eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › OPRACOWANIE ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY ZAMOŚĆ



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPRACOWANIE ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ
I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY ZAMOŚĆ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 639-29-59

1.5.8.) Numer faksu: 84 639-23-64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OPRACOWANIE ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ
I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY ZAMOŚĆ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b657d66-7f75-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023343/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zamość

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038383/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań oraz kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zamość zgodnie z zakresem określonym w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. Z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 grudnia 2021 r. w sprawie zakresu projektu Studium Uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2021 r. poz. 2405), ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2373 późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra rozwoju, pracy i technologii z dnia 26 października 2020r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (t.j. Dz. U. z 2020r poz. 1916), innych aktach i przepisach odrębnych, w związku z Uchwałą Rady Gminy Zamość Nr XXXVII/324/21 z dnia 28 października 2021 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Zamość.

Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gmina Zamość o powierzchni 197 km2, administracyjnie podzielona na 35 sołectw obejmujących 38 obrębów geodezyjnych, położona jest na skrzyżowaniu międzynarodowych szlaków komunikacyjnych. Od północy graniczy z gminami: Nielisz, Stary Zamość, Skierbieszów; od wschodu: Sitno i Łabunie; od zachodu: z gminą Szczebrzeszyn; od południa z gminami Adamów i Zwierzyniec oraz Roztoczańskim Parkiem Narodowym. Jest gminą pierścieniową okalającą miasto powiatowe Zamość i z racji swojego położenia ma charakter gminy podmiejskiej.
Około 10% jej powierzchni ma pokrycie miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego. Obowiązujące plany miejscowe - część graficzna i opisowa - są dostępne na stronie https://zamosc.e-mapa.net/.
Południowa część gminy graniczy z Roztoczańskim Parkiem Narodowym i jest częściowo objęta jego otuliną oraz obszarami ochronnymi Natura 2000. Występują tu również trzy rezerwaty.
Tereny wokół miasta Zamość oraz północna część gminy to obszar o intensywnym rozwoju mieszkalnictwa – głównie jednorodzinnego, drobnej wytwórczości i usług. Tereny te mają również największe pokrycie miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego.

Zakres przedmiotowy zmian określony został Uchwałą Rady Gminy Zamość Nr XXXVII/324/21 z dnia 28 października 2021 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Zamość:
https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=1092&p1=szczegoly&p2=1714321

