eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem, montaż i uruchomienie w ramach projektu "Cyfrowy Powiat



Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem, montaż i uruchomienie w ramach projektu „Cyfrowy Powiat

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 51

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 14 6633111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatbrzeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c186ea2-a16b-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem, montaż i uruchomienie w ramach projektu „Cyfrowy Powiat

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c186ea2-a16b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020528/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem, montaż i uruchomienie w ramach projektu „Cyfrowy Powiat

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Operacyjnego Cyfrowa Polska na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa V „Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088799

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ABR.272.1.2023.MŚ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część I - Dostawa infrastruktury serwerowej

1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dostawa serwera – 1 szt.
- rozbudowa systemu kopii zapasowych – 1 szt.
- zasilacz awaryjny UPS – 1 szt.
- serwer logów – 1 szt.
- stacja robocza dla administratorów – 2 szt.
- uruchomienie kontrolera domeny – 1 szt.
- szkolenie administratorów – 1 szt.

2) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem, instalacją i uruchomieniem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów, wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości został opisany w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.
4) Dostawa oprogramowania wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia, obejmuje dostarczenie kodów licencyjnych lub nośników z programami ze wszelkimi kodami/instrukcjami, które umożliwią jego legalne i poprawne zainstalowanie oraz funkcjonowanie dla wszystkich zakupionych licencji.
5) Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru.
6) Rękojmia za wady przedmiotu umowy wynosi 36 miesięcy liczonych od daty podpisania protokołu odbioru .
5. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt komputerowy:
a) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego,
b) był kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów oraz kosztów,
c) spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie,
d) spełniał wszystkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a) dostarczył sprzęt komputerowy na własny koszt do siedziby Starostwa Powiatowego w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko oraz dokonał wniesienia oferowanego przedmiotu zamówienia,
b) dostarczył instrukcję obsługi i dokumentację techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim.
3) Zamawiający wymaga, aby licencje na oferowane oprogramowania pochodziły z legalnego kanału dystrybucji, nie mogą być przedmiotem przestępstwa lub naruszenia praw autorskich oraz aby nie były dotychczas aktywowane ani odnawiane. Licencje na oferowane oprogramowania muszą być dostarczone w formie zgodnej z warunkami dystrybucyjnymi producenta oprogramowania.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia niezależnej firmie audytu w zakresie weryfikacji kompatybilności dostarczonego oprogramowania z wymaganiami SWZ na etapie realizacji umowy.
5) Jeżeli ze względu na zaoferowane oprogramowanie zaistnieje konieczność poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów (w szczególności na zmianę konfiguracji usług sieciowych, szkolenie pracowników, szkolenie administratorów) niezbędnych do sprawnego funkcjonowania oprogramowania w infrastrukturze Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane poniesie Wykonawca.
6. Określone w załączniku parametry, o których mowa w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ, dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi.
7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 173512,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część II - Rozbudowa sytemu ochrony danych UTM
1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
- rozbudowa systemu ochrony danych UTM – 1 szt.
- szkolenie administratorów – 1 szt.

2) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem, instalacją i uruchomieniem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów, wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości został opisany w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ.
4) Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru.
5) Rękojmia za wady przedmiotu umowy wynosi 36 miesięcy liczonych od daty podpisania protokołu odbioru .

5. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt komputerowy:
a) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego,
b) był kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów oraz kosztów,
c) spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie,
d) spełniał wszystkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a) dostarczył sprzęt komputerowy na własny koszt do siedziby Starostwa Powiatowego w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko oraz dokonał wniesienia oferowanego przedmiotu zamówienia,
b) dostarczył instrukcję obsługi i dokumentację techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim.
3) Zamawiający wymaga, aby licencje na oferowane oprogramowania pochodziły z legalnego kanału dystrybucji, nie mogą być przedmiotem przestępstwa lub naruszenia praw autorskich oraz aby nie były dotychczas aktywowane ani odnawiane. Licencje na oferowane oprogramowania muszą być dostarczone w formie zgodnej z warunkami dystrybucyjnymi producenta oprogramowania.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia niezależnej firmie audytu w zakresie weryfikacji kompatybilności dostarczonego oprogramowania z wymaganiami SWZ na etapie realizacji umowy.
5) Jeżeli ze względu na zaoferowane oprogramowanie zaistnieje konieczność poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów (w szczególności na zmianę konfiguracji usług sieciowych, szkolenie pracowników, szkolenie administratorów) niezbędnych do sprawnego funkcjonowania oprogramowania w infrastrukturze Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane poniesie Wykonawca.
6. Określone w załączniku parametry, o których mowa w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ, dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi.
7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 17800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, który stanowi: „cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;”

Uzasadnienie faktyczne:
Postępowanie zostało podzielone na 2 części, a Wykonawcy mogli składać oferty na jedną lub wszystkie części zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu złożono 3 oferty, ceny ofert w każdej z części zamówienia przewyższają kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części I zamówienia tj. kwotę 213 420,20 zł brutto oraz Części II zamówienia tj. kwotę 21 894,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną w zakresie Części I została złożona na kwotę 218 940,00zł brutto, w zakresie Części II na kwotę 32 226,00 zł brutto. Po dokonaniu analizy budżetu stwierdzono, że nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do ceny najkorzystniejszych ofert w poszczególnych częściach. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, który stanowi: „cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;”

Uzasadnienie faktyczne:
Postępowanie zostało podzielone na 2 części, a Wykonawcy mogli składać oferty na jedną lub wszystkie części zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu złożono 3 oferty, ceny ofert w każdej z części zamówienia przewyższają kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części I zamówienia tj. kwotę 213 420,20 zł brutto oraz Części II zamówienia tj. kwotę 21 894,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną w zakresie Części I została złożona na kwotę 218 940,00zł brutto, w zakresie Części II na kwotę 32 226,00 zł brutto. Po dokonaniu analizy budżetu stwierdzono, że nie ma możliwości zwiększenia tych kwot do ceny najkorzystniejszych ofert w poszczególnych częściach. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.