eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stronie Śląskie › DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO ZAOPATRZENIA POJAZDÓW NADLEŚNICTWA LĄDEK ZDRÓJ



Ogłoszenie z dnia 2021-07-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109742 z dnia 2021-07-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO ZAOPATRZENIA POJAZDÓW NADLEŚNICTWA LĄDEK ZDRÓJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Lądek Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strachocin 42

1.5.2.) Miejscowość: Stronie Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-550

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 74 8141441

1.5.8.) Numer faksu: 74 814 14 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ladek@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ladek_zdroj

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ladek_zdroj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO ZAOPATRZENIA POJAZDÓW NADLEŚNICTWA LĄDEK ZDRÓJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-571a7e36-d3fe-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00071293/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO ZAOPATRZENIA POJAZDÓW NADLEŚNICTWA LĄDEK ZDRÓJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091694/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220270,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do zaopatrzenia pojazdów Nadleśnictwa Lądek Zdrój tj. benzyny bezołowiowej E 95 - oraz oleju napędowego ON realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy.
2. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje paliw oraz szacunkowe ich ilości:
1) 100 litrów benzyny bezołowiowej E 95,
2) 50 000 litrów oleju napędowego ON.
3. Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać wymaganiom jakościowym dla paliw ciekłych: benzyn silnikowych (bezołowiowych) i oleju napędowego określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680).
4. Wymagania dotyczące dostawy:
Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana wg ceny sprzedaży równej cenie brutto w dniu tankowania za 1l paliwa, wskazanej na dystrybutorze na stacji paliw Wykonawcy, z uwzględnieniem stałego rabatu wynikającego z oferty Wykonawcy, złożonej w niniejszym postępowaniu.
5. Wykonawca zapewni sprzedaż paliw płynnych spełniających wymagania określone przepisami prawa i obowiązującymi normami.
6. Rozliczenia pomiędzy wykonawcą, a zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych paliw. Cena jaką zamawiający zapłaci za pobrane paliwo wynikać będzie z ilości faktycznie zakupionych paliw oraz ceny obowiązującej na danej stacji w dniu pobrania pomniejszonej o zaoferowany rabat.
7. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa niż określona w ust.2 pkt 1 i 2 stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego jednak w ilości nie mniejszej jak 50 litrów benzyna bezołowiowa E 95 i 20 000 litrów oleju napędowego ON. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270933,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270933,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270933,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Komcern Naftowy ORLEN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454

7.3.3) Ulica: Chemików 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270933,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-13 do 2022-07-12
2021-07-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.