Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044572/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
- 2021/BZP 00301598/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110614 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności Zarządu Zlewni w Stalowej Woli”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności Zarządu Zlewni w Stalowej Woli”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faede2fc-a7e7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044572/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243139,64 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: „Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności Nadzoru Wodnego Biłgoraj”Zakres zamówienia obejmuje:
„Zamówienie podstawowe”
1. Zabudowa nor polegająca na: mechanicznym oraz ręcznym usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15·cm, z przerzutem, humus bez darni; wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład; transport urobku; zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu; ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie; zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi; plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie; wzmacnianie powierzchni skarp po zabudowie nor geowłókninami, sposób ręczny, geowłóknina - ułożenie biowłókniny z przybiciem kołkami; przykrycie biowłókniny 5 cm warstwą humusu - skarpa i korona; darniowanie, krawędzi skarp pasami darniny o szerokości 30·cm z humusem w miejscu nawiązania biowłókniny z korpusem wału.
Orientacyjna ilość zamówienia podstawowego- zabudowa nor - 60 m3
2. Usunięcie mechaniczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 70 % z całości zatoru, usuniecie ręczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 30 % z całości zatoru, Wywożenie nieczystości, transport na odległość do 2·km, gałęzie, odwiezienie wydobytych nieczystości i miejsce składowania w gestii wykonawcy, obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów
Orientacyjna ilość zamówienia podstawowego- likwidacja tam i zatorów - 203 mp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 49928,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności Nadzoru Wodnego w Janowie Lubelskim”Zakres zamówienia obejmuje:
„Zamówienie podstawowe”
1. Usunięcie mechaniczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 70 % z całości zatoru, usuniecie ręczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 30 % z całości zatoru, Wywożenie nieczystości, transport na odległość do 2·km, gałęzie, odwiezienie wydobytych nieczystości i miejsce składowania w gestii wykonawcy, obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów
Orientacyjna ilość zamówienia podstawowego - likwidacja tam i zatorów 474 mp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 87563,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności Nadzoru Wodnego w Kolbuszowej”Zakres zamówienia obejmuje:
1. Zabudowa nor polegająca na: mechanicznym oraz ręcznym usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15·cm, z przerzutem, humus bez darni; wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład; transport urobku; zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu; ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie; zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi; plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie; wzmacnianie powierzchni skarp po zabudowie nor geowłókninami, sposób ręczny, geowłóknina - ułożenie biowłókniny
z przybiciem kołkami; przykrycie biowłókniny 5 cm warstwą humusu - skarpa i korona; darniowanie, krawędzi skarp pasami darniny o szerokości 30·cm z humusem w miejscu nawiązania biowłókniny z korpusem wału.
Orientacyjna ilość zamówienia - zabudowa nor 24 m3
2. Usunięcie mechaniczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 70 % z całości zatoru, usuniecie ręczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 30 % z całości zatoru, Wywożenie nieczystości, transport na odległość do 2·km, gałęzie, odwiezienie wydobytych nieczystości i miejsce składowania w gestii wykonawcy, obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów
Orientacyjna ilość zamówienia - likwidacja tam i zatorów 135 mp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 29910,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: „Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności Nadzoru Wodnego w Leżajsku”Zakres zamówienia obejmuje:
1. Usunięcie mechaniczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 70 % z całości zatoru, usuniecie ręczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 30 % z całości zatoru, Wywożenie nieczystości, transport na odległość do 2·km, gałęzie, odwiezienie wydobytych nieczystości i miejsce składowania w gestii wykonawcy, obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów
Orientacyjna ilość zamówienia - likwidacja tam i zatorów 270,60 mp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 49988,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: „Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności NW Stalowa Wola”Zakres zamówienia obejmuje:
1. Zabudowa nor polegająca na: mechanicznym oraz ręcznym usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15·cm, z przerzutem, humus bez darni; wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład; transport urobku; zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu; ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie; zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi; plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie; wzmacnianie powierzchni skarp po zabudowie nor geowłókninami, sposób ręczny, geowłóknina - ułożenie biowłókniny z przybiciem kołkami; przykrycie biowłókniny 5 cm warstwą humusu - skarpa i korona; darniowanie, krawędzi skarp pasami darniny o szerokości 30·cm z humusem w miejscu nawiązania biowłókniny z korpusem wału.
Orientacyjna ilość zamówienia podstawowego - zabudowa nor 94 m3
2. Usunięcie mechaniczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 70 % z całości zatoru, usuniecie ręczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 30 % z całości zatoru, Wywożenie nieczystości, transport na odległość do 2·km, gałęzie, odwiezienie wydobytych nieczystości i miejsce składowania w gestii wykonawcy, obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów
Orientacyjna ilość zamówienia podstawowego - likwidacja tam i zatorów 175 mp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 51798,81 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: „Zabudowa nor, likwidacja tam i zatorów na terenie działalności Nadzoru Wodnego w Tarnobrzegu”Zakres zamówienia obejmuje:
1. Zabudowa nor polegająca na: mechanicznym oraz ręcznym usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15·cm, z przerzutem, humus bez darni; wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład; transport urobku; zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu; ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie; zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi; plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie; wzmacnianie powierzchni skarp po zabudowie nor geowłókninami, sposób ręczny, geowłóknina - ułożenie biowłókniny z przybiciem kołkami; przykrycie biowłókniny 5 cm warstwą humusu - skarpa i korona;
Orientacyjna ilość zamówienia - zabudowa nor - 47 m3
2. Usunięcie mechaniczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 70 % z całości zatoru, usuniecie ręczne zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów - 30 % z całości zatoru, Wywożenie nieczystości, transport na odległość do 2·km, gałęzie, odwiezienie wydobytych nieczystości i miejsce składowania w gestii wykonawcy, obrobienie skarp i dna po usunięciu zatorów powstałych w wyniku działalności bobrów
Orientacyjna ilość zamówienia - likwidacja tam i zatorów - 109 mp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 29871,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26356 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26356 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26356 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACTIVMED Michał Swacha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181973738
7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada, nr 4
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26356 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42607,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67047,3 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42607,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACTIVMED Michał Swacha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181973738
7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada, nr 43
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42607,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19040,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23905,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19040,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane " BUDOMEX " - Leszek Muciek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671006459
7.3.3) Ulica: ul. Przechodnia nr 4
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19040,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22965,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32285,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22965,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "ELINSBUD" Wiesław Bagniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161237591
7.3.3) Ulica: Brzyska Wola, nr 130a
7.3.4) Miejscowość: Brzyska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-304
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma "ELINSBUD" Wiesław Bagniak
jakie przetargi wygrała firma
Firma "ELINSBUD" Wiesław Bagniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22965,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32804,1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37969,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32804,1 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane " BUDOMEX " - Leszek Muciek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671006459
7.3.3) Ulica: ul. Przechodnia, nr 4,
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32804,1 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18940,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27441,3 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18940,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane " BUDOMEX " - Leszek Muciek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671006459
7.3.3) Ulica: ul. Przechodnia, nr 4,
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18940,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
- Ewaluacja wdrażania i realizacji Edycji 2023 Programu Dom Kultury+ Narodowego Centrum Kultury
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.