eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcianka › ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej i dozoru mienia w budynkach S±du Rejonowego w Trzciance po³o¿onego przy ul. Staszica 1 i 3 oraz w Czarnkowie przy ul. Pp³k Or³owskiego 1



Og³oszenie z dnia 2023-02-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej i dozoru mienia w budynkach S±du Rejonowego w Trzciance po³o¿onego przy ul. Staszica 1 i 3 oraz w Czarnkowie przy ul. Pp³k Or³owskiego 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY W TRZCIANCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324145

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanis³awa Staszica 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzcianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 673528985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dyrektora@trzcianka.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.trzcianka.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1be31ef6-900c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


wymiar sprawiedliwo¶ci

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej i dozoru mienia w budynkach S±du Rejonowego w Trzciance po³o¿onego przy ul. Staszica 1 i 3 oraz w Czarnkowie przy ul. Pp³k Or³owskiego 1

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1be31ef6-900c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00109657

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00015581/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej i dozoru mienia w budynkach S±du Rejonowego w Trzciance po³o¿onego przy ul. Staszica 1 i 3 oraz w Czarnkowie przy ul. Pp³k Or³owskiego 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00016109

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D-360-1/2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 356400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób i dozoru mienia przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w trzech budynkach:
• Trzcianka ul. Staszica 1;
• Trzcianka ul. Staszica 3;
• Czarnków ul. Pp³k Or³owskiego 1 ( Zamiejscowy Wydzia³ Ksi±g Wieczystych mieszcz±cy siê na parterze budynku . Budynek w zarz±dzie Powiatowego Urzêdu Pracy w Czarnkowie ).
2. Przedmiot zamówienia nie zosta³ podzielony na czê¶ci z uwagi na fakt, Zamawiaj±cy dopuszcza , ¿eby kwalifikowani pracownicy ochrony byli przenoszeni pomiêdzy budynkami w Trzciance w sytuacjach wymagaj±cych zwiêkszenia zakresu ochrony w jednym z budynków.
3. Z uwagi na fakt, i¿ osoby, które wykonywaæ bêd± wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu umowy, polegaj±ce na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art.22 § 1 Kodeksu Pracy (tj. Dz.U. 2022.1510), Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot umowy w ca³o¶ci, tj. w pe³nym wymiarze godzinowym wykonywany by³ przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê. Roboczogodziny wypracowane w trakcie ¶wiadczenia umowy nie mog± byæ ¶wiadczone przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê na podstawie umowy o dzie³o, umowy zlecenia lub jakiegokolwiek stosunku prawnego nie bêd±cego stosunkiem pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy.
4. Zakres zamówienia:
4.1 Zamówienie bêdzie wykonywane w 3 budynkach:
• W budynku ul. Staszica 1 – g³ówna siedziba S±du- budynek wyposa¿ony w system kontroli dostêpu, bramkê bezpieczeñstwa z pomiarem temperatury oraz wskazaniami ilo¶ci osób wchodz±cych i wychodz±cych oraz w skaner baga¿u rtg: s³u¿ba ochrony powinna byæ pe³niona przez 2 pracowników ochrony- 1 pracownik ochrony dy¿uruj±cy przy bramce i skanerze baga¿y rtg kontroluj±cy wszystkie osoby wchodz±ce oraz drugi pracownik ochrony dy¿uruj±cy przy monitoringu obu obiektów S±du:
- godziny pracy: 0d 7.00 do 19.00,w tym w godzinach od 7.30 do 15.30 obowi±zkowo 2 pracowników ochrony, natomiast w godzinach od 7.00 do 7.30 i od 15.30 do 19.00, tj. po godzinach pracy pracowników S±du – 1 pracownik ochrony;
