Ogłoszenie z dnia 2023-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00527363/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-31
- 2023/BZP 00035581/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i urządzeń do pracowni zabiegowej dla zawodu technik weterynarii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 2 w Łomży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000833295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 16
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppplomza@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lcre-lomza.webd.pl/ppp2.webd.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i urządzeń do pracowni zabiegowej dla zawodu technik weterynarii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cdbcf79-895b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00193049/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu specjalistycznego do pracowni zawodowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Kształcenie zawodowe szansą na lepszy start w dorosłość2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00527363
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP2/RPOWP/K26/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79978,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia sali zabiegowej (stołu zabiegowego dla zwierząt z materacem, zakup lampy bezcieniowej i bakteriobójczej, zakup urządzenia do sterylizacji, środków ochrony indywidualnej, produktów biobójczych, sprzęt do poskramiania zwierząt)4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16015,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa aparatu ultrasonograficznego weterynaryjnego z akcesoriami i 2 sondami4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 60840,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa elektrokardiografu z akcesoriami4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3121,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie, w myśl przepisu art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, umowa podlega unieważnieniu m. in. w przypadku, gdy zamawiający udzieli zamówienia z naruszeniem przepisów Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie, w myśl przepisu art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, umowa podlega unieważnieniu m. in. w przypadku, gdy zamawiający udzieli zamówienia z naruszeniem przepisów Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie, w myśl przepisu art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, umowa podlega unieważnieniu m. in. w przypadku, gdy zamawiający udzieli zamówienia z naruszeniem przepisów Pzp.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Wykonanie wymiany stolarki okiennej w Pawilonie H w ramach przedsięwzięcia pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków Szpitala Wojewódzkiego w Łomży - budynek Pawilonu H i budynek Kuchni"
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa produktów spożywczych głęboko mrożonych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Opracowanie dokumentacji modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej w mieście Łomża
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zwiększenia mocy jednostek wytwarzania energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży z Odnawialnych Źródeł Energii
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (I)
- ZP/CZD/072/24 Dostawa zestawów do wentylacji domowej
- Dostawa ambulansu typu C dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/10/2024
- Dostawa, montaż, uruchomienie aparatu do elektrowstrząsów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrząsów" w MSCZ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.