eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI" - POSTĘPOWANIE NR DAI.26.4.2021



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111084 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI” – POSTĘPOWANIE NR DAI.26.4.2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Instytut Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146115201

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ELEKTORALNA 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 586 42 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 624 70 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mik@mik.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mik.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO INSTYTUTU KULTURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI” – POSTĘPOWANIE NR DAI.26.4.2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd43b2a1-c77e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011202/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa sprzątania pomieszczeń MIK i Galerii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074825/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAI.26.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406137,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa stałego utrzymania czystości pomieszczeń Mazowieckiego Instytutu Kultury wraz z dostawą środków czystości, obejmująca następujące obiekty:
- ul. Elektoralnej 12, Warszawa – siedziba główna o powierzchni użytkowej 2 399,90 m2 (powierzchnia użytkowa objęta sprzątaniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) oraz teren zewnętrzny wokół siedziby głównej o pow. 1100 m2
- ul. Foksal 1/ 4, Warszawa- Galeria Foksal o powierzchni użytkowej: 89,21 m2
- ul. Marszałkowska 34/50, Warszawa- Galeria TEST o powierzchni użytkowej: 121,47m2
- Al. Jana Pawła II 36, Warszawa- Galeria XX1 o powierzchni użytkowej: 157,34 m2
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
3. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ze względu na to, iż brak jest racjonalnych i ekonomicznych podstaw do zlecania usługi o takim samym charakterze różnym wykonawcom. W przypadku budynku siedziby Zamawiającego podział zamówienia na części wymagałby dokonywania wymuszonego i nieuzasadnionego organizacyjnie podziału jednego budynku na strefy sprzątania, zaś w przypadku pomieszczeń galerii (ze względu na niewielki zakres usług sprzątania tych pomieszczeń i małe zapotrzebowanie na środki czystości w tych pomieszczeniach w stosunku do pomieszczeń siedziby) byłby to zabieg nieuzasadniony ekonomicznie i logistycznie, wymagający angażowania obsługi na 2 godziny dziennie i powodujący nieproporcjonalny wzrost kosztów zarówno po stronie wykonawców, jak i po stronie Zamawiającego, który zmuszony byłby do wprowadzenia dodatkowych mechanizmów koordynowania świadczenia usług przez różnych wykonawców.
5. Wykonawca powinien posiadać przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000,00 zł zgodnie z postanowieniami Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 7 do SWZ). W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu polisę OC.
6. Zamawiający nie wymaga, ale jednocześnie dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawców w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących treści SWZ oraz umożliwienia sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem postępowania.
7. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 11.06.2021 r. do godz. 9.00 przesłać plik w zalecanym przez Zamawiającego formacie danych .pdf z wykazem osób (imię i nazwisko), które mają wziąć udział w zebraniu za pomocą zakładki „Korespondencja” dostępnej pod adresem https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
8. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 14.06.2021 r. godz. 12.00. Ze względu na przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się COVID-19 Zamawiający zaleca, aby w wizji lokalnej brała udział maksymalnie 1 osoba z danej firmy.
9. Udział Wykonawców w wizji lokalnej jest dobrowolny. Brak udziału w wizji lokalnej nie będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460872,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1006174,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460872,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGNUS Agnieszka Szustak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482049509

7.3.3) Ulica: Białostocka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-741

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460872,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.