eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa obuwia, odzieży sportowej i sprzętu sportowego oraz smarów - sprawa nr 13/2021

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108226 z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa obuwia, odzieży sportowej i sprzętu sportowego oraz smarów - sprawa nr 13/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 48 32 90

1.5.8.) Numer faksu: 261 48 32 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa obuwia, odzieży sportowej i sprzętu sportowego oraz smarów - sprawa nr 13/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9809d346-a78d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016780/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa odzieży i obuwia sportowego, sprzętu i akcesoriów sportowych, materiałów konserwacyjnych sprzęt / urządzenia sportowe, materiały survivalowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042783/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 137390,67 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia sportowego w ilości autoramentu 21 pozycji, zgodnie z wymaganiami i warunkami, w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18820000-3 - Obuwie sportowe

4.5.5.) Wartość części: 29927,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej, bluzy, spodnie, koszulki, kurtki, w ilości asortymentu 52 pozycji, zgodnie z wymaganiami i warunkami, w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18412100-1 - Odzież treningowa

4.5.5.) Wartość części: 49123,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego w ilości asortymentu 50 pozycji, zgodnie z wymaganiami i warunkami, w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18512200-3 - Medale

4.5.5.) Wartość części: 57856,91 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa smarów i płynów, zgodnie z wymaganiami i warunkami, w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24951100-6 - Smary

4.5.5.) Wartość części: 482,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w związku z określeniem przedmiotu zamówienia, który uniemożliwił złożenie oferty zgodnie z wymaganiami przedmiotowymi wskazanymi w SWZ.
Wyjaśnić należy, że opis przedmiotu zamówienia uniemożliwiający złożenie oferty zgodnie z wymogami Zamawiającego wskazywał w pozycji asortymentowej nr 17 stanowiącej „OBUWIE DO PIŁKI NOŻNEJ HALOWEJ ADIDAS PREDATOR ABSOLADO IN lub produkt równoważny”, Zamawiający wskazał, iż produkt powinien posiadać systemy DuoMax oraz Space Trusstic, piankę systemu EVA. W wyniku procesu badania i oceny ofert oraz pozyskania materiałów źródłowych z ofert rynkowych jednoznacznie wynika, iż niemożliwym jest zaoferowanie i dostarczenie danego obuwia spełniającego minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
Wobec więc zapisów przedmiotowych SWZ powodujących
nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia wpływający na brak możliwości porównania ofert i zachowanie równego traktowania Wykonawców i uczciwą konkurencję zasadnym jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na opisany powyżej stan sprawy na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29426,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29526,15 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt. 6 ustawy p.z.p. unieważnione zostało
zadanie nr 2 na dostawę odzieży sportowej, w związku z określeniem przedmiotu
zamówienia, który uniemożliwił złożenie oferty zgodnie z wymaganiami przedmiotowymi wskazanymi w SWZ.

Wyjaśnić należy, że opis przedmiotu zamówienia uniemożliwiający złożenie oferty zgodnie z wymogami Zamawiającego polegał na wskazaniu w pozycji asortymentowej nr 38 stanowiącej „KOSZULKĘ DO BIEGANIA
SALOMON S-LAB NSO TEE lub produkt równoważny”, Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia wagę koszulki 40 g, natomiast nie zostało dookreślone dla jakiego rozmiaru koszulka powinna być o wadze wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający określił rozmiary koszulek: damskiej koszulki S, męskiej koszulki M, L, XL, XXL, tym samym zaoferowanie koszulek w wymaganych przez Zamawiającego rozmiarach o wadze wskazanej jak powyżej nie jest możliwe dla każdego rozmiaru danej pozycji asortymentowej.

Wobec więc zapisów przedmiotowych SWZ powodujących
nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia wpływający na brak możliwości porównania ofert i zachowanie równego traktowania Wykonawców i uczciwą konkurencję zasadnym jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na opisany powyżej stan sprawy na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60240,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60776,08 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71482,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89673,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71482,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK-Sport S. Gulina, K. Łuszcz Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133616626

7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 199a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-203

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71482,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 829,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 829,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 829,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GM Trade s.c. Grzegorz Surman, Monika Formalczyk. Pełnomocnik - Grzegorz Surman

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: wspólnik 1: Firma Usługowo-Handlowa PALKAR Grzegorz Surman, wspólnik 2: EURO-TRANS SERWIS Monika Fornalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9731063416

7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Klępina, Nowogród Bobrzański

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 829,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

2021-07-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.