eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wymiana stolarki otworowej w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-07-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109440 z dnia 2021-07-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki otworowej w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324163160

1.5.8.) Numer faksu: 324163155

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki otworowej w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cbbd490-a284-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002618/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Wymiana stolarki okiennej w zasobach KZGM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038499/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.009.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki otworowej oraz wymiany parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

Część 1: obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie stolarki otworowej oraz wymianie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Roboty będą polegać w szczególności:

- wymianie stolarki z PCV w ilości ok. 281,31 m²
- wymianie stolarki drewnianej w ilości ok. 115,66 m²
- wymianie stolarki drewnianej łukowej w ilości ok. 35,47 m²
- wymianie stolarki drewnianej z elementami zabytkowymi w ilości ok. 22,80 m²
- wymianie parapetów wewnętrznych PCV w ilości ok. 47,40 mb
- wymianie parapetów zewnętrznych (z blachy powlekanej) w ilości ok. 76,34 mb

Roboty prowadzone będą w budynkach wskazanych w zestawieniu adresowym, a poszczególne obmiary dla wskazanych adresów podane są w szkicach. Zestawienie to może ulec zmianie poprzez rezygnację Zamawiającego z części adresów lub uzupełnienie kolejnymi adresami, aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia tj. kwoty 316.791,00 zł brutto. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 95% wskazanej kwoty.

2. Podane w ust. 1 ilości dla części 1 mają charakter szacunkowy, a ostateczne ilości mogą ulec zmianie w opisanych powyżej okolicznościach.
3. Stolarka PCV dla każdej części montowana będzie w kolorze białym, kolor stolarki drewnianej uzgodniony będzie z Zamawiającym dla każdego obiektu oddzielnie.
4. Zamawiający dla każdej części wymaga aby współczynnik przenikania ciepła dla szyb zespolonych zastosowanych w stolarce drewnianej i PCV wynosił minimum Ug ≤ 1,1W/m2 K.
5. Okna dla każdej części wymieniane będą w kolejności i w ilości wyznaczonej przez Zamawiającego, aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy zestawienie adresowo-rzeczowo-ilościowe koniecznej do wymiany stolarki w terminie do 7 dni od podpisania umowy.
6. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym m.in. wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę znajduje się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421132-8 - Instalowanie okien

45422100-2 - Stolarka drewniana

4.5.5.) Wartość części: 293325,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki otworowej oraz wymiany parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.
Część 2: obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie stolarki otworowej oraz wymianie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach we wspólnotach mieszkaniowych. Roboty będą polegać w szczególności:

- wymianie stolarki z PCV w ilości ok. 217,33 m²
- wymianie stolarki drewnianej w ilości ok. 15,12 m²
- wymianie parapetów wewnętrznych PCV w ilości ok. 77,60 mb
- wymianie parapetów zewnętrznych (z blachy powlekanej) w ilości ok. 107,34 mb

Roboty prowadzone będą w budynkach wskazanych w zestawieniu adresowym, a poszczególne obmiary dla wskazanych adresów podane są w szkicach. Zestawienie to może ulec zmianie poprzez rezygnację Zamawiającego z części adresów lub uzupełnienie kolejnymi adresami, aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia tj. kwoty 134.367,01 zł brutto. Zamawiający gwarantuje wykorzystania 95% wskazanej kwoty.
2. Podane w ust. 2 ilości dla części 2 mają charakter szacunkowy, a ostateczne ilości mogą ulec zmianie w opisanych powyżej okolicznościach.
3. Stolarka PCV dla każdej części montowana będzie w kolorze białym, kolor stolarki drewnianej uzgodniony będzie z Zamawiającym dla każdego obiektu oddzielnie.
4. Zamawiający dla każdej części wymaga aby współczynnik przenikania ciepła dla szyb zespolonych zastosowanych w stolarce drewnianej i PCV wynosił minimum Ug ≤ 1,1W/m2 K.
5. Okna dla każdej części wymieniane będą w kolejności i w ilości wyznaczonej przez Zamawiającego, aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy zestawienie adresowo-rzeczowo-ilościowe koniecznej do wymiany stolarki w terminie do 7 dni od podpisania umowy.
6. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym m.in. wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę znajduje się w Rozdziale III SWZ oraz w dokumentacji zamówienia stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45422100-2 - Stolarka drewniana

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421132-8 - Instalowanie okien

45422100-2 - Stolarka drewniana

4.5.5.) Wartość części: 124413,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304783,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304783,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304783,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARO Romanowski Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461624010

7.3.3) Ulica: ul. Tytoniowa 8

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316791,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128869,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128869,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128869,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARO Romanowski Spółki Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461624010

7.3.3) Ulica: Tytoniowa 8

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134367,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.