- w przypadku remontów czy innych dzia³añ wymagaj±cych obecno¶ci pracownika ochrony od 15.30 do godziny uzgodnionej z Dyrektorem S±du;
• W budynku ul. Staszica 3 – budynek S±du, w którym mieszcz± siê dwa Wydzia³y S±du oraz zespo³y kuratorskie, budynek wyposa¿ony w system kontroli dostêpu, w bramkê bezpieczeñstwa z pomiarem temperatury oraz wskazaniami ilo¶ci osób wchodz±cych i wychodz±cych oraz w skaner baga¿u rtg: s³u¿ba ochrony powinna byæ pe³niona stale przez 1 pracownika ochrony- 1 pracownik ochrony dy¿uruj±cy przy bramce i skanerze baga¿y rtg, kontroluj±cy wszystkie osoby wchodz±ce oraz drugi pracownik ochrony wspomagaj±cy pracê pracownika ochrony w budynku ul. Staszica 3 oraz pracowników ochrony z budynku ul. Staszica 1 w godzinach zadysponowanych przez kierownika ochrony lub Dyrektora b±d¼ Prezesa S±du:
- godziny pracy: od 7.15 do 19.00 – 1 pracownik ochrony lub dwóch na zmianê;
• W budynku Czarnków ul. Pp³k Or³owskiego 1- S±d Rejonowy w Trzciance zajmuje w budynku w Czarnkowie jedn± najni¿sz± kondygnacjê. Wej¶cie do czê¶ci S±du wyposa¿one jest w bramkê bezpieczeñstwa. Budynek jest w zarz±dzie Powiatowego Urzêdu Pracy w Czarnkowie i posiada jedno wspólne wej¶cie. Pomieszczenia S±du s± zabezpieczone systemem kontroli dostêpu. Posterunek ochrony znajduje siê przy wej¶ciu do czê¶ci s±dowej:
- godziny pracy: od 7.00 do 18.00 w poniedzia³ki i od 7.00 do 15.30 w pozosta³e dni robocze;
• W weekendy oraz po godzinach pracy pracowników ochrony fizycznej budynki s± zabezpieczone poprzez monitorowanie sygna³ów systemu alarmu, napadu i w³amania za pomoc± nadajnika GPRS, zainstalowanego w obiektach S±du – pod³±czone do stacji monitorowania, ta us³uga objêta jest odrêbn± umow±.
4.2 Zamawiaj±cy wymaga, ¿eby pracownicy ochrony:
• Byli pracownikami Wykonawcy pracuj±cymi na umowê o pracê. W sytuacjach wyj±tkowych typu choroba lub inne zdarzenie losowe – Zamawiaj±cy dopu¶ci oddelegowanie do realizacji przedmiotu zamówienia pracownika Wykonawcy zatrudnionego na podstawie umowy cywilnoprawnej (np. zlecenia) na czas nie d³u¿szy ni¿ 1 tydzieñ ;
• Posiadali potwierdzenie, ¿e s± kwalifikowanymi pracownikami ochrony lub kwalifikowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego w rozumieniu ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. 2021, poz.1995);
• Nie figurowali w Krajowym Rejestrze Karnym lub nie toczy siê wobec nich ¿adne postêpowanie przygotowawcze , karne czy karnoskarbowe – Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przedstawienia stosowanych za¶wiadczeñ wraz z lista pracowników najpó¼niej w dniu rozpoczêcia us³ugi;
• Nie posiadali orzeczonego stopnia niepe³nosprawno¶ci lub posiadali jak najni¿szy stopieñ niepe³nosprawno¶ci, który nie ma wp³ywu na zakres koniecznych do wykonania czynno¶ci w ramach realizacji przedmiotu zamówienia;
• Winni byæ wyposa¿eni w dopuszczalne prawem oraz zgodne z pozwoleniami ¶rodki przymusu bezpo¶redniego, ¶rodki ³±czno¶ci umo¿liwiaj±ce sta³y i niezak³ócony kontakt pomiêdzy pracownikami a odpowiednimi s³u¿bami i kierownictwem Zamawiaj±cego tj. posiadali s³u¿bowe telefony komórkowe lub udostêpnili prywatne numery telefonów w celu skonfigurowania central wysy³aj±cych powiadomienia, które sygna³y bêd± odbiera³y;
• Winni byæ wyposa¿eni w umundurowanie i identyfikatory, które u³atwi klientom rozeznanie, ¿e maj± do czynienia z pracownikami ochrony;
• Posiadali paszporty niezbêdne do obs³ugi urz±dzeñ typu skaner rentgenowski do baga¿u- za brak paszportu odpowiada Wykonawca przez instytucj± kontroluj±c± ;
• dokonywali kontroli osób wchodz±cych za pomoc± dostêpnych i przekazanych do u¿ytkowania przez Zamawiaj±cego urz±dzeñ, tj. bramki bezpieczeñstwa, skanerów baga¿u, skanerów rêcznych wykrywaj±cych metale i ciecze a tak¿e dokonywali weryfikacji konieczno¶ci wej¶cia na teren budynków s±du;
