eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Secemin › Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Secemin wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Secemin wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Secemin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Struga 2

1.5.2.) Miejscowość: Secemin

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-145

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@secemin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.secemin.eobip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Secemin wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8351eb4-b383-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071106/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Secemin wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8351eb4-b383-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacje lektronicnej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji określa rozdział 18 SWZ. Postępowanie jest prowadzone za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, a postępowanie jest dostępne pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b8351eb4-b383-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje określa rozdział 18 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO zamieszczony został w treści SWZ rozdział 2.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania RODO wskazane zostały w rozdziale 2 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.3.2023.EW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie inwestycyjne zakłada budowę sieci wodociągowej o długości 3002 mb, tzw. łącznik miejscowości Bichniów-Czaryż w formule zaprojektuj i wybuduj.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert określa rozdział 24 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowę sieci kanalizacyjnej i rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Żelisławiczki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert określa rozdział 24 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie modernizacji oczyszczalni ścieków polegającej na budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW. Instalacja o mocy 49,95 kWp ma zostać wykonana na konstrukcji naziemnej stalowej lub aluminiowej, dwupodporowej wkręcanej w ziemię. Moduły fotowoltaiczne o mocy min. 450 Wp w ilości 111 szt. Typ modułów monokrystaliczne half cut bifacial. Inwerter 50Kw zamontowany pod panelami na konstrukcji. Przyłącze AC ziemne – przekrój kabla miedź YKY 5x16 mm2. Konstrukcję i moduły paneli należy uziemić i dokonać pomiarów. Instalacja zostanie zamontowana na potrzeby oczyszczalni ścieków działce 418/2 obręb 0013 Secemin, która stanowi własność Gminy Secemin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert określone zostały w rozdziale 24 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancjji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Opis warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale 7 SWZ.
Zgodnie z art. 57 ustawy PZP o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
 nie podlegają wykluczeniu,
 spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym

Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – załącznik nr 12 do SWZ.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – załącznik nr 12 do SWZ.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku na podstawie Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – załącznik nr 12 do SWZ.
d) zakresie potencjału technicznego oraz zdolności technicznej lub zawodowej:

Część nr 1 – Budowa sieci wodociągowej Bichniów - Czaryż:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
w zakresie projektowania:
1.1. minimum jedną osobę, pełniącą funkcję projektanta w branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równoważne do wyżej wskazanych,
w zakresie wykonywania robót budowlanych:
1.2. Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności sanitarnej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(tj. Dz.U. 2021 poz. 2351) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania powyższego warunku na podstawie Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – załącznik nr 12 do SWZ.

Część nr 2 – Budowa sieci kanalizacyjnej i rozbudowa wodociągu w miejscowości Żelisławiczki:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1.1. Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności sanitarnej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021 poz. 2351) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
1.2. Kierownikiem robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021 poz. 2351) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania powyższego warunku na podstawie Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – załącznik nr 12 do SWZ.

Część nr 3 – Modernizacja oczyszczalni ścieków polegająca na budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1.1. Instalator posiadający uprawnienia elektryczne SEP G1 bez ograniczeń,
1.2. Kierownik robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021 poz. 2351) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
1.3. Instalator posiadający certyfikat wydany przez UDT (Urząd Dozoru Technicznego) na wykonywanie instalacji fotowoltaicznych.
Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 12 do SWZ.

2. wykonał i zrealizował należycie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie prowadzenia działalności, przynajmniej po jednym zadaniu z zakresu:
 Część nr 1 - budowy sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej w formule zaprojektuj
i wybuduj o wartości min. 1 000 000 zł brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
 Część nr 2 - budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu sieci kanalizacyjnej
o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
 Część nr 3 – budowy lub modernizacji instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW
o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych.
Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania powyższego warunku na podstawie Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – załącznik nr 12 do SWZ. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
UWAGA:
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden
z wykonawców w całości. W przypadku powoływania się wykonawcy na zasoby innego podmiotu, w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku, podmiot ten musi spełniać ten warunek w całości.

k. w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga, by osoby wykonujące roboty budowlane w miejscu wykonywania zamówienia były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 §1 Kodeksu pracy. Wykonawca składając podpisaną ofertę oświadcza, że osoby, które będą realizować zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W treści SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W treści SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Informacje dotyczące wadium określa rozdział 19 SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Warunki płatności określa wzór umowy załączony do SWZ pod nr 20.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa §12 Projektu umowy, który stanowi załącznik nr 20 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b8351eb4-b383-11ed-9236-36fed59ea7dd

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-13 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.