eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławków › Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Sławków



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Sławków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sławków

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-260

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@slawkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.slawkow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Sławków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-828f7988-89a6-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032858/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Sławków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053714/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273025,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Sławków. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Sławkowa dla obszaru Śródmieście, zgodnie z Uchwałą Nr XXXIV/356/2021 Rady Miejskiej w Sławkowie z dnia 21 października 2021 r.. Powierzchnia opracowania - 344,9 ha 2) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Sławkowa dla obszaru Sławków Południowy, zgodnie z Uchwałą Nr XXXIV/355/2021 Rady Miejskiej w Sławkowie z dnia 21 października 2021 r. Powierzchnia opracowania – 505,8 ha 3) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Sławkowa dla obszaru Groniec, zgodnie z Uchwałą Nr XXXIV/354/2021 Rady Miejskiej w Sławkowie z dnia 21 października 2021 r. Powierzchnia opracowania – 1319,4 ha 4) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Sławkowa dla obszaru Chwaliboskie, zgodnie z Uchwałą Nr XXXIV/353/2021 Rady Miejskiej w Sławkowie z dnia 21 października 2021 r. Powierzchnia opracowania – 233,6 ha 5) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Sławkowa dla obszaru Chojny, zgodnie z Uchwałą Nr XXXIV/352/2021 Rady Miejskiej w Sławkowie z dnia 21 października 2021 r. Powierzchnia opracowania – 613,8 ha 6) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Sławkowa dla obszaru Burki, zgodnie z Uchwałą Nr XXXIV/351/2021 Rady Miejskiej w Sławkowie z dnia 21 października 2021 r. Powierzchnia opracowania – 150,4 ha. Zakres opracowania określają załączniki graficzne stanowiące integralną część każdej uchwały. Łączna powierzchnia opracowania – 3167,9 ha. Uchwały stanowią załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3. W ramach zamówienia może wystąpić konieczność opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. W granicach opracowań nie występują obszary objęte jak również proponowane do objęcia ochroną Natura 2000. 4. Przedmiot zamówienia należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wymienionymi wSWZ. 5. Opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru zawarty jest w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ. 6. Szczegółowy zakres poszczególnych etapów prac określi „Harmonogram rzeczowo-finansowy” stanowiący załącznik do Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ. Uzupełniony harmonogram rzeczowo-finansowy Wykonawca dostarczy zamawiającemu co najmniej 3 dni przed podpisaniem umowy. Jest to warunek konieczny do podpisania umowy. 7. Rozliczenie kolejnych etapów prac będzie następować częściowymi fakturami VAT, po sprawdzeniu i odbiorze protokołem zdawczo-odbiorczym wykonanych prac, zgodnie z harmonogramami. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących czynności: 1) przeprowadzenie inwentaryzacji urbanistycznej – prace terenowe (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu mających wpływ na rozwiązania planistyczne), 2) opracowanie projektów Planów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym , oraz rozporządzeniem wykonawczym, 3) sporządzenie uzasadnień do uchwał w sprawie planów, 4) opracowanie prognoz oddziaływania na środowisko, zgodnie z Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,m5) opracowanie prognoz skutków finansowych do planów,
6) opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych, 7) opracowanie wzorów pism niezbędnych dla prowadzenia postępowania formalno-prawnego w zakresie sporządzania planów (w szczególności: zawiadomień, obwieszczeń, ogłoszeń), rozdzielników do pism, oraz dokumentów, załączników, koncepcji i roboczych rysunków planów, 8) opracowanie i redagowanie dokumentów i pism niezbędnych dla prowadzenia postępowania formalno-prawnego w zakresie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, 9) udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planów, obejmujących w szczególności: a) udział w spotkaniach roboczych zwoływanych przez Zamawiającego, b) udział w spotkaniach z mieszkańcami w ramach prowadzonych konsultacji