eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków › Przebudowa drogi powiatowej relacji Maków - Chlebów nr 2935E



Ogłoszenie z dnia 2023-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej relacji Maków - Chlebów nr 2935E

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akacjowa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Maków

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-124

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 831-20-09

1.5.8.) Numer faksu: 46 831-20-17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminamakow.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugmakow.nv.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/gminamakow/postepowania/662

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej relacji Maków - Chlebów nr 2935E

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ec483d4-8c2c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110022

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006629/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej relacji Maków - Chlebów nr 2935E

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031088

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13129983,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem przedsięwzięcia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej relacji Maków - Chlebów nr 2935E” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotowy odcinek drogi położony jest na ternie Gmin: Maków, Godzianów i Lipce Reymontowskie, powiat skierniewicki, województwo łódzkie. Realizacja zamówienia przewidziana jest w systemie „zaprojektuj i wybuduj” tzn. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonaniu dokumentacji projektowej, dopełnienia formalności administracyjnych wynikających z odpowiednich przepisów prawnych oraz wykonania robót budowlanych.

Całkowita długość odcinka drogi wynosi około 7 326,82 mb. Na potrzeby niniejszego opracowania nałożono kilometraż roboczy składający się z odcinka I – km 0+000 do km1+261. Początek odcinka zlokalizowany jest na granicy administracyjnej pomiędzy powiatem skierniewicki i łowickim a kończy się na skrzyżowaniu z drogą powiatową 1319E relacji Słupia – Pszczonów, natomiast odc. II rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą powiatową 1319E relacji Słupia – Pszczonów tj. od km 0+000, a kończy w miejscowości Maków km 6+065,82. Opracowanie przewiduje także wymianę nawierzchni, izolacji oraz barier na obiekcie mostowym znajdującym się na Dz. 665 obręb 0010 w km 3+494 – według założonego kilometrażu roboczego dla odc.

Zakres robót budowlanych m in. obejmuje:
- przebudowę, remont i rozbudowę istniejącej nawierzchni jezdni,
- przebudowę, remont i rozbudowę istniejących poboczy,
- przebudowę, remont i rozbudowę skrzyżowań,
- ewentualną regulację istniejących chodników,
- remont istniejących zjazdów w granicach pasa drogowego – w myśl obowiązujących przepisów należy zaprojektować wjazdy na działki przyległe do drogi,
- remont lub przebudowę istniejących urządzeń odwodniających oraz odprowadzających wodę,
- budowę nowych urządzeń odwadniających oraz odprowadzających wodę w przypadku gdy istniejące urządzenia są niewystarczające do zapewnienia prawidłowego odwodnienia lub projektowane rozwiązania naruszają istniejące stosunki wodne,
- wykonanie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- usunięcie wszystkich ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną zlokalizowaną w pasie drogowym, niezwiązaną z drogą,
- wykonanie doświetlenia przejścia dla pieszych w rejonie szkoły w m. Święte Laski w raz z wykonaniem wymaganej dokumentacji projektowej, pozwoleniem na budowę i innymi wymaganymi dokumentami w tym zakresie – sposób i dobór oświetlenia należy uzgodnić z Inwestorem na etapie projektowania,
- wymianę nawierzchni i izolacji oraz remont/ wymianę barier na obiekcie mostowym w km 3+494 –
według założonego kilometrażu roboczego dla odc. II.
- wykonanie i zatwierdzenie projektów ewentualnych podziałów działek, jakie należy pozyskać pod pas drogowy w celu realizacji inwestycji,
- wykonanie wszelkich innych prac związanych z projektowaniem i uzgadnianiem dokumentacji dla przedmiotowej inwestycji jakie wynikają z obowiązujących przepisów,
- budowę kanału technologicznego, o którym mowa w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych lub innych przepisach aktualnych na czas sporządzania dokumentacji projektowej, przy czym dopuszcza się odstąpienie od budowy kanału technicznego po uzyskaniu stosownej decyzji zwalniającej z obowiązku budowy kanału technologicznego w ramach przedmiotowej inwestycji (uzyskanie decyzji po stronie Wykonawcy).
- materiały do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz prawomocną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia;

Zakres prac przewiduje rozbudowę odcinka drogi powiatowej w lokalizacjach 0+000 do 1+261 oraz
0+000 do 0+950, a także remont odcinka drogi powiatowej drogi w lokalizacjach od 0+950 – 6+066.

Zamawiający oczekuje wykonania odrębnych kompletnych dokumentacji projektowych uwzględniając: - podział na odcinki drogi przebiegające w Gminie Maków oraz w Gminie Lipce Reymontowskie,
- podział ze względu na rodzaj robót budowlanych wymagających innej procedury administracyjnej
(np. przebudowa drogi na zgłoszenie budowlane, rozbudowa na zezwolenie realizacji inwestycji drogowej).

Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – załącznik nr 6.

Dopuszcza się także, niezależnie od zapisów powyższego PFU zastosowanie innych rozwiązań projektowych i zmianę poszczególnych parametrów drogi, jej konstrukcji itp. za zgodą Zamawiającego.

Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znajdują się postanowienia w zakresie procedury udzielenia zamówienia i są one niespójne z postanowieniami zawartymi w SWZ, postanowienia SWZ w tym zakresie mają pierwszeństwo.

Jako efekt w/w inwestycji poprawi się bezpieczeństwo ruchu drogowego na tym odcinku drogi, zwiększy się przejezdność i komfort użytkowania niniejszej drogi.

Wykonawca na obowiązek udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przynajmniej na okres 36 miesięcy (3 lat) od dnia bezusterkowego odbioru końcowego (dodatkowa gwarancja stanowi kryterium oceny ofert).

Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie–należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a opisowi takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'.
Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'.

3.3. Zamawiający nie przewiduje odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu
u zamawiającego.

3.4. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę: ogólne roboty budowlane, przygotowanie terenu pod budowę, roboty ziemne roboty drogowe w tym przebudowa, rozbudowa i remont istniejącej nawierzchni jezdni, istniejących poboczy oraz istniejących skrzyżowań, roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie urządzeń odwadniających oraz odprowadzających wodę, roboty budowlane wykonywane maszynami budowlanymi.

3.5. Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań: przebudowę, rozbudowę i remont istniejącej nawierzchni jezdni, istniejących poboczy oraz istniejących skrzyżowań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przed otwarciem ofert opublikował informację, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 11 500 000,00 zł brutto. Cena w najkorzystniejszej ofercie: 15 879 355,14 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych unieważniono przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15879355,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17904022,62 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.