Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00062110/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
- 2021/BZP 00073336/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108136 z dnia 2021-07-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem w OSiR Zamość – Budżet Obywatelski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6772337
1.5.8.) Numer faksu: 84 6393054
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem w OSiR Zamość – Budżet Obywatelski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-534ad5ea-b487-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003133/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem w OSiR Zamość - Budżet Obywatelski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062110/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.1.2021.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 731403,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na demontażu istniejącej podłogi w hali widowiskowo-sportowej OSiR w Zamościu oraz montażu nowej systemowej podłogi sportowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem w OSiR Zamość – Budżet Obywatelski”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac w hali widowiskowo-sportowej OSiR w Zamościu:
a) wymiana podłogi na hali widowiskowo-sportowej:
- rozebranie istniejącej podłogi i rusztu drewnianego,
- wykonanie izolacji poziomej posadzki za pomocą folii,
- montaż klocków dystansowych w celu wyrównania podłogi do poziomu „0”,
- dostawa i montaż systemowej podłogi sportowej (kolorystyka winna być uzgodniona z Zamawiającym i Użytkownikiem obiektu),
- dostawa i montaż systemowych listew przypodłogowych,
- montaż urządzeń wentylacyjnych do przewietrzania podłogi,
- malowanie linii podstawowych boisk do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki (Wykonawca wykonuje projekt malowania linii, podlegający pisemnemu uzgodnieniu z Zamawiającym i Użytkownikiem), dobór farb powinien posiadać rekomendację producenta podłogi sportowej,
b) modernizacja systemu oświetlenia hali sportowej:
- demontaż istniejących opraw oświetleniowych,
- dostawa i montaż nowych opraw oświetleniowych,
- dostawa i montaż pozostałych elementów systemu oświetlenia hali sportowej,
c) modernizacja systemu nagłośnienia trybun i boiska sportowego:
- dostawa i montaż elementów nagłośnienia trybun i boiska sportowego według załączonej specyfikacji,
d) próby i pomiary zamontowanych instalacji oświetlenia i nagłośnienia.
3. Zamawiający informuje, że:
- przy realizacji robót budowlanych należy (w uzgodnieniu z Inwestorem i Użytkownikiem obiektu) uzgodnić zagęszczenie legarów na ciągach komunikacyjnych dla przemieszczania koszy mobilnych, wysuwanych trybun oraz montażu sceny dla organizowanych imprez artystycznych,
- Wykonawca w ramach zadania będzie zobowiązany do odtworzenia istniejących ram podłogowych z deklami w ilości 7 szt. oraz talerzyków do montażu bramek do piłki ręcznej w ilości 8 szt.,
- ze względu na charakter obiektu termin prac należy uzgodnić z Użytkownikiem obiektu w taki sposób, by nie kolidowały one