eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Cyfryzacja Starostwa Powiatowego w Oleśnicy w ramach Konkursu Grantowego pn. "Cyfrowy Powiat"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyfryzacja Starostwa Powiatowego w Oleśnicy w ramach Konkursu Grantowego pn. „Cyfrowy Powiat”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oleśnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Oleśnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@poiwat-olesnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olesnicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-olesnicki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyfryzacja Starostwa Powiatowego w Oleśnicy w ramach Konkursu Grantowego pn. „Cyfrowy Powiat”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-777d1ac8-81d8-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024131/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 2. „Cyfryzacja Starostwa Powiatowego w Oleśnicy w ramach Konkursu Grantowego pn. „Cyfrowy Powiat”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

10. Zamówienie realizowane jest w ramach konkursu grantowego pn. „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511632

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RP.272.1.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: dostawa
2. Nazwy i kody zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Główny przedmiot: CPV: 32420000-3 Urządzenia sieciowe
3. Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa 1(jednej) szt. centralnego UPS obejmująca zakup fabrycznie nowego, nieużywanego
oraz
b) montaż i uruchomienie centralnego UPS wraz z dostosowaniem do istniejącej instalacji elektrycznej oraz agregatu prądotwórczego. W zakres prac wchodzi:
1) zapewnienie bezprzerwowego działania istniejących odbiorów komputerowych, obsługiwanych przez rozdzielnie piętrowe RK-1, RK-2, RK-3 i RK-4 w dni robocze w godzinach pracy urzędu tj. od 7:30 do 15:30”
2) wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej dla podłączenia UPS-a 30kW współpracującego z istniejącym agregatem prądotwórczym GBL 40 TDM o mocy 40kVA.
3) umiejscowienie UPS-a w pomieszczeniu agregatu prądotwórczego- pomieszczenie garażowe znajdujące się przy budynku starostwa
4) dostarczenie UPS-a z modułem bypassu zewnętrznego
5) wykonanie w pomieszczeniu agregatu prądotwórczego nowej rozdzielni elektrycznej rozdziału zasilania dla podłączenia UPS-a ( dwie linie zasilające) i bypassu zewnętrznego
6) wykonanie podłączenia nowej rozdzielni do istniejącego SZR-a współpracującego z agregatem.
7) doprowadzenie minimum jedną linię sieci komputerowej do UPS-a z najbliższego punktu dystrybucyjnego.
8) zamontowanie wyłącznika p/poż POE w okolicy rozdzielni głównej budynku ( przy wejściu głównym) i połączenie wyłącznika POE przewodem HDGS do UPS.
9) wykonanie niezbędnego okablowania elektrycznego, umożliwiającego podłączenie UPS-a.
10) podłączenie i uruchomienie UPS-a.
11) opracowanie dokumentacji powykonawczej.

4. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej zgodnie z procedurą opisaną w rozdziale III a SWZ.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostaw określają:
1) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 7 do SWZ
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197784,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197784,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197784,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220001694

7.3.3) Ulica: ul. Jutrzenki 116

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197784,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.