eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu "Rozbudowa i modernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu"



Og³oszenie z dnia 2021-07-12


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00110569 z dnia 2021-07-12

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000735003

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ks. Apolinarego Le¶niewskiego 18

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4.sieradz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp4sieradz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://gmsieradz.e-zp.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-11aee7f3-b3e5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00110569

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00044693/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 pomoce dydaktyczne i sprzêt komputerowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Rozbudowa i modernizacja Szko³y Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu” jest wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego oraz bud¿etu pañstwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00054283/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOR-Z.271.17.2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 59800,00 PLN

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wyposa¿enie bazy dydaktycznej Szko³y nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu przy ul. Ks. Apolinarego Le¶niewskiego 18 poprzez dostawê sprzêtu technologii informacyjno-komunikacyjnej.
3. Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶la formularz cenowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiaj±cy okre¶li³ jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objê³a pomoce o lepszych parametrach. Wykonawca zobowi±zany jest do udzielenia licencji Zamawiaj±cemu na oprogramowanie zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w powy¿szym za³±czniku i dostarczenia dokumentów licencyjnych.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadaæ certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± (Deklaracjê Zgodno¶ci CE). Wyrób musi byæ oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeñstwa obowi±zuj±cymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodno¶ci powinna byæ dostarczona wraz z dostaw±.
5. Opakowanie musi posiadaæ etykietê informacyjn± zawieraj±c± minimum nastêpuj±ce dane: nazwê i adres producenta, nazwê wyrobu, datê produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami.
6. Na opakowaniach dostarczonych pomocy dydaktycznych musz± znajdowaæ siê oznakowania i opisy w jêzyku polskim.
7. Dostarczony sprzêt musi posiadaæ instrukcjê u¿ytkowania opisuj±c± funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeñstwa sformu³owane w jêzyku polskim (instrukcja obs³ugi, instrukcja konserwacji itp.).
8. Dokumentacja postêpowania, formularz cenowy i oferta Wykonawcy stanowi± integraln± czê¶æ niniejszej umowy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33800,00 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wyposa¿enie bazy dydaktycznej Szko³y nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu przy ul. Ks. Apolinarego Le¶niewskiego 18 poprzez dostawê pomocy dydaktycznych.
3. Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶la formularz cenowy stanowi±cy za³±cznik nr 5a do SWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia Zamawiaj±cy okre¶li³ jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objê³a pomoce dydaktyczne o lepszych parametrach.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi byæ fabrycznie nowy, nienosz±cy ¶ladów uszkodzeñ zewnêtrznych oraz uprzedniego u¿ywania. Dostawy mog± byæ realizowane wy³±cznie w oryginalnych opakowaniach posiadaj±cych fabryczne oznakowania producenta.
5. Pomoce dydaktyczne musz± posiadaæ certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± (Deklaracjê Zgodno¶ci CE). Wyrób musi byæ oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeñstwa obowi±zuj±cymi
w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodno¶ci powinna byæ dostarczona wraz z dostaw±.
6. Opakowanie musi posiadaæ etykietê informacyjn± zawieraj±c± minimum nastêpuj±ce dane: nazwê i adres producenta, nazwê wyrobu, datê produkcji oraz inne oznakowania zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami.
7. Na opakowaniach dostarczonych pomocy dydaktycznych musz± znajdowaæ siê oznakowania i opisy w jêzyku polskim.
8. Dostarczone pomoce dydaktyczne musz± posiadaæ instrukcjê u¿ytkowania opisuj±c± funkcje oraz sposób eksploatacji dostarczonych pomocy oraz informacje bezpieczeñstwa sformu³owane w jêzyku polskim (instrukcja obs³ugi, instrukcja konserwacji itp.).
9. Dostarczone pomoce dydaktyczne musz± byæ wykonane z tworzyw wysokiej jako¶ci, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mog± stanowiæ zagro¿enia dla bezpieczeñstwa i zdrowia dzieci.
10. Dokumentacja postêpowania, formularz cenowy i oferta Wykonawcy stanowi± integraln± czê¶æ niniejszej umowy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 44885,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 75000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44885,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invar PC Media Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540010455

7.3.3) Ulica: Aleja Pokoju 11c

7.3.4) Miejscowo¶æ: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 44885,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-16

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 11163,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 17325,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11163,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "Pi±tka" Teresa Bajor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271445191

7.3.3) Ulica: Pu³askiego 2a

7.3.4) Miejscowo¶æ: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 11163,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-16
2021-07-12 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o wyniku postêpowania - - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.