eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tworóg › Budowa sali sportowej wraz z zapleczem przy budynku Szkoły Podstawowej w Wojsce przy ulicy Szkolnej 12



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali sportowej wraz z zapleczem przy budynku Szkoły Podstawowej w Wojsce przy ulicy Szkolnej 12

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tworóg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Tworóg

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.tworog.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tworog.pl/aktualnosci

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_tworog.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali sportowej wraz z zapleczem przy budynku Szkoły Podstawowej w Wojsce przy ulicy Szkolnej 12

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-766643b0-8348-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007759/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Wojsce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043197/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Grp.I.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2899750,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Budowa Sali sportowej wraz z zapleczem przy Budynku Szkoły Podstawowej w Wojsce.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych ujętych w dokumentacji projektowanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach robót, stanowiących załącznik do niniejszej SWZ oraz wytycznych przedstawionych poniżej.
3. Zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją projektową obejmuje:
Budowę Sali Sportowej wraz z zapleczem przy budynku Szkoły Podstawowej w Wojsce na działkach o nr 679/112, 681/112, przy ul.Szkolnej 2 w Wojsce.
 Parametry obiektu:
 powierzchnia zabudowy projektowanego obiektu P = 548,20 m2
 powierzchnia użytkowa obiektu Pu = 491,60 m2
 kubatura obiektu – 3 457,00 m3
 wysokość budynku – 7,87 m (budynek niski);
 ilość kondygnacji nadziemnych – 1
 Wykonanie Instalacji:
 instalacja wodociągowa,
 instalacja elektryczna,
 instalacja olejowa,
 instalacja centralnego ogrzewania
 instalacja ciepłej wody użytkowej,
 instalacja kanalizacji sanitarnej,
 źródło ogrzewania - kocioł olejowy
Przyłącza mediów z zasilania budynku szkoły podstawowej w sąsiedztwie projektowanej Sali sportowej.
Projekt zakłada budowę obiektu Sali Sportowej, składającej się z dwóch segmentów funkcjonalnych, to jest Sali z zapleczem i holu wejściowego. Hol wejściowy pełni rolę łącznika zaprojektowanej Sali ze szkołą. Zaplecze zaprojektowanej Sali mieści szatnie dla chłopców i dla dziewcząt z zapleczami sanitarnymi, kotłownię, gabinet lekarski, zaplecze trenera z zapleczem sanitarnym oraz sanitariat dla osób niepełnosprawnych. Budynek zaprojektowano w konstrukcji tradycyjnej i żelbetowej, posadowienia na ławach fundamentowych. Dachy zaprojektowano z blachy profilowej wspartej na konstrukcji murowanej, żelbetowej, stalowej i drewnianej z drewna klejonego w rejonie Sali gimnastycznej. Ściany zaprojektowano, jako warstwowe, z pustaka ceramicznego grubości 25cm i 30cm. Wykończenie ścian zewnętrznych przewiduje się z tynku silikonowego położonego za zatopionej w kleju siatce zbrojącej.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentację projektową, techniczną i przedmiar robót. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie odpowiedników równoważnych o właściwościach nie gorszych i gwarantujących osiągnięcie parametrów nie niższych od wymaganych przez Zamawiającego
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca złożył przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

44112310-4 - Ścianki działowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262522-6 - Roboty murarskie

45262620-3 - Ściany nośne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3823563,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4291354,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3823563,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany "ULBUD" Grzegorz Stolarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731736066

7.3.3) Ulica: Botaniczna 26/16

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-216

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3823563,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.