• Co najmniej jeden z pracowników dysponowa³ ¶rodkiem transportu, by dokonaæ sprawdzenia obiektu po otrzymaniu sygna³u alarmowego, antynapadowego czy z systemu przeciwpo¿arowego- Zamawiaj±cy wymaga przybycia do budynku S±du, w którym za³±czy³ siê sygna³ alarmowy w czasie nie d³u¿szym ni¿ 15 minut – w tym celu winne byæ ustalone dy¿ury przez Wykonawcê – harmonogram dy¿urów Wykonawca bêdzie przekazywa³ Zamawiaj±cemu na ca³y miesi±c z góry;
• po godzinach ich pracy ( tj. pracowników ochrony fizycznej ) co najmniej jeden z pracowników ochrony reagowa³ na sygna³y alarmowe pochodz±ce z central nale¿±cych do S±du Rejonowego w Trzciance (alarmowej czy po¿arowej) wysy³anych w formie sms oraz na telefoniczne powiadomienia z centrali firmy monitoruj±cej sygna³y alarmowe, z któr± Zamawiaj±cy posiada umowê o monitorowanie sygna³ów alarmowych i po¿arowych w pozosta³ych godzinach doby lub na telefoniczne powiadomienia upowa¿nionych pracowników s±du, którzy maj± upowa¿nienie do wnioskowania o interwencjê osobist± w budynkach S±du ( dotyczy wszystkich budynków w Trzciance oraz w Czarnkowie);
• posiadali system monitoruj±cy rzeczywist± pracê pracowników ochrony pe³ni±cych s³u¿bê przy realizacji przedmiotu zamówienia, tj. taki, który bêdzie pomocny w weryfikacji zgodno¶ci ilo¶ci przepracowanych godzin przez poszczególnych pracowników w poszczególnych obiektach, zarówno godzin ustalonych jak i godzin wykonanych po ustalonych godzinach pracy;
• otwierali, przed godzinami pracy S±du i zamykali budynki, po zakoñczeniu dy¿urów ochrony fizycznej S±du Rejonowego w Trzciance;
• byli dyspozycyjni w przypadku konieczno¶ci asysty dla pracowników S±du Rejonowego w Trzciance podczas dy¿urów aresztowych. Powiadamianie o konieczno¶ci asysty bêdzie telefoniczne i bêdzie pochodzi³o od pracowników sprawuj±cych dy¿ur aresztowy;
• byli przeszkoleni w zakresie przepisów BHP i PPO¯, z udzielania pierwszej pomocy oraz korzystania z defibrylatora , posiadali aktualne badania lekarskie oraz do¶wiadczenie i uprawnienia niezbêdne do wykonywania zamówienia. Wykonawca bêdzie zobowi±zany przedstawiæ stosowne dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego;
• zostali przeszkoleni z Regulaminów organizacyjnych i porz±dkowych obowi±zuj±cymi na terenie wszystkich budynków S±du Rejonowego w Trzciance i w Czarnkowie, w pierwszym dniu ¶wiadczenia us³ugi oraz winni byæ na bie¿±co zapoznawani z wprowadzanymi zarz±dzeniami zwi±zanymi z ograniczeniami lub reguluj±cymi inne sprawy porz±dkowe.
4.3 Poza podstawowym zakresem zamówienia opisanym w pkt 4.1 i 4.2 SWZ, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia liczby godzin dy¿urów pracowników ochrony w sytuacjach nieprzewidzianych lub w przypadkach konieczno¶ci wprowadzenia na teren budynków ekip dokonuj±cych prac remontowych, instalacyjnych, konserwacyjnych itp. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy dokona zg³oszenia pisemnego lub telefonicznego co najmniej na 24 godziny przez konieczno¶ci± uruchomienia dodatkowej us³ugi i ustali z Wykonawc± zakres us³ugi dodatkowej.
4.4 Zamawiaj±cy wymaga, by pracownicy ochrony byli systematycznie kontrolowani przez przedstawiciela Wykonawcy, szczególnie w zakresie przebywania pracowników w godzinach w skazanych w ppkt 3.4.1 oraz w zakresie terminowego dojazdu do budynków S±du podczas wymaganych interwencji a tak¿e w zakresie wykonywanych obchodów budynku i terenu.
4.5 Zamawiaj±cy nie przewiduje podwykonawców ani wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 356400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 356400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Alfa Tadeusz Jadczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631079121

7.3.3) Ulica: Os. Zacisze 11/6

7.3.4) Miejscowo¶æ: Trzcianka

7.3.5) Kod pocztowy: 64-980

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 356400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.