eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Przebudowa pałacu w Suchej Górnej - etap II część 1



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pałacu w Suchej Górnej – etap II część 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768474159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pałacu w Suchej Górnej – etap II część 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2862294b-92f4-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029243/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Przebudowa pałacu w Suchej Górnej -ETAP II / część 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063297/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowił jedną z części postępowania przeprowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 2) ustawy PZP. Postępowanie w zakresie części, która obejmowała w całości przedmiot niniejszego zamówienia zostało unieważnione, gdyż nie złożono żadnej oferty. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały istotnie zmienione.

Wobec powyższego, w opinii Zamawiającego, spełnione zostały wszystkie przesłanki do udzielenia przedmiotowego zamówienia zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-bb112260-46c0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 127412,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa pałacu w Suchej Górnej – etap II część 1” – zamówienie publiczne w trybie zamówienia z wolnej ręki w ramach zadania budżetowego pn.: „Przebudowa pałacu w Suchej Górnej”

1. Przedmiotem umowy jest przebudowa budynku i otoczenia pałacu w Suchej Górnej przy ul. Okrężnej 1, jednostka ewidencyjna 021604_5 Polkowice - obszar wiejski, obręb 0012 Sucha Górna dz. 320/1, w nw. zakresie ogólnym:

a) Część 1 roboty wewnętrzne wielobranżowe
1) dobór i montaż klamek z szyldami na drzwi odrestaurowane i stylizowane na zabytkowe oraz do drzwi pełnych użytkowych współczesnych w budynku, z uzupełnieniem brakujących kluczy;
2) dobór i montaż stolarki drzwiowej w piwnicy w tym stolarki przeciwpożarowej, z zamkami, okuciami i szyldami;
3) montaż drewnianych listew przypodłogowych dębowych w Sali 0.08;
4) oznakowanie ostrzegawcze bhp stopni nietypowych i nadproży zaniżonych taśmą ostrzegawczą i znakami bhp;
5) przebudowa węzła sanitarnego [sala 0.06] dla dzieci na standardowy pom. 0.06 parter - roboty budowlane i sanitarne;
6) montaż w piwnicy zestawu hydroforowego do zwiększenia ciśnienia wody wewnętrznej instalacji hydrantowej ppoż. z podłączeniem układu do instalacji wody, instalacji hydrantowej i elektrycznej;
7) dobór i montaż oświetlenia głównego i pomocniczego w Sali 0.08, 0.07 w formie żyrandola, kinkietów ściennych i kandelabrów stojących, w oparciu o ustalenia z Konserwatorem zabytków, odpowiednio do wymaganego poziomu natężenia światła dla pomieszczeń reprezentacyjnych, z podłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej;
8) odłączenie zasilania do 2 szt. reflektorów ledowego podświetlenia elewacji obiektu montowanego w opasce przeciwdeszczowej budynku
9) przeniesienie czujek ppoż. w Sali 0.08 poza obrys malowidła z zaprawieniem otworów
po kablach z zachowaniem wymogów ochrony zabytkowego charakteru polichromii
10) wymiana sygnalizatora ppoż. na elewacji frontowej przy wejściu głównym na mniejszy;
11) wykonanie w pomieszczeniach budynku dodatkowych 3 szt. Gniazd 400V wraz z zasilaniem;
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określono w załączniku nr 1 do umowy „Opis przedmiotu zamówienia II etapu przebudowy pałacu w Suchej Górnej część 1” wskazującym materiały i dokumentacje projektowe stanowiące zakres, podstawę, sposób i warunki wykonania robót będących przedmiotem umowy.
3. Podczas realizacji przedmiotu umowy Wykonawcę obowiązują wymagania wskazane w każdym z dokumentów wymienionych w ust. 2, a wątpliwości podlegają rozstrzygnięciu przez Zamawiającego.
4. Wszystkie roboty będące przedmiotem niniejszej umowy muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych umową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Damian Kubiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922343007

7.3.3) Ulica: ul. Chabrowa 3

7.3.4) Miejscowość: Polkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-101

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259530 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Strony ustalają następujące terminy wykonania robót:
a) rozpoczęcie robót budowlanych: w dniu przekazania placu budowy (nie później niż w terminie 7 dni po podpisaniu niniejszej umowy),
b) zakończenie robót budowlanych część 1 - do 22 tygodni od daty przekazania placu budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.