Zakres prac i dokumentów
Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) wykonania projektu ogłoszeń, zawiadomień, obwieszczeń o przystąpieniu do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z wykazem właściwych organów i instytucji do uzgodnienia i opiniowania planu z adresami;
2) przeprowadzenia analizy uzyskanych wniosków;
3) wykonania projektu zmiany Studium, składającego się z projektu uchwały, załącznika stanowiącego treść Studium, rysunku Studium w skali 1:10 000 - 1 egz., analiz ekonomicznych, środowiskowych, społecznych wraz z prognozami demograficznymi oraz bilansu terenów;
4) opracowania projektu prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - 2 egz.
5) zapisu treści uchwały i prognoz w formie cyfrowej oraz rysunku planu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra rozwoju, pracy i technologii z dnia 26 października 2020r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego
6) opracowania wykazu wniosków wraz z uzasadnieniem uwzględnienia lub nieuwzględnienia w projekcie zmiany Studium - 1 egz.
7) udziału w posiedzeniu Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej
8) wprowadzenia do projektu zmiany Studium korekt wynikających z uzyskanej opinii Komisji
9) przekazanie Zamawiającemu projektu zmiany Studium do uzgodnień i opiniowania
10) wykonania projektu zawiadomień o przystąpieniu do uzgadniania i opiniowania projektu zmiany Studium wraz z wykazem właściwych organów i instytucji z adresami
11) wprowadzenia do projektu zmiany Studium i projektu prognozy oddziaływania na środowisko korekt wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz o ile zajdzie taka konieczność ponowienia procedury uzyskania uzgodnień i opinii.
12) opracowanie wykazu uwag organów uzgadniających i opiniujących wraz z uzasadnieniem uwag uwzględnionych i nieuwzględnionych.- 1 egz.
13) wykonania projektu ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu zmiany Studium do publicznego wglądu.
14) udziału w dyskusji publicznej nad założeniami wyłożonego do publicznego wglądu projektu zmiany Studium.
15) opracowania analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich uwzględnienia i uzasadnieniem nieuwzględnienia. - 1 egz.
16) przedstawienia proponowanych rozstrzygnięć Zamawiającemu i uzyskania stanowiska zamawiającego.
17) sporządzenia wykazu uwag.- 1 egz.
18) wprowadzenia do projektu zmiany Studium korekt wynikających z rozpatrzenia uwag.
19) ewentualne ponowienie uzgodnień i opiniowania w niezbędnym zakresie
20) wprowadzenie do projektu zmiany Studium korekt wynikających z ponownych uzgodnień i opiniowania
21) ewentualne ponowienie procedury związanej z wyłożeniem projektu zmiany Studium do publicznego wglądu i dyskusji publicznej.
22) opracowanie ostatecznej wersji projektu zmiany Studium:
- część opisowa w formie projektu uchwały Rady Gminy
- zał Nr 1 – tekst zmiany Studium: uwarunkowania rozwoju i kierunki zagospodarowania przestrzennego
- zał Nr 2 rysunek zmiany Studium w skali 1:10 000
- zał. Nr 3 - projekt rozstrzygnięć o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu nieuwzględnionych przez Wójta Gminy
- analizy ekonomiczne, środowiskowe, społeczne wraz z prognozą demograficzną oraz bilansem terenów
- prognoza oddziaływania na środowisko
- przygotowania dokumentacji formalno-prawne
23) udziału w sesji Rady gminy poprzez:
- przedstawienie projektu zmiany Studium - wraz z załącznikami Radzie Gminy do uchwalenia
- wprowadzenia zmian do projektu zmiany Studium wniesionych przez Radę Gminy i udział w czynnościach ponowionej w niezbędnym zakresie procedury planistycznej.
24) dostarczenia opracowania w terminie 4 dni od daty uchwalenia przez Radę Gminy:
- część opisowa w formie projektu uchwały Rady Gminy – 4 egz. oraz w wersji elektronicznej
- zał Nr 1 – tekst zmiany Studium: uwarunkowania rozwoju i kierunki zagospodarowania przestrzennego – 4 egz. oraz w wersji elektronicznej
- zał Nr 2 rysunek zmiany Studium w skali 1:10 000 – 1 egz. - kolor oraz w wersji elektronicznej
- zał. Nr 3 - rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu nieuwzględnionych przez Wójta Gminy – 1 egz. oraz w wersji elektronicznej
- analizy ekonomiczne, środowiskowe, społeczne wraz z prognozą demograficzną oraz bilansem terenów - 2 egz. oraz w wersji elektronicznej
- prognoza oddziaływania na środowisko – 2 egz. oraz w wersji elektronicznej
- dokumentacja formalno-prawna – teczka – 1 egz.
17) udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia zmiany Studium do zgodności z przepisami prawnymi w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie opracowania zmiany SUiKZP, w tym udział w postępowaniu przed sądami.

2. Dokumenty jakie ma dostarczyć wykonawca przed odbiorem końcowym
- część opisowa w formie projektu uchwały Rady Gminy - w tym w wersji elektronicznej
- zał Nr 1 - rysunek planu w skali 1:1000 - w tym w wersji elektronicznej
- zał. Nr 2 - projekt rozstrzygnięć o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu nieuwzględnionych przez Wójta Gminy - w tym w wersji elektronicznej
- zał. nr 3 - projekt rozstrzygnięć o sposobie realizacji, zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania - w tym w wersji elektronicznej
- prognozy oddziaływania na środowisko - w tym w wersji elektronicznej
- prognozy skutków finansowych - w tym w wersji elektronicznej
- przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89962,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89962,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89962,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WMW projekt s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271011373

7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska 116 m. 49

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-006

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89962,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.