eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. J. Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00



Ogłoszenie z dnia 2021-07-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109358 z dnia 2021-07-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. J. Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 299 20 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. J. Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea664720-a6cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000104/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Usługi nadzoru inwestorskiego - Smoleńsk 9 (branża budowlana, instalacji sanitarnych, elektryczna) Syrokomli 21 (branża budowlana, instalacji sanitarnych, elektryczna)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014- 2020, Osi Priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej– umowa POIS.01.03.01-00-0031/16-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043146/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-3942-16/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 56100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, w zakresie instalacji sanitarnych (c.o. i wentylacji mechanicznej), instalacji elektrycznych oraz towarzyszących im robót budowlanych, przez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach oraz ścisła współpraca z Zamawiającym zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, współudział w pozyskaniu wszystkich decyzji administracyjnych umożliwiających użytkowanie i eksploatację wykonanych instalacji.
2. Świadczenie usług, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zapewni przy pomocy zespołu inspektorów nadzoru w następujących branżach
1) Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej, którego wyznacza się na Koordynatora Zespołu, zgodnie z art. 27 ustawy - Prawo budowlane,
2) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej,
3) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej.
3. Roboty budowlane i instalacyjne, objęte nadzorem stanowiącym przedmiot zamówienia, są wykonywane w ramach realizowanej kompleksowej termomodernizacji budynku Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 objętej projektem pn.: „Kompleksowa termomodernizacja budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - pl. Matejki 13, ul. Smoleńsk 9, ul. Karmelicka 16"- umowa o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00. Zakres usług obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego dla robót, realizowanych na podstawie umowy o roboty budowlane, polegających na:
1) Wymianie instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku.
Wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach ogrzewanych z rur stalowych zaciskowych, instalacja prowadzona natynkowo. Grzejniki stalowe płytowe, z wbudowanym zaworem z nastawą wstępną.
2) Wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją o wydajności 18300 m3/h. Wykonaniu pomieszczenia wentylatorowni na poddaszu.
3) Wykonaniu dwóch zewnętrznych szachtów dla wentylacji mechanicznej. Wykonaniu otworów w stropach wraz z ich obudową. Obudowa pionów i kanałów wentylacyjnych.
4) Wymianie instalacji elektrycznej i oświetleniowej w budynku, gdzie zakres tych robót obejmie: a) wymiana rozdzielnicy głównej bez zmiany lokalizacji (wymiana obudowy do zabudowy aparatury modułowej)
b) wymiana linii zasilających (WLZ-tów) od rozdzielnicy głównej do rozdzielnic piętrowych
c) modernizację i wymianę rozdzielnic piętrowych bez zmiany lokalizacji;
d) modernizację i wymianę instalacji oświetlenia podstawowego w technologii LED, uzupełnienie instalacji o nowe punkty świetlne w uzgodnieniu z użytkownikiem
e) instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z monitoringiem opraw,
f) modernizację instalacji gniazd wtykowych (obwody gniazd komputerowych DATA nie wchodzą w zakres robót),
g) instalację przeciwprzepięciową i instalację ochrony przeciwporażeniowej.
Na ten zakres jeszcze nie został wyłoniony Wykonawca robót budowlanych. Inspektor Nadzoru działa w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zmianami), ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 2019, ze zm.), oraz ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2020 poz.282 ze zmianami).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III SWZ obowiązującej w niniejszym postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48708,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53102,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KDK ELEKTROINSTALACJE DARIUSZ ZAPRZAŁA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632049977

7.3.3) Ulica: ul. Kozienicka 48

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-397

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53102,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31
2021-07-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.