eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Santok › "Likwidacja nielegalnego wysypiska odpadów wraz z oczyszczeniem terenu zlokalizowanego w m. Gralewo gm. Santok"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Likwidacja nielegalnego wysypiska odpadów wraz z oczyszczeniem terenu zlokalizowanego w m. Gralewo gm. Santok”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Santok

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Santok - Urząd Gminy w Santoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gorzowska 59

1.5.2.) Miejscowość: Santok

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-431

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 7287510

1.5.8.) Numer faksu: +48 95 7287511

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@santok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.santok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/gminasantok

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Likwidacja nielegalnego wysypiska odpadów wraz z oczyszczeniem terenu zlokalizowanego w m. Gralewo gm. Santok”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-315ec8ad-9407-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004598/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Likwidacja nielegalnego wysypiska odpadów wraz z oczyszczeniem terenu zlokalizowanego w m. Gralewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065229/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022.BP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138888,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na likwidacji nielegalnego wysypiska odpadów wraz z oczyszczeniem terenu zlokalizowanego w m. Gralewo, gmina Santok, na działce oznaczonej nr ew. 815/2 obręb 0003 Gralewo gmina Santok, stanowiących własność Gminy Santok:
1) poprzez „nielegalne wysypisko” rozumie się miejsce nieprzeznaczone do składowania odpadów;
2) poprzez „likwidację nielegalnego wysypiska” rozumie się czynności związane z usunięciem ze wskazanego przez Zamawiającego terenu znajdujących na nim odpadów i zanieczyszczeń;
3) poprzez „oczyszczanie terenu” rozumie się przeprowadzenie wszelkich czynności, również tych z użyciem ciężkiego sprzętu (np. typu koparko-ładowarka), związanych z uporządkowaniem terenu po zakończeniu czynności wskazanych w ppkt 2, w tym wyrównanie powierzchni terenu.
2. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
1) pobór próbek i dostarczenie do akredytowanego laboratorium, celem przeprowadzenia testu zgodności odpadów. Przeprowadzenie badań stanowi w całości koszt Wykonawcy i nie będzie podlegać zwrotowi przez Zamawiającego;
2) zebranie i odbiór odpadów z wyznaczonego terenu;
3) mechaniczne usuwanie (sprzątanie) odpadów z terenu, ich mechaniczny załadunek na środek transportu za pomocą koparko-ładowarki, HDS oraz mechaniczne wyrównanie terenu po usunięciu i załadunku odpadów przy pomocy odpowiedniego osprzętu,
4) transport odpadów samochodem ciężarowym przystosowanym do tego celu,
5) nadzór nad pracownikami i kierowanie pracami objętymi zakresem usługi,
6) kontrolne zważenie odpadów przed ich przekazaniem na składowisko,
7) przekazanie odpadów do miejsca ich unieszkodliwienia, odzysku lub przetworzenia zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami,
8) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, na którym prowadzone będą prace w przedmiocie zamówienia,
9) uporządkowanie nieruchomości w miejscu i w obrębie prowadzonych prac,
10) wykonanie dokumentacji fotograficznej oczyszczanych miejsc, zarówno przed jak i po przeprowadzeniu prac porządkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80507 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89208 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESPADON Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552447258

7.3.3) Ulica: Uniwersytecka 13

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-007

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Miłosz Kwiatkowski - Usługi Transportowo-Sprzętowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89208 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.