eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ w Nowej Dębie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110906 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ w Nowej Dębie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000563298

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej 1 a

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48158462651

1.5.8.) Numer faksu: +48158462651 wew.120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwarchol@zoznowadeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoznowadeba.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ w Nowej Dębie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-663ded1e-b6f1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009773/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ Nowej Dębie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056426/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ.NT.III.382-11/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 766074,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ w Nowej Dębie, tj.:
1.1. Budowa zapasowych dwóch zbiorników wody pitnej o pojemności 21 m3 każdy wraz z hydrofornią, zasilaniem i układem sterowania w istniejących pomieszczeniach po byłej stacji uzdatniania wody oraz budowa przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i instalacji elektrycznej na działkach nr 159/2, 367/7 w Nowej Dębie, polegającej na zapewnieniu zapasu wody pitnej na min. 12 h. Projektowane zbiorniki zasilane będą z sieci miejskiej miasta Nowa Dęba. Sieć wodociągowa z przebudowanego systemu włączona będzie do istniejącej sieci rozdzielczej.
1.2. Prace termomodernizacyjne budynku polegające na:
1) dociepleniu stropodachu,
2) odprowadzenie wody deszczowej z dachu,
3) remont i docieplenie kominów,
4) docieplenie fundamentów
5) roboty związane z chodnikami i opaską wokół budynku,
6) docieplenie ścian,
7) roboty związane z daszkami i kartami okiennymi,
8) stolarka drzwiowa i okienna,
9) wykonanie podłogi na gruncie,
1.3. Wykonawca zapewni serwisowanie i przeglądy techniczne urządzeń objętych zamówieniem – w okresie udzielonej gwarancji. Serwis i przeglądy techniczne powinny być prowadzone w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wyznaczonych przez producenta/sprzedawcę urządzeń oraz w przypadku konieczności stwierdzonej przez Zamawiającego. Serwis w przypadku stwierdzonej awarii oraz naprawy gwarancyjne obejmą również bezpłatną wymianę uszkodzonych lub zużytych części na elementy nowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody został określony w dokumentacji technicznej, na którą składa się dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiary robót (Załącznik nr 3a do SWZ).
Dla termomodernizacji budynku został opracowany przedmiar robót (Załącznik 3 b do SWZ).
3. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia.
4. Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu
z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz
uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji.
5. Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną.
Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów.
6. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 2 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.
7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie – opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz „lub równoważne”.
8. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach
w SWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.
9. Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie
do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
10.Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone
w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 922500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 922500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BCJ Firma Instalacyjno – Budowlana Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością– LIDER KONSORCJUM

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane BCJ Adam Błyskal, Józef Cygan Spółka Jawna, ul. Piekarska 12, 39-400 Tarnobrzeg– PARTNER KONSORCJUM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672245893

7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 14

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 922500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.