eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dwikozy › Termomodernizacja świetlic wiejskich w Górach Wysokich, w Winiarach oraz w Bożydarze



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja świetlic wiejskich w Górach Wysokich, w Winiarach oraz w Bożydarze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DWIKOZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 15

1.5.2.) Miejscowość: Dwikozy

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-620

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (15) 831-14-71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dominik@dwikozy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dwikozy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja świetlic wiejskich w Górach Wysokich, w Winiarach oraz w Bożydarze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-812709d9-8f1f-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048975/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożydarze

1.1.2 Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Góry Wysokie

1.1.3 Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Winiary

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Podniesienie efektywności energetycznej poprzez przeprowadzenie termomodernizacji budynków należących do Gminy Dwikozy wraz z wymianą oświetlenia oraz pozyskiwanie energii z instalacji fotowoltaicznej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061720/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.01.2022.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 720965,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1
„Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Góry Wysokie”
Budynek Świetlicy Wiejskiej w Górach Wysokich znajduje się na dz. nr ewid. 45/1. Wykonany jest w technologii tradycyjnej, oparty na rzucie prostokąta o wym. 28,11x18,62m z dachem wielospadowym o kącie nachylenia 21o/19o, wysokość kalenicy 6,57 m. Obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, o wysokości maksymalnej elewacji przeznaczonej do ocieplenia ok. 6,57 m. Dach o konstrukcji drewnianej kryty blachodachówką; strop lany. Budynek wyposażony w instalacje wod.-kan., ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej oraz elektryczną. Budynek nie podlega ochronie konserwatorskiej.
Prace objęte zamówieniem:
1) wykonanie docieplenia budynku styropianem z tynkiem silikonowym oraz wymianą obróbek blacharskich
2) wymiana stolarki okiennej
3) wymiana stolarki drzwiowej
4) modernizacja instalacji elektrycznej
5) wykonanie instalacji fotowoltaicznej składającej się z 10 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 450Wp oraz falownika o mocy 5 kW
6) wykonanie instalacji odgromowej
7) modernizacja instalacji c.w.u.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 205387,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
„Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Winiary”
Budynek Świetlicy Wiejskiej w Winiarach znajduje się na dz. nr ewid. 531/1, nr posesji Winiary 18. Obiekt oparty jest na rzucie prostokąta o wym. 15,98x26,13m z dachem wielospadowym o kącie nachylenia 25o, wysokość kalenicy 7,98 m, o wysokości maksymalnej elewacji przeznaczonej do ocieplenia ok. 6,06 m. Obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Dach o konstrukcji drewnianej kryty eternitem, schody zewnętrzne żelbetowe.
Prace objęte zamówieniem:
1) docieplenie budynku styropianem z tynkiem silikonowym oraz wymianą obróbek blacharskich
2) wymiana stolarki okiennej
3) wymiana stolarki drzwiowej
4) docieplenie stropu wewnętrznego wełną mineralną
5) wymiana opraw oświetleniowych i wykonanie instalacji elektrycznej do pomp ciepłej wody użytkowej
6) wykonanie instalacji fotowoltaicznej z 10 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy nominalnej min. 450 Wp oraz falownika o mocy 5 kW.
7) wymiana pokrycia dachu na budynku (534,77 m2)
8) wykonanie instalacji odgromowej
9) remont schodów zewnętrznych – wymiana płytek gres
10) wykonanie opaski przy budynku
11) wykonanie instalacji wody użytkowej - wody ciepłej i cyrkulacji, w tym montaż pompy ciepła jako źródła c.w.u. wraz z pompą cyrkulacyjną i armaturą

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 321980,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3
„Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożydarze”
Budynek wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej, znajdujący się na dz. nr ewid. 255, adres Bożydar 47. Budynek nie jest podpiwniczony, posiada dwie kondygnacje, parter i piętro. Budynek wyposażony w instalacje wod.-kan., ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej oraz elektryczną. Budynek nie podlega ochronie konserwatorskiej .Budynek oparty jest na rzucie prostokąta o wym. 17,66x12,97m z dachem wielospadowym o kącie nachylenia 24o, wys. kalenicy 7,54 m, o wysokości maksymalnej elewacji przeznaczonej do ocieplenia ok. 6,40 m.
Prace objęte zamówieniem:
1) wykonanie docieplenia budynku styropianem z tynkiem silikonowym oraz wymianą obróbek blacharskich
2) wymiana stolarki okiennej
3) docieplenie stropu wewnętrznego wełną mineralną
4) wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej
5) wykonanie instalacji fotowoltaicznej z 20 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy nominalnej min. 450 Wp oraz falownika o mocy 9 kW.
6) wykonanie instalacji odgromowej
7) wykonanie instalacji wody użytkowej - wody ciepłej i cyrkulacji oraz instalacji ogrzewania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 193596,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245947,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359616,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245947,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH PIOTBUD LISTEK PIOTR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611015330

7.3.3) Ulica: ul. Jacka Malczewskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245947,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie decyzji: zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została odrzucona.
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu odrzucono w ramach części 2 ofertę złożoną przez wykonawcę: F.H.U BEDOM Andrzej Bednarski, Zawichost, ul. Sandomierska 8, 27-630 Zawichost. Druga oferta, złożona ramach części nr 2 i niepodlegająca odrzuceniu, przekracza o ponad 40% kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575116,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575116,78 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295446,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370069,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295446,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U BEDOM Andrzej Bednarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641001747

7.3.3) Ulica: ul. Sandomierska 8

7.3.4) Miejscowość: Zawichost

7.3.5) Kod pocztowy: 27-630

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295446,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.