eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stupsk › Modernizacja dachu w części A KOMR w Dąbku (budynek 3A, 3B, 4A) i na łączniku do Dworka oraz modernizacja dachu budynku mieszkalnego (pracowniczego)



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu w części A KOMR w Dąbku (budynek 3A, 3B, 4A) i na łączniku do Dworka oraz modernizacja dachu budynku mieszkalnego (pracowniczego)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Mieszkalno - Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) w Dąbku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130148288

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbek 129

1.5.2.) Miejscowość: Stupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-561

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 653 13 31

1.5.8.) Numer faksu: 23 653 13 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komrdabek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://komr.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dachu w części A KOMR w Dąbku (budynek 3A, 3B, 4A) i na łączniku do Dworka oraz modernizacja dachu budynku mieszkalnego (pracowniczego)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-663be3e2-8ef7-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011057/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dachu w części A KOMR w Dąbku (budynek 3A, 3B, 4A) i na łączniku do Dworka oraz modernizacja dachu budynku mieszkalnego (pracowniczego)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058796/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KO-SM.VIII.250/1/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1500000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja dachu budynku mieszkalnego (pracowniczego)”
2. Zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami: Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Ciechanowie nr 817/DC/2021 z dnia 22.11.2021r.; Starosty Mławskiego – pozwolenie na budowę nr 886/2021 z dnia 25.11.2021r.
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
3) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych;
4) Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części, z których każda stanowi odrębne zadanie.
Wykonanie robót budowanych obejmuje w szczególności:
1. dla części I – „Modernizacja dachu budynku mieszkalnego (pracowniczego)” – powierzchnia pokrycia dachowego ok. 510 m2:
• niezbędne roboty rozbiórkowe oraz wykonanie nowych pokryć dachowych z blachodachówki na wzór istniejącej w części B Ośrodka,
• naprawę i zabezpieczenie elementów więźby dachowej,
• wymianę rynien i rur spustowych na metalowe w kolorystyce części B Ośrodka,
• montaż płotków śniegowych,
• naprawę istniejących kominów na wzór istniejących w części B Ośrodka,
• wykonanie instalacji odgromowych wraz z wykonaniem koniecznych pomiarów,
• wymiana trójkątnej stolarki okiennej dachowej wraz z obróbkami budynku mieszkalnego od strony wschodniej (szt. 4) – naświetla strychu,
• wykonanie nowych zabezpieczeń (daszków) szybów wentylacyjnych budynku mieszkalnego (szt. 2 – korytarz pokoi gościnnych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261320-3 - Kładzenie rynien

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja dachu w części A KOMR w Dąbku (budynek 3A, 3B, 4A) oraz na łączniku do Dworka ”
2. Zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami: Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Ciechanowie nr 817/DC/2021 z dnia 22.11.2021r.; Starosty Mławskiego – pozwolenie na budowę nr 886/2021 z dnia 25.11.2021r.
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
3) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych;
4) Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części, z których każda stanowi odrębne zadanie.
Wykonanie robót budowanych obejmuje w szczególności:
2. dla części II - Modernizacja dachu w części A KOMR w Dąbku (budynek 3A, 3B, 4A) oraz na łączniku do Dworka – powierzchnia pokryć dachowych ok. 3360 m2:
• niezbędne roboty rozbiórkowe oraz wykonanie nowych pokryć dachowych z blachodachówki na wzór istniejącej w części B Ośrodka,
• naprawę i zabezpieczenie elementów więźby dachowej,
• wymianę rynien i rur spustowych na metalowe w kolorystyce części B Ośrodka,
• montaż płotków śniegowych,
• naprawę istniejących kominów na wzór istniejących w części B Ośrodka,
• wykonanie instalacji odgromowych wraz z wykonaniem koniecznych pomiarów,
• demontaż paneli słonecznych wraz z ich utylizacją,
• roboty tynkarskie wewnętrzne i zewnętrzne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261320-3 - Kładzenie rynien

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1200000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259641,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430768,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259641,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hieronim Tomczyk Zakład Budowlany „ DEDAL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774 100 26 51

7.3.3) Ulica: Sobowo 7 B,

7.3.4) Miejscowość: Brudzeń Duży

7.3.5) Kod pocztowy: 09-414

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259641,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1211071,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2769228,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1211071,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane, BUD - POL Paweł Giżyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 569 157 25 16

7.3.3) Ulica: ul. Napoleońska 95

7.3.4) Miejscowość: Mława

7.3.5) Kod pocztowy: 06-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1211071,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.