebranie warstw wyrównawczych pod posadzki.
5) rozbiórka okładzin ściennych z płytek glazurowanych.
6) skucie tynków pod okładziną z płytek glazurowanych ścian.
7) wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki.
8) wykonanie ścianek działowych z płyt GK na stelażu stalowym.
9) osadzenie parapetów okiennych wewnętrznych z konglomeratu.
10) warstwa wyrównawcza gr. 5 cm pod posadzki z gruntowaniem podłoża.
11) izolacja przeciwwilgociowa podposadzkowa z folii w płynie.
12) posadzka z płytek gresowych antypoślizgowych.
13) wykonanie tynków cem.wap. ścian pod glazurę.
14) okładziny ścian płytkami glazurowanymi o wym. min. 20x30 cm na wysokość 2,20 m.
15) osadzenie luster wtopionych nad umywalkami.
16) obudowa płytami GK pionów wod.-kan.
17) wykonanie sufitów podwieszanych a płyt GK,
18) cekolowanie ścian powyżej płytek ceramicznych,
19) osadzenie drzwi w profilach aluminiowych, malowanych farbą proszkową.
20) Wykonanie ścianek wydzielających kabiny natryskowe wys. 2,00 m z płyt HPL gr. 12 mm, na wspornikach i okuciach ze stali nierdzewnej z prześwitem nad posadzką 15 cm, wraz z zasłonką prysznicową.
21) osadzenie naświetla okiennego w profilach aluminiowych, malowanego farbą proszkową.
22) oklejenie okien folią matową.
23) zeskrobanie i zmycie farby ze ścian.
24) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną.
25) demontaż instalacji wod.-kan. wraz z białym montażem.
26) wykonanie nowych instalacji wod.-kan. układanych w wykutych bruzdach.
27) montaż umywalek ceramicznych z półpostumentem i baterią stojącą.
28) montaż ustępów porcelanowych kompaktowych z deską sedesową.
29) montaż zlewu gospodarczego ze stali kwasoodpornej.
30) osadzenie zaworu czerpalnego z końcówką do węża oraz kratki ściekowej podłogowej.
31) wykonanie odpływów linowych ze stali kwasoodpornej.
32) montaż baterii prysznicowych podtynkowych z przyciskiem czasowym.
33) osadzenie uchwytów na papier toaletowy i dozowników mydła w płynie ze stali kwasoodpornej.
34) demontaż (na czas wykonania prac) i ponowny montaż grzejników płytowych.
35) wykonanie przewodów wentylacyjnych z rur spiro z zakończeniem anemostatami.
36) demontaż instalacji i osprzętu elektrycznego.
37) wykonanie instalacji światła z przewodu 3x1,5 m2 z wykuciem i zaprawianiem bruzd.
38) wykonanie instalacji siły z przewodu 3x2,5 m2 z wykuciem i zaprawianiem bruzd.
39) montaż plafonów sufitowych LED.
40) montaż łączników podtynkowych.
41) montaż gniazd wtykowych.
42) montaż naściennej, automatycznej suszarki elektrycznej do rąk (z obudową ze stali nierdzewnej).
43) montaż wentylatorów łazienkowych o wydajności min. 120 m3/h z wyłącznikiem czasowym załączany automatycznie z oświetleniem.
44) montaż wentylatorów ściennych o śr. 300 mm o wydajności min. 2000 m3/h, z żaluzją zewnętrzną grawitacyjną i czujnikiem wilgotności.
45) sprawdzenie i pomiary instalacji.
c) w pokoju nauczycielskim - parter i I piętro:
1) wykucie ościeżnic drzwiowych.
2) rozebranie podłóg z paneli podłogowych.
3) rozebranie warstwy cementowej (obniżenie poziomu posadzki do wysokości korytarza).
4) wykonanie wylewki samopoziomującej.
5) posadzka z wykładziny PCV spawanej (imitacja desek).
6) wymiana oprawy sufitowej na plafon LED.
7) wymiana drzwi na nowe aluminiowe z kontrolą dostępu (na parterze z wykorzystaniem istniejącego).
8) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi.
d) drzwi drewniane wejściowe frontowe i tylne:
1) opalanie farby olejnej obustronnie.
2) wymiana uszkodzonych ramiaków drzwiowych.
3) wymiana przeszklenia naświetli drzwiowych na szybę zespoloną.
4) malowanie skrzydeł drzwiowych i naświetli obustronnie.
e) Korytarz parter i I piętro:
1) wymiana 35 par drzwi wewnętrznych na nowe w profilach aluminiowych, malowanych farbą proszkową z przesunięciem ich lokalizacji do zewnętrznej krawędzi ściany korytarza.
2) uzupełnienie posadzek wykładziną PCV po wymianie drzwi z przesunięciem.
3) izupełnienie posadzek PCV po zdemontowanych pionach c.o.
4) uzupełnienie tynków ościeży po wymianie drzwi.
5) uzupełnienie powłok malarskich ścian po wymianie drzwi (w korytarzu oraz w pomieszczeniach).
f) bieg schodowy z I piętra na poddasze wraz ze spocznikiem:
1) oczyszczenie i gruntowanie schodów.
2) okładziny schodów płytkami gresowymi (z ryflowaniem na krawędzi stopni) wraz z cokolikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340387,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340387,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wielobranżowy Jan Rekowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-132-31-72

7.3.3) Ulica: ul. Stolema 4

7.3.4) Miejscowość: Stężyca

7.3.5) Kod pocztowy: 83-322

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340387,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-27
2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.