Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042783/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108226 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa obuwia, odzieży sportowej i sprzętu sportowego oraz smarów - sprawa nr 13/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 48 32 90
1.5.8.) Numer faksu: 261 48 32 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa obuwia, odzieży sportowej i sprzętu sportowego oraz smarów - sprawa nr 13/20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9809d346-a78d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016780/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa odzieży i obuwia sportowego, sprzętu i akcesoriów sportowych, materiałów konserwacyjnych sprzęt / urządzenia sportowe, materiały survivalowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042783/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137390,67 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia sportowego w ilości autoramentu 21 pozycji, zgodnie z wymaganiami i warunkami, w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 18820000-3 - Obuwie sportowe
4.5.5.) Wartość części: 29927,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej, bluzy, spodnie, koszulki, kurtki, w ilości asortymentu 52 pozycji, zgodnie z wymaganiami i warunkami, w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 18412100-1 - Odzież treningowa
4.5.5.) Wartość części: 49123,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego w ilości asortymentu 50 pozycji, zgodnie z wymaganiami i warunkami, w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18512200-3 - Medale
4.5.5.) Wartość części: 57856,91 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa smarów i płynów, zgodnie z wymaganiami i warunkami, w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 24951100-6 - Smary
4.5.5.) Wartość części: 482,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w związku z określeniem przedmiotu zamówienia, który uniemożliwił złożenie oferty zgodnie z wymaganiami przedmiotowymi wskazanymi w SWZ.
Wyjaśnić należy, że opis przedmiotu zamówienia uniemożliwiający złożenie oferty zgodnie z wymogami Zamawiającego wskazywał w pozycji asortymentowej nr 17 stanowiącej „OBUWIE DO PIŁKI NOŻNEJ HALOWEJ ADIDAS PREDATOR ABSOLADO IN lub produkt równoważny”, Zamawiający wskazał, iż produkt powinien posiadać systemy DuoMax oraz Space Trusstic, piankę systemu EVA. W wyniku procesu badania i oceny ofert oraz pozyskania materiałów źródłowych z ofert rynkowych jednoznacznie wynika, iż niemożliwym jest zaoferowanie i dostarczenie danego obuwia spełniającego minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
Wobec więc zapisów przedmiotowych SWZ powodujących
nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia wpływający na brak możliwości porównania ofert i zachowanie równego traktowania Wykonawców i uczciwą konkurencję zasadnym jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na opisany powyżej stan sprawy na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29426,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29526,15 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 255 pkt. 6 ustawy p.z.p. unieważnione zostało
zadanie nr 2 na dostawę odzieży sportowej, w związku z określeniem przedmiotu
zamówienia, który uniemożliwił złożenie oferty zgodnie z wymaganiami przedmiotowymi wskazanymi w SWZ.
Wyjaśnić należy, że opis przedmiotu zamówienia uniemożliwiający złożenie oferty zgodnie z wymogami Zamawiającego polegał na wskazaniu w pozycji asortymentowej nr 38 stanowiącej „KOSZULKĘ DO BIEGANIA
SALOMON S-LAB NSO TEE lub produkt równoważny”, Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia wagę koszulki 40 g, natomiast nie zostało dookreślone dla jakiego rozmiaru koszulka powinna być o wadze wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający określił rozmiary koszulek: damskiej koszulki S, męskiej koszulki M, L, XL, XXL, tym samym zaoferowanie koszulek w wymaganych przez Zamawiającego rozmiarach o wadze wskazanej jak powyżej nie jest możliwe dla każdego rozmiaru danej pozycji asortymentowej.
Wobec więc zapisów przedmiotowych SWZ powodujących
nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia wpływający na brak możliwości porównania ofert i zachowanie równego traktowania Wykonawców i uczciwą konkurencję zasadnym jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na opisany powyżej stan sprawy na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60240,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60776,08 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71482,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89673,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71482,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK-Sport S. Gulina, K. Łuszcz Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133616626
7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 199a
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-203
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71482,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 829,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 829,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 829,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GM Trade s.c. Grzegorz Surman, Monika Formalczyk. Pełnomocnik - Grzegorz Surman
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: wspólnik 1: Firma Usługowo-Handlowa PALKAR Grzegorz Surman, wspólnik 2: EURO-TRANS SERWIS Monika Fornalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9731063416
7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 2
7.3.4) Miejscowość: Klępina, Nowogród Bobrzański
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 829,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Miasteczko rowerowe dla dzieci wraz z zestawem znaków i gier podwórkowych (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa ryb w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 23/2024
- Dostawa jaj spożywczych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 24/2024
- Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) -sprawa numer 31/2024
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska do piłki ręcznej w miejscowości Stryszawa poprzez wymianę nawierzchni
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Budowa nowych boisk wielofunkcyjnych wraz zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wygodzie oraz przy Szkole Podstawowej w Jamnie
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole w Bibicach
więcej: Odzież treningowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.