Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00074288/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn: Rewitalizacja Rynku i Starego Miasta w Staszowie – Modernizacja budynku Ratusza"realizowanego w ramach projektu: Rewitalizacja centrum starego miasta Staszowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 8305
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/staszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn: Rewitalizacja Rynku i Starego Miasta w Staszowie – Modernizacja budynku Ratusza"realizowanego w ramach projektu: Rewitalizacja centrum starego miasta Staszowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48b74172-9ada-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030678/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Rewitalizacja Rynku i Starego Miasta w Staszowie - Modernizacja budynku Ratusza nadzór inwestorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074288/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.9.3.2022.III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 98842,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: „Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: „Rewitalizacja Rynku i Starego Miasta w Staszowie – Modernizacja budynku Ratusza” realizowanego w ramach projektu: „Rewitalizacja centrum starego miasta Staszowa”.
CPV – 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi renowację i modernizację budynku Ratusza, zlokalizowanego w Staszowie na działce ozn. w ewid. gr. nr 1706. Obiekt objęty przedmiotem zamówienia podlega ochronie konserwatorskiej i jest wpisany do rejestru zabytków woj. świętokrzyskiego pod nr A.886.
2. Przedsięwzięcie objęte niniejszym nadzorem obejmuje w szczególności:
a) wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem obiektu do nowych funkcji
(w zakresie dopuszczonym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków), w tym m.in.:
- wykonanie nowych instalacji wewnętrznych (m.in. c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, wentylacyjnej, p. poż. i ewakuacyjnej, teletechnicznej, TV-SAT),
- rozbiórkę ścianek działowych i wykonanie nowych, częściowe zamurowania i wykucie nowych otworów w ścianach wewnętrznych,
- remont izolacji poddasza,
- remont więźby dachowej, wykonanie konstrukcji stropu poddasza,
- hydroizolację ścian piwnic,
- obniżenie poziomu posadzki w piwnicach,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana parapetów,
- budowę windy (wykonanie elementów konstrukcyjnych i montaż urządzeń dźwigowych),
- przebudowę klatki schodowej (wykonanie konstrukcji schodów),
- wykonanie sufitów podwieszanych,
- wymianę posadzek, remont tynków i malowanie ścian,
- renowację elewacji budynku,
- zagospodarowanie terenu wokół budynku Ratusza (m.in. utwardzenia, dojścia, oświetlenie zewnętrzne),
b) zakup i dostawę wyposażenia obiektu,
c) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. kosztorys powykonawczy, protokoły, instrukcje obsługi, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, instrukcje eksploatacji i użytkowania obiektu),
d) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej i pamiątkowej o źródłach finansowania zadania,
e) inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotowego zamówienia;
Szczegółowy zakres prac oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, objętego niniejszym nadzorem, określają dokumenty stanowiące załączniki do opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu pn.: „Rewitalizacja Rynku i Starego Miasta w Staszowie – Modernizacja budynku Ratusza” w ramach projektu: „Rewitalizacja centrum starego miasta Staszowa” (ID 578840)
(…)
(dostępne na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/staszow).
3. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywał swoje zadania w specjalności:
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również nadzór konserwatorski nad realizacją ww. inwestycji, polegający w szczególności na:
- sprawowaniu kontroli zgodności prowadzonych prac konserwatorskich oraz robót budowlanych z wydanymi pozwoleniami konserwatorskimi, uzgodnioną dokumentacją tj. projektami budowlanymi, sztuką konserwatorską, ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 710 z późn. zm.), oraz rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r. nr 165 poz. 987 ze zm.),
5. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy wypełnianie podstawowych obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane
(j.t.Dz.U.2021.2531) oraz określonych niniejszą umową, a w szczególności:
(…)
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotowego nadzoru.
Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy, nie dłużej niż 460 dni od daty podpisania umowy na roboty budowlane, nie wcześniej jednak niż do dnia dokonania ostatecznego odbioru końcowego robót objętych nadzorem.
3. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
4. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48941,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105657,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48941,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis sp. z o.o. S4 sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389043255
7.3.3) Ulica: Słoneczna 47
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. S4 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. S4 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48941,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 460 dni
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU "UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA."
- Pieluchomajtki oraz wyroby higieniczne
- Dzierżawa analizatorów hematologicznych i automatu do barwienia rozmazów krwi obwodowej wraz z dostawą odczynników
- Przekształcenie dotychczasowych map ewidencyjnych prowadzonych w postaci hybrydowej do postaci wektorowej oraz konwersja istniejącej graficznej bazy danych EGiB.
- "Budowa wolnostojącej kancelarii Leśnictwa Strużki" - postępowanie nr 2
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pn.: "Adaptacja i modernizacja Dworu Badenich w Wadowie", dla ZZM w Krakowie.
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad przebudową szatni w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- Budowa drogi w miejscowości Wałdówko oraz relacji Komierowo - Mała Klonia
- Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych przy obiektach Powiatu Limanowskiego realizowanych formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: a) Projekt i budowa ul. Targowej i Handlowej w Ksawerowie, b) Projekt i budowa ul. Klonowej w Ksawerowie.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.