Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00527049/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych dla Jednostek Organizacyjnych Powiatu Kazimierskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KAZIMIERSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswkazimierza@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kazimierzaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw płynnych dla Jednostek Organizacyjnych Powiatu Kazimierskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d4d17b6-8858-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00109836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030100/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 "Zakup paliw płynnych na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Powiatu Kazimierskiego"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00527049
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPSWR.26.09.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa oleju napędowego w ilości 69 650,00 litrów oraz benzyny bezołowiowej Pb95 w ilości 7 090,00 litrów dla Jednostek Organizacyjnych Powiatu Kazimierskiego:
• Starostwo Powiatowe w Kazimierzy Wielkiej
• Zespół Szkół Rolniczych w Cudzynowicach
• Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cudzynowicach
• Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kazimierzy Wielkiej
• Zespół Szkół Zawodowych w Skalbmierzu
• Dom Pomocy Społecznej w Bejscach
• Powiatowy Zarząd Dróg w Kazimierzy Wielkiej
• Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna w Kazimierzy Wielkiej
• Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kazimierzy Wielkiej
Przedmiot zamówienia obejmuje:
• sukcesywną dostawę oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej Pb95 odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 lub normy równoważnej;
• w okresie obowiązywania umowy wskazane ilości mogą ulec zmianie zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu, pod warunkiem nie przekroczenia kwoty wskazanej w umowie;
• zakupy paliwa dla Jednostek Organizacyjnych Powiatu Kazimierskiego będą dokonywane w systemie bezgotówkowym, sukcesywnie według zapotrzebowania w punkcie sprzedaży paliw wykonawcy wyłonionego w postępowaniu.
Zamawiający będzie dokonywał zapłaty raz w miesiącu, za paliwo pobrane w miesiącu poprzednim, na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, w terminie 21 dni od dnia jej otrzymania;
• Wskazane są ilości maksymalne i zamawiający nie jest zobowiązany je wykorzystać.
• Dostawa paliw odbywać się będzie ze stacji paliw w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545012,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559380,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545012,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU ROLMET Kowalski Frączek SP.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003689516
7.3.3) Ulica: Kolejowa 130
7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-500
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545012,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI KAZIMIERZA WIELKA
- Dostawa pieluchomajtek i podkładów chłonnych
- Prace renowacyjne na elewacji oraz modernizacja i odnowienie elementów architektonicznych klasycystycznego Pałacu Badenich z roku 1802
więcej: przetargi KAZIMIERZA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa paliw silnikowych do pojazdów silnikowych i maszyn roboczych eksploatowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o."
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych_2024
- Zakup paliw silnikowych
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Zakładu Doświadczalnego Oleśnica Mała
- Zakup paliwa płynnego
- Zakup oleju napędowego wraz z dostawą do zakładowej stacji paliw, adres: Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn, na potrzeby własne PGK Wolsztyn.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.