eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont dachu Kaplicy Głównej Cmentarza Centralnego w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109711 z dnia 2021-07-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu Kaplicy Głównej Cmentarza Centralnego w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91-48-57-141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.zadernowska@zuk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu Kaplicy Głównej Cmentarza Centralnego w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4e87d58-a1c2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033787/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Remont dachu Kaplicy Głównej Cmentarza Centralnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036514/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C/17/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3635495,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu Kaplicy Głównej Cmentarza Centralnego
w Szczecinie.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45422000-1 Roboty ciesielskie
45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 Kładzenie rynien
45261211-6 Kładzenie płytek dachowych
45261214-7 Kładzenie dachów bitumicznych

3. Przedmiot zamówienia – opisany w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ - obejmuje między innymi:
1) rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, obróbek blacharskich, rur i orynnowania,
2) wywóz i utylizację powstałych odpadów budowlanych,
3) wymianę uszkodzonych i porażonych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, odgrzybienie i zaimpregnowanie konstrukcji dachowej, wzmocnienie konstrukcji drewnianej,
4) wykonanie prac związanych z ułożeniem łat i kontrłat, deskowaniem, izolacją,
5) wykonanie krycia dachu blachą cynkowo-tytanową w systemie łusek rombowych wraz
z akcesoriami do pokrycia dachowego,
6) wykonanie obróbek blacharskich na połaci dachu, okapie i attykach oraz orynnowania
i rur spustowych,
7) wymianę wyłazów,
8) wymianę wciągarki żyrandola,
9) wykonanie remontu konstrukcji stalowych i drewnianych na strychu (podesty, balustrady, elementy dachowe),
10) wykonanie pomostu o konstrukcji stalowej wokół kopuły nawy głównej,
11) wykonanie barier ochronnych,
12) wykonanie izolacji termicznej stropu Kaplicy,
13) wykonanie instalacji odgromowej.
UWAGA!
Z uwagi na ciągłe pochówki w godzinach 8.00 – 15.00 od poniedziałku do piątku, prace należy prowadzić w sposób niezakłócający ceremonii pogrzebowych. Należy również wykonać niezbędne zabezpieczenia dachu i przejść dla uczestników ceremonii. Ponadto wszystkie prace „głośne” typu wiercenie, bicie gwoździ należy prowadzić poza godzinami, w których odbywają się ceremonie pogrzebowe i w uzgodnieniu z Zamawiającym.
4. Wykonawca zobowiązany będzie – na własny koszt i we własnym zakresie – również
m. in. do:
1) zapewnienia nadzoru technicznego,
2) organizacji ruchu na czas budowy wraz z opracowaniem dokumentacji i niezbędnymi uzgodnieniami i zajęciem pasa drogowego łącznie z naliczonymi opłatami, oznakowaniem oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego,
3) organizacji placu budowy oraz organizacji zaplecza socjalnego,
4) właściwego ogrodzenia, zabezpieczenia placu budowy, utrzymywania w należytym stanie tymczasowego zabezpieczenia,
5) oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonania
i umieszczenia tablicy informacyjnej w widocznym miejscu,
6) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż.
i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, w tym przeszkolenia pracowników,
7) przywrócenia należytego stanu i porządku na terenie budowy po zakończeniu prac,
8) utrzymywania porządku i czystości przy wyjeździe z terenu budowy na drogi publiczne
i w obrębie prowadzonych prac,
10) zapewnienia, aby osoby zatrudnione przy wykonywaniu robót nosiły na terenie budowy
oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zaangażowały,
11) poniesienia całkowitej odpowiedzialności za szkody spowodowane działalnością
wynikłą z realizacji przedmiotowych prac, powstałe u Zamawiającego i osób trzecich,
12) prowadzenia Dziennika budowy,
13) zagospodarowania materiałów z rozbiórki (składowanie, wywóz, opłaty, itp.),
14) prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą o odpadach,
15) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu niezbędnych badań laboratoryjnych, np.:
kruszywa, betonu, stali, itd. oraz certyfikatów, atestów, aprobat technicznych itp.
na wbudowane materiały (w języku polskim),
16) wykonania dokumentacji powykonawczej, w tym wykonania dokumentacji powykonawczej konserwatorskiej z przebiegu prac wskazanych w pozwoleniu
w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów, wraz z kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi, kartami katalogowymi, itp. w języku polskim – w 2 egz. w wersji papierowej i w 1 na płycie CD.
5. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu własnych materiałów, wyłącznie o jakości odpowiadającej normom zawartym w dokumentacji projektowej, na które dostarczy Zamawiającemu – do akceptacji - atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do stosowania (w języku polskim),
na co najmniej 7 dni przez ich wbudowaniem. Wyklucza się wbudowanie lub montaż materiałów i urządzeń nie posiadających ważnych certyfikatów lub atestów
6. Zamawiający zobowiązany będzie:
1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż
10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy,