społecznych (max. 4 spotkania), c) udział w niezbędnych spotkaniach związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem ( w tym w posiedzeniach Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej opiniującej projekt planu),d) udział w etapie wyłożenia projektu do publicznego wglądu ( co najmniej przez 3 dni w trakcie wyłożenia) 10) uczestnictwo Głównego Projektanta Planu w dyskusjach publicznych dotyczących sporządzonych projektów planów, posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej, na których będzie omawiany projekt planu oraz w sesjach Rady Miejskiej, na których będzie uchwalany plan. 9. W ramach zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: 1) projekty planów w wersji elektronicznej (zarówno uchwały jak i załączniki) do uchwalenia przez Radę Miejską, w postaci strukturalnej w formacie XML, z zachowaniem wymogów określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych, w tym załącznik GML zawierający dane przestrzenne, o których mowa w art. 67 a ust. 3 i 5 ustawy Pzp – wprowadzenie uchwał przez Wykonawcę do Edytora Aktów Prawnych XML Legislator, udostępnionego w siedzibie Zamawiającego, 2) projekty uchwał wraz z załącznikami i uzasadnieniem w wersji papierowej – wydruk z wygenerowanego pliku w formacie *.pdf z programu Edytor Aktów Prawnych XML Legislator, w liczbie niezbędnej do wewnętrznego obiegu projektu uchwały, 3) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od podjęcia uchwały przez Radę Miejską: a) uchwałę w sprawie uchwalenia planu wraz z załącznikami i uzasadnieniem w wersji papierowej – wydruk z wygenerowanego pliku, podpisanego podpisem elektronicznym przez Przewodniczącego Rady Miejskiej i przekazanego przez Zamawiającego, w formacie *pdf z programu Edytor Aktów Prawnych XML Legislator – 5 egzemplarzy, b) Prognozę oddziaływania na środowisko dla przyjętego planu – 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, c) Prognozę skutków finansowych uchwalenia planu – 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, d) Pełną dokumentację formalno-prawną prac – 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, w celu oceny przez Wojewodę zgodności z przepisami prawa. 4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od publikacji uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego: a) wersję elektroniczną planu – Plik rastrowy Geotiff układ 2000 strefa 6 (EPSG:2177); Pliki wektorowe Shp układ 2000 strefa 6 (EPSG:2177) mpzp_punkty, mpzp_linie, mpzp_strefy_dodatkowe, mpzp_tereny), b) zaktualizowane zbiory danych przestrzennych zgodnie z art. 67a, 67b, 67 c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 10. Wykonawca każdorazowo na poszczególnych etapach projektowych (tj. konsultacji, opiniowania, uzgodnień, wyłożeń do publicznego wglądu, posiedzeń Komisji Rady Miejskiej itp., spotkań roboczych), dostarczy projekty Planów, prognoz i innych koniecznych dokumentów w liczbie i w formie uzgodnionej z Zamawiającym, niezbędnej do dokonania tych czynności (minimum jeden komplet wydruków + wersja elektroniczna). 11. W przypadku wszczęcia postępowania nadzorczego - w ramach wynagrodzenia - Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przygotowywaniu wyjaśnień do organu nadzoru. W przypadku decyzji o złożeniu skargi na rozstrzygnięcie nadzorcze, Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w jej przygotowywaniu (w zakresie zagadnień dot. przedmiotu zamówienia). Zdanie poprzednie stosuje się odpowiednio w przypadku decyzji o złożeniu środka odwoławczego od wyroku wojewódzkiego sądu administracyjnego. 12. Materiały, które udostępnia Zamawiający: 1) Obowiązujące Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Sławków, 2) Opracowanie ekofizjograficzne dla gminy Sławków, 3) Uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla 6 –ciu obszarów, 4) Obowiązujące na obszarze Gminy Sławków miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego. 5) Kopie wniosków o zmianę planów, 6) Pozyskane z zasobów Starostwa Powiatowego kopie map w postaci pliku GML. 13. Pozyskanie innych materiałów i danych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, leży po stronie Wykonawcy. 14. Na prace będące przedmiotem niniejszego zamówienia ustala się okres gwarancji i rękojmi za wady, który wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w formie końcowej, a w przypadku braku odbioru przedmiotu zamówienia w formie końcowej od dnia zakończenia obowiązywania umowy. 15. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA URBANISTYCZNA W RYBNIKU SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420004806

7.3.3) Ulica: Wodzisławska 30

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.