eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem w OSiR Zamość - Budżet Obywatelski



Ogłoszenie z dnia 2021-07-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108136 z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem w OSiR Zamość – Budżet Obywatelski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6772337

1.5.8.) Numer faksu: 84 6393054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem w OSiR Zamość – Budżet Obywatelski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-534ad5ea-b487-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003133/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem w OSiR Zamość - Budżet Obywatelski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062110/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.1.2021.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 731403,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na demontażu istniejącej podłogi w hali widowiskowo-sportowej OSiR w Zamościu oraz montażu nowej systemowej podłogi sportowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem w OSiR Zamość – Budżet Obywatelski”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac w hali widowiskowo-sportowej OSiR w Zamościu:
a) wymiana podłogi na hali widowiskowo-sportowej:
- rozebranie istniejącej podłogi i rusztu drewnianego,
- wykonanie izolacji poziomej posadzki za pomocą folii,
- montaż klocków dystansowych w celu wyrównania podłogi do poziomu „0”,
- dostawa i montaż systemowej podłogi sportowej (kolorystyka winna być uzgodniona z Zamawiającym i Użytkownikiem obiektu),
- dostawa i montaż systemowych listew przypodłogowych,
- montaż urządzeń wentylacyjnych do przewietrzania podłogi,
- malowanie linii podstawowych boisk do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki (Wykonawca wykonuje projekt malowania linii, podlegający pisemnemu uzgodnieniu z Zamawiającym i Użytkownikiem), dobór farb powinien posiadać rekomendację producenta podłogi sportowej,
b) modernizacja systemu oświetlenia hali sportowej:
- demontaż istniejących opraw oświetleniowych,
- dostawa i montaż nowych opraw oświetleniowych,
- dostawa i montaż pozostałych elementów systemu oświetlenia hali sportowej,
c) modernizacja systemu nagłośnienia trybun i boiska sportowego:
- dostawa i montaż elementów nagłośnienia trybun i boiska sportowego według załączonej specyfikacji,
d) próby i pomiary zamontowanych instalacji oświetlenia i nagłośnienia.
3. Zamawiający informuje, że:
- przy realizacji robót budowlanych należy (w uzgodnieniu z Inwestorem i Użytkownikiem obiektu) uzgodnić zagęszczenie legarów na ciągach komunikacyjnych dla przemieszczania koszy mobilnych, wysuwanych trybun oraz montażu sceny dla organizowanych imprez artystycznych,
- Wykonawca w ramach zadania będzie zobowiązany do odtworzenia istniejących ram podłogowych z deklami w ilości 7 szt. oraz talerzyków do montażu bramek do piłki ręcznej w ilości 8 szt.,
- ze względu na charakter obiektu termin prac należy uzgodnić z Użytkownikiem obiektu w taki sposób, by nie kolidowały one z funkcjonowaniem OSiR.
4. Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,
3) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych,
4) zagospodarowania placu budowy,
5) utrzymania zaplecza budowy,
6) przygotowania dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in.:
- karty katalogowe w języku polskim, potwierdzone przed producenta nawierzchni, z których będzie wynikać spełnienie parametrów zgodnych ze specyfikacją techniczną,
- instrukcje obsługi, użytkowania i konserwacji elementów przedmiotu zamówienia,
- certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN – EN 14904,
- atest PZH (Państwowy Zakład Higieny) dla oferowanej podłogi sportowej,
- certyfikat FIBA i IHF, dla oferowanego systemu podłogi sportowej,
- deklaracja właściwości użytkowych zgodna z Rozporządzeniem UE nr 305/2011,
- wyliczenia powykonawcze na dopuszczalne obciążenie podłogi,
7) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego.
6. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ, w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
7. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. 1320 z poźn. zm.), Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

48952000-6 - System nagłaśniający

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 975685,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 982106,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 975685,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INVEST-BIURO B. Ważny, P. Ważny"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813-308-14-67

7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-301

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 975685,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.