eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Remont toalet na II i III p. w budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, renowacja biegów schodowych 3 klatek schodowych od I piętra do spocznika na półpiętrze i posadzki w wiatrołapie wejścia A.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109407 z dnia 2021-07-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont toalet na II i III p. w budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, renowacja biegów schodowych 3 klatek schodowych
od I piętra do spocznika na półpiętrze i posadzki w wiatrołapie wejścia A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mątewska 17

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523592100

1.5.8.) Numer faksu: 523574820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont toalet na II i III p. w budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, renowacja biegów schodowych 3 klatek schodowych
od I piętra do spocznika na półpiętrze i posadzki w wiatrołapie wejścia A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffbc6113-a750-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000945/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont toalet na II i III p. w budynku Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu i wykonanie posadzki żywicznej na 3 klatkach schodowych od poziomu I p. do podestu na półpiętrze (wraz z podestem)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041771/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.272.1.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 116019,61 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dwóch toalet na II i III piętrze budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu, który obejmuje m.in.:
1) wykonanie toalety męskiej, która będzie spełniać funkcję toalety dla osób niepełnosprawnych, toalety damskiej, pomieszczenia socjalnego dla pracowników oraz pomieszczenia technicznego dla sprzątaczek;
2) montaż ścianek działowych z płytek z betonu komórkowego
lub gazobetonowych o gr. 6 cm;
3) licowanie ścian płytkami glazurowanymi/kamionkowymi (gres)
o wymiarach 30x60 cm na zaprawie klejowej;
4) położenie posadzki jednobarwnej z płytek kamionkowych
o wymiarach 60x60 cm na zaprawie klejowej;
5) położenie cokolików z płytek kamionkowych o wysokości
do 10 cm na zaprawie klejowej;
6) wymianę stolarki drzwiowej drewnianej w kolorze szarym do wc;
7) montaż drzwi w kolorze białym do pomieszczenia gospodarczego wraz z obróbką obsadzenia;
8) montaż ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych
na rusztach metalowych;
9) położenie wewnętrznych gładzi gipsowych;
10) malowanie farbami lateksowymi tynków wewnętrznych ścian
i sufitów;
11) dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych;
12) obsadzenie prefabrykowanych podokienników z konglomeratu,
13) montaż poręczy do wc dla osób niepełnosprawnych;
14) montaż poręczy umywalkowych dla osób niepełnosprawnych;
15) podłączenie odbiorników instalacji centralnego ogrzewania;
16) montaż akcesoriów łazienkowych;
17) montaż 4 zwykłych muszli ustępowych, 2 muszli dla osób niepełnosprawnych, 2 pisuarów, 4 umywalek, 2 zlewozmywaków gospodarczych dla sprzątaczek, 2 zlewozmywaków nablatowych kuchennych i systemowych ścianek działowych;
18) przebudowę instalacji elektrycznej i wod.-kan.
Zamawiający przygotował do remontu pomieszczenia łazienek wykonując prace wyburzeniowe. Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z energii elektrycznej i wody w celu realizacji przedmiotu zamówienia płatne na zasadzie ryczałtu, ustalonego w dniu przekazania terenu robót. Wykonawca będzie mógł wykonywać przedmiot zamówienia po godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku od godz. 15:30 do godz. 6:00. Istnieje możliwość wykonywania prac nieuciążliwych dla pracowników urzędu w godzinach ich pracy oraz prowadzenia prac w sobotę i niedzielę wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), złożoną ofertą oraz przedmiarem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 102127,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest renowacja biegów schodowych 3 klatek schodowych od I piętra do spocznika na półpiętrze i posadzki w wiatrołapie wejścia A, która obejmuje m. in.:
1) wykonanie nowej posadzki w wiatrołapie wejścia A z żywicy;
2) szlifowanie i odtłuszczanie posadzek lastrykowych, stopni
i podstopnic;
3) gruntowanie podłoży pionowych i poziomych;
4) lokalne uzupełnienie ubytków podłoża zaprawą żywiczną;
5) wykonanie powłok pionowych i poziomych (stopni, podstopni, spoczniki) z płatków żywicznych w kolorze szarym - analogicznie
do istniejących;
6) wykonanie pasków antypoślizgowych z lakierowanego piasku kwarcowego w kolorze czerwonym - analogicznie do istniejących.
Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z energii elektrycznej i wody w celu realizacji przedmiotu zamówienia płatne na zasadzie ryczałtu, ustalonego w dniu przekazania terenu robót. Wykonawca będzie mógł wykonywać przedmiot zamówienia po godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku od godz. 15:30 do godz. 6:00. Istnieje możliwość wykonywania prac nieuciążliwych dla pracowników urzędu w godzinach ich pracy oraz prowadzenia prac w sobotę i niedzielę wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), złożoną ofertą oraz przedmiarem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 13892,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124883,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124883,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124883,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydroplus Marcin Norberczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562632009

7.3.3) Ulica: Łagiewniki 6/16

7.3.4) Miejscowość: Kruszwica

7.3.5) Kod pocztowy: 88-150

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124883,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-07-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.