2) dokonać odbioru należycie wykonanych prac,
3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą
od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu prace, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SWZ
i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
8. Rękojmia i gwarancja:
1) Wykonawca udzieli rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres
60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót,
2) Wykonawca udzieli gwarancji - w przedziale 60 – 84 miesięcy - na wykonany
przedmiot zamówienia na okres zaoferowany w ofercie, licząc od dnia podpisania
protokołu odbioru końcowego robót,
3) Warunki gwarancji zostają ustalone w załączniku nr 8 do SWZ.
4) W przypadku, gdy gwarancja producenta na zastosowane materiały, urządzenia przekracza okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę, wówczas Wykonawca przekaże Zamawiającemu – wraz z dokumentacją odbiorową - dokumenty pozwalające
na skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji producenta.
9. Podwykonawcy:
1) Wykonawca może wykonać przedmiot umowy przy udziale podwykonawców lub dalszych podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu projekt umowy lub projekt zmiany umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane. Nie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania projektu umowy lub projektu jej zmiany, pisemnych zastrzeżeń, uważa się za akceptację projektu umowy lub projektu jej zmiany.
3) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu poświadczoną
za zgodność z oryginałem kopię umowy o podwykonawstwo w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, jak również zmiany do tej umowy w terminie 7 dni od dnia
ich wprowadzenia. Jeśli Zamawiający w terminie 14 dni od dnia otrzymania umowy
o podwykonawstwo lub zmian do umowy o podwykonawstwo nie zgłosi na piśmie sprzeciwu, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy lub wprowadzenie zmian.
4) Umowa na roboty budowlane z Podwykonawcą musi zawierać w szczególności:
a) zakres robót powierzony Podwykonawcy wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót objętych umową,
b) kwotę wynagrodzenia,
c) termin wykonania robót objętych umową,
d) termin zapłaty wynagrodzenia dla Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, przewidziany w umowie o podwykonawstwo, nie może być dłuższy niż 30 dni
od dnia doręczenia Wykonawcy przez Podwykonawcę lub Podwykonawcy przez dalszego Podwykonawcę, faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy roboty budowlanej, dostawy lub usługi,
e) w przypadku podzlecenia przez Wykonawcę prac objętych przedmiotem umowy podwykonawcy, termin wynagrodzenia płatnego przez Wykonawcę za wykonane prace przez Podwykonawcę powinien być ustalony w taki sposób, aby przypadał wcześniej niż termin zapłaty wynagrodzenia należnego za wykonanie tych prac Wykonawcy przez Zamawiającego,
f) wniesienie przez podwykonawcę na rzecz Wykonawcy wszelkiego rodzaju zabezpieczeń, kaucji itp. powinno nastąpić w innych formach niż pieniężne,
g) płatność faktur następować będzie tylko za roboty odebrane przez Zamawiającego
od Wykonawcy, po uprzednim potwierdzeniu przez Wykonawcę zakresu rzeczowego robót zrealizowanych przez podwykonawcę,
h) wszelkie zmiany umowy powinny następować w formie pisemnej,
i) brak zgody na przelew wierzytelności wynikających z umowy.
5) Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca robót budowlanych zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, zawarte umowy poświadczone
za zgodność z oryginałem, których przedmiotem są dostawy lub usługi w terminie
7 dni od dnia ich zawarcia. Obowiązek nie dotyczy umów o wartości mniejszej niż
0,5 % wartości umowy, z tym, że wyłączenie, o którym mowa powyżej nie dotyczy umów o wartości większej niż 50 000,00 zł.
6) Umowa pomiędzy Podwykonawcą a dalszym Podwykonawcą musi zawierać zapisy określone w ppkt 4 niniejszego punktu. Załącznikiem do umowy jest zgoda Wykonawcy na zawarcie umowy o dalsze podwykonawstwo.

7) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących Podwykonawców.
8) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy Podwykonawców.
9) Niezależnie od postanowień zawartych w ppkt 3 i 4 niniejszego punktu, zamiar wprowadzenia Podwykonawcy na teren budowy, w celu wykonania robót objętych przedmiotem umowy, Wykonawca powinien zgłosić Zamawiającemu z co najmniej
5 - dniowym wyprzedzeniem. Bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie może umożliwić Podwykonawcy wejścia na teren budowy i rozpoczęcia prac, zaś sprzeczne z niniejszymi postanowieniami postępowanie Wykonawcy poczytywane będzie
za nienależyte wykonanie umowy.
10) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawcy(ów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261211-6 - Kładzenie płytek dachowych

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45261320-3 - Kładzenie rynien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2300000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2847450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2300000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Budowlane Robert Nortman

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: REMONDEK Sebastian Gorczyca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970008407

7.3.3) Ulica: ul. Leszczyńska 54

7.3.4) Miejscowość: Święciechowa

7.3.5) Kod pocztowy: 64-115

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2300000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.