eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Modernizacja pomieszczeń SP nr 2 w Kolbuszowej



Ogłoszenie z dnia 2021-07-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109169 z dnia 2021-07-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń SP nr 2 w Kolbuszowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172271333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń SP nr 2 w Kolbuszowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62f57b44-c37f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000796/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Modernizacja pomieszczeń SP nr 2 w Kolbuszowej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072587/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.36.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń SP nr 2 w Kolbuszowej”
Zakres robót: Modernizacja mająca na celu poprawę stanu technicznego oraz estetyki i parametrów użytkowych sal lekcyjnych nr: 223, 225, 226, 227 i 229 oraz pokoju nauczycielskiego nr 228 w najstarszym budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej nr 2 w Kolbuszowej.

Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót:
1. Roboty budowlane wykończeniowe:
a) wymiana drzwi do pięciu sal lekcyjnych i do pokoju nauczycielskiego,
b) wymiana zniszczonych posadzek z klepek drewnianych na posadzki z wykładzin pcv wraz z wykonaniem warstw wyrównawczych z zaprawy samopoziomującej,
c) likwidacja zbędnych drzwi i zmurowanie otworu drzwiowego pomiędzy pokojem nauczycielskim a salą nr 229,
d) remont tynków ścian i sufitów z wykonaniem gładzi szpachlami cementowymi,
e) wykonanie nowych powłok malarskich na gładziach cementowych ścian i sufitów,
f) odnowienie powłok malarskich na lamperiach olejnych: przeszlifowanie, zagruntowanie gruntem szczepnym i przemalowanie 2-krotne farbami lateksowymi szorowalnymi,
g) wykonanie okładzin fragmentów ścian z płytek ściennych w sąsiedztwie urządzeń sanitarnych w Sali lekcyjnej nr 227 i w pokoju nauczycielskim,
h) wymianę kratek wentylacyjnych w ww. salach lekcyjnych i pokoju nauczycielskim,
i) montaż odbojnic ściennych i narożników ochronnych.
2. Instalacje wodno-kanalizacyjne:
a) wymiana baterii zlewozmywakowej, zlewozmywaka i pogrzewacza wody oraz podejść wodno-kanalizacyjnych dopływowych i odpływowych w pokoju nauczycielskim,
b) wymiana baterii umywalkowej i umywalki oraz podejść dopływowych i odpływowych w sali nr 227 z doprowadzeniem ciepłej wody z podgrzewacza zlokalizowanego w pokoju nauczycielskim.
3. Instalacja centralnego ogrzewania:
a) wymiana 14 szt. grzejników żeliwnych członowych na grzejniki dwupłytowe z zasilaniem bocznym o wys. 60 cm oraz o długości i lokalizacji podanej w przedmiarze robót w salach nr 223 do 228 oraz na korytarzach na Ip i IIp nowego segmentu dydaktycznego,
b) demontaż i ponowny montaż 4 szt. grzejników dwupłytowych w sali nr 229,
c) wymiana (korekta długości) rur przyłączeniowych z rur stalowych ,
d) wymiana odpowietrzników na pionach c.o.
e) montaż 18 szt. zaworów grzejnikowych odcinających na powrocie,
f) wymiana 18 szt. zaworów grzejnikowych termostatycznych na zasilaniu,
g) montaż 18 szt. głowic termostatycznych z blokadą nastawy.
4. Instalacja elektryczna
a) Demontaż istniejących opraw świetlówkowych - sufitowych 2x36 W.
b) Demontaż osprzętu instalacyjnego w ww. salach
c) Montaż nowej rozdzielni elektrycznej ReN2P na korytarzu z wyposażeniem
d) Montaż dwóch listew kablowych w korytarzu
e) Wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z rys. nr 2 w ww. salach - w ścianach w rurkach karbowanych PCV p/t, w sufitach przewodem wtynkowym
f) Montaż nowego osprzętu instalacyjnego
g) Montaż opraw oświetleniowych LED na sufitach
h) Ułożenie dodatkowych rur karbowanych elektroinstalacyjnych z pilotem 20 mm p/t, bez wciągania przewodów
i) Wykonanie połączeń wyrównawczych
j) Pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej

Szczegółowy zakres robót budowlanych precyzują:
1. Opis przedmiotu zamówienia - Modernizacja pomieszczeń SP2 Kolbuszowa – Rozdział III SWZ
2. Opis techniczny - Instalacje elektryczne – Rozdział III SWZ
3. Rys nr 1 SP2_Rzut Ip architektura – Rozdział III SWZ
4. Rys nr 2 SP2_Rzut Ip Instalacja elektryczna – Rozdział III SWZ
5. Rys nr 3 SP2_Rozdzielnia ReN2P – Rozdział III SWZ
6. Przedmiar 2151 Modernizacja pomieszczeń SP 2 Kolbuszowa – Rozdział II SWZ


Szczegółowy zakres robót budowlanych precyzują: Opis przedmiotu zamówienia – dokumentacja techniczna (Rozdział III SWZ) i przedmiar robót nr 2103 (Rozdział II SWZ).

UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia
o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku
do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie.

Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności z:
a) Opisem przedmiotu zamówienia / dokumentacją techniczną (Rozdział III),
b) Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział IV),
c) Przedmiarami robót (Rozdział II ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198169,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246002,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198169,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRISBUD Krzysztof Wiącek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366163537

7.3.4) Miejscowość: Domatków

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198169,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-07-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.