eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczmiska Pierwsze › Przebudowa drogi gminnej nr 113494 L w zakresie budowy chodnika z wjazdami od km 0+990 do km 2+525 - ul. Starowiejska w m. Karczmiska Drugie.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 113494 L w zakresie budowy chodnika z wjazdami od km 0+990 do km 2+525 – ul. Starowiejska w m. Karczmiska Drugie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karczmiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Centralna 17

1.5.2.) Miejscowość: Karczmiska Pierwsze

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-310

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8287026

1.5.8.) Numer faksu: 81 8287026 w. 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.karczmiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczmiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.karczmiska.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 113494 L w zakresie budowy chodnika z wjazdami od km 0+990 do km 2+525 – ul. Starowiejska w m. Karczmiska Drugie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66719125-8fd4-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029841/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej nr 113494L w zakresie budowy chodnika z wjazdami od km 0+990 do km 2+525 – ul. Starowiejska w m. Karczmiska Drugie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061427/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.4.2022.GM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 903088,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę bezpieczeństwa w ruchu drogowym w Gminie Karczmiska poprzez budowę chodnika z wjazdami w drodze gminnej - ul. Starowiejska w miejscowości Karczmiska Drugie na odcinku od km 0+990 (km roboczy 0+000) do km 2+525 (km roboczy 1+542).
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie robót rozbiórkowych,
- wykonanie robót ziemnych,
- odmulenie istniejących przepustów i rowów wraz z przedłużeniem przepustu ø1000 ,
- wykonanie nowej konstrukcji podbudowy zjazdów, chodników i odcinkowe uzupełnienie nawierzchni bitumicznej,
- budowa chodnika z kostki brukowej o powierzchni ok. 2 600 m2 (na odcinku od km roboczy 0+118 do km roboczy 1+542) oraz zjazdów z kostki brukowej betonowej (na odcinku od km roboczy 0+000 do km roboczy 1+542),
- wykonanie nawierzchni bitumicznej na zjazdach na drogi gminne,
- budowa wyniesionych przejść dla pieszych – 4 szt.
- ustawienie palisad betonowych na odcinkach chodnika przylegających do skarp,
- ustawienie poręczy ochronnych U-11a,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- roboty wykończeniowe.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji technicznej.
3. Uwaga: Informujemy, iż Zamawiający posiada część materiałów z przeznaczeniem do realizacji przedmiotowego zadania, a cena ofertowa powinna uwzględniać ich pełne wykorzystanie.
Wykaz materiałów posiadanych przez Zamawiającego:
- kostka brukowa czerwona (na chodnik) gr. 6 cm: 9 palet x 10,83 m2 = 97,47 m2
- kostka brukowa szara (na zjazdy) gr. 8 cm: 3 palety x 8,64 m2 = 25,92 m2

4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczeniu terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w tym prac fizycznych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców i dalszych podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót będzie zobowiązany złożyć na piśmie oświadczenie o zatrudnieniu odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę, dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej. Wraz z oświadczeniem Wykonawca składa na piśmie wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które będą realizowały zamówienie. Wraz z wykazem Wykonawca jest zobowiązany przedstawić określone we wzorze umowy dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w wykazie. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadamiać Zamawiającego na piśmie o każdej zmianie dotyczącej danych z tego wykazu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 999986,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1646073,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999986,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Art Bruk Monika Chołody

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161707352

7.3.4) Miejscowość: Miłocin 40A

7.3.5) Kod pocztowy: 24-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999986,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie jest współfinansowane w ramach Rządowego Funduszu "Polski Ład"- Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.