Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075086/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109991 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa systemów i urządzeń automatyki zainstalowanej w budynkach "Opery Krakowskiej" w Krakowie przy ul. Lubicz 48
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Opera Krakowska" w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278801
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubicz 48
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-512
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 122966101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opera@opera.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opera.krakow.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Artystyczna Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa systemów i urządzeń automatyki zainstalowanej w budynkach "Opery Krakowskiej" w Krakowie przy ul. Lubicz 482.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab601b35-c777-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001299/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Obsługa automatyki zainstalowanej w budynkach Opery Krakowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075086/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CK-07/200-02/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 525600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemów i urządzeń automatyki zainstalowanej w budynkach „Opery Krakowskiej" w Krakowie przy ul. Lubicz 48, na potrzeby obiektów Opery Krakowskiej oraz spektakli i innych wydarzeń odbywających się w budynku Opery. 2. Szczegółowy zakres prac składających się na realizację przedmiotu umowy oraz sposób ich wykonania określa załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961000-0 - System sterowania i kontroli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
42413200-6 - Podnośniki hydrauliczne
71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 708480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 708480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 708480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe OSANT Krzysztof Klocek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JAKUB KLOCEK OPTISTER , Krzysztof Klocek LOCKE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770045510
7.3.3) Ulica: ul Jana Palacha 49
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-329
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 708480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kominiarskich na rzecz Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Remont instalacji oświetlenia iluminacyjnego komory Maria Teresa II - podziemna ekspozycja MŻKW III poziom kopalni soli Wieliczka"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" realizowanego w ramach programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Budowa stacji uzdatniania wody wraz z budową systemu wodociągowego i zarządzania gospodarką wodną w Gminie Zawonia.
- Przegląd systemów wentylacji w tunelu
- Dostawa, montaż i uruchomienie wciągarek mobilnych na Scenie Głównej wraz z systemem sterowania w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.