eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna-Zdrój › Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych



Ogłoszenie z dnia 2023-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893084

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 20

1.4.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój

1.4.3.) Kod pocztowy: 33-350

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piwniczna.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110677

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00101157

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

3.1.Zakres robót obejmuje:
3.1.1. Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju Inwestycja obejmuje modernizację drogi gminnej wraz z infrastrukturą drogową w trybie zaprojektuj i wybuduj. Planowane działania to m.in.: opracowanie wymaganych prawem projektów/opracowań wraz z uzyskaniem stosownych zezwoleń/decyzji na ich realizację oraz wykonanie właściwych prac budowlanych w zakresie infrastruktury drogowej. zgodnie z Programem Funkcjonono-Użytkowym – załączniki nr 4

3.1.2. Wykonawca zapewnia dla zakresu określonego w pkt. 3.1.1
3.1.3 Obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.
3.1.4 Organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Sołtysa wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem.
3.1.5 Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu a po zakończeniu inwestycji zgodnie z zatwierdzonym Projektem Stałej Organizacji Ruchu
3.1.6 Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, wymagań

3.2 Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materia-łów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfi-katy bezpieczeństwa.
3.2.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
3.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
3.3 W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Za-mawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełnia-jących równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadają-cy zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważ-ne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospo-darczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowod-nienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwier-dzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.

3.4. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
3.5. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających porusza-nie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopuszczalne spadki.
3.6 Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamó-wienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2022 r., poz. 1510 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej – pracownicy fizyczni wy-konujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kierownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:
a) roboty ziemne
b) roboty związane z przebudową i nawierzchnią
c) roboty związane z regulacją rzek
d) roboty związane z obiektami mostowymi
c) roboty związane montażem barier drogowych
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwa-niu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy
3.7 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , har-monogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzie-lonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
3.8 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowe-go przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
3.9 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Fun-duszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmio-towym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
3.10 .Rękojmia i gwarancja
3.10.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
1.Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
2. Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
3. Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.

3.11 Nazwy i kody CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne
45220000-5 – Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45240000-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwanie gleby
45112710-5- Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45221000-2 – Roboty budowalne w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45223000-6 – Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6: Roboty w zakresie budowy dróg
45246000-3 – Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

Po zmianie:
Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Przedmiotem zamówienia jest
Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju
3.1.1.Zakres robót obejmuje:
3.1.1.1. Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju Inwestycja obejmuje modernizację drogi gminnej wraz z infrastrukturą drogową w trybie zaprojektuj i wybuduj. Planowane działania to m.in.: opracowanie wymaganych prawem projektów/opracowań wraz z uzyskaniem stosownych zezwoleń/decyzji na ich realizację oraz wykonanie właściwych prac budowlanych w zakresie infrastruktury drogowej. zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 4 PFU Kokuszka3 w zakresie ustalonym to I etapu robót obejmującego niżej wymienione roboty:
1. droga Kokuszka Odcinek 0+000 do 0+600 m (kilometraż liczony od początku zakresu robót wyznaczonych do realizacji) -600mb- Przebudowa drogi obejmująca:
• Uzyskanie decyzji - ZRID
• wykonanie przebudowy jezdni do 5m z poszerzeniami na łukach (rozbiórka istniejącej nawierzchni, wykonanie poszerzeń, wzmocnienie i ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej)
• budowa jednostronnego chodnika o szer. 2m
• kanalizacja opadowa
• przebudowa i dostosowanie wysokościowe zjazdów
• montaż barier drogowych
• pobocze z kruszywa skropione emulsją asfaltową
• oznakowanie pionowe
• przebudowa sieci elektrycznej napowietrznej – przestawienie istniejących słupów
• umocnienie skarpy koszami siatkowo-kamiennymi
• wymiana nawierzchni bitumicznej na obiekcie mostowym oraz barieroporęczy
• nawierzchnia na całej długości drogi oraz na obiektach mostowych dwie warstwy masy na siatce z włókna szklanego -warstwa wiążąca min 4 cm i ścieralna 4cm
2. droga Kokuszka Odcinek 0+600 do 1+700 ( kilometraż liczony od początku zakresu robót wyznaczonych do realizacji) -1100mb- Remont drogi obejmujący:
• Zaprojektowanie – zgłoszenie robót budowalnych
• wykonanie remontu istniejącej jezdni (rozbiórka warstwy ścieralnej, siatka wzmacniająca i nowa nawierzchnia )
• odwodnienie w postaci rowów, wymiana zniszczonych korytek, dołożenie w koniecznych miejscach nowych korytek, przepusty pod zjazdami, konieczne studzienki z odprowadzeniem do istniejących cieków
• dostosowanie wysokościowe istniejących zjazdów
• montaż barier drogowych
• pobocza po jednej strony utwardzone kostką brukową 8 cm o szerokości zmiennej od 0,75 m do 1,20 m ( obrzeże i krawężnik) na podbudowie betonowej a drugiej stronie drogi pobocze o szerokości 0,75 m z kruszywa skropione emulsją asfaltową
• oznakowanie pionowe
• wymiana nawierzchni bitumicznej na obiekcie mostowym
• nawierzchnia na całej długości drogi i na obiektach mostowych - dwie warstwy masy na siatce z włókna szklanego -warstwa wiążąca min 4 cm i ścieralna 4cm
- chodnik na dł. 600 m po prawej stronie drogi
- odcinek drogi 1100 m remont nawierzchni jezdni plus odwodnienie i likwidacja słupa
Zakres nie obejmuje umocnień brzegu potoku to będzie zakres ten będzie realizowany w ra-mach II etapu
3.1.2. Wykonawca zapewnia dla zakresu określonego w pkt. 3.1.1 Obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.
3.1.3 Organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Sołtysa wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem.
3.1.4 Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu a po zakończeniu inwestycji zgodnie z zatwierdzonym Projektem Stałej Organizacji Ruchu
3.1.5 Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, wymagań
3.2 Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
3.2.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
3.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
3.3 W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumenta-cją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zama-wiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istot-nych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te materiały lub urządzenia są równoważne.
3.4. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
3.5. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających po-ruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano do-puszczalne spadki.
3.6 Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2022 r., poz. 1510 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:
a) roboty ziemne b) roboty związane z przebudową i nawierzchnią c) roboty związane z regulacją rzek d) roboty związane z obiektami mostowymi c) roboty związane montażem barier drogowych
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy
3.7 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
3.8 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru koń-cowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
3.9 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
3.10 .Rękojmia i gwarancja
3.10.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
1.Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wyko-nane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
2. Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i usta-la się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
3. Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakre-sie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , warunków jego wykonania oraz warunków udziału w postępowaniu znajduje się w SWZ oraz załącznikach stanowiących jej integralną część. .
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , warunków jego wykonania oraz warunków udziału w postępowaniu znajduje
sięw SWZ oraz załącznikach
stanowiących jej integralną część. Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych
znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ

Po zmianie:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , warunków jego wykonania oraz warunków udziału w postępowaniu znajduje się w SWZ oraz załącznikach
stanowiących jej integralną część. Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-08 10:00

Po zmianie:
2023-03-10 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-08 10:30

Po zmianie:
2023-03-10 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-04-06

Po zmianie:
2023-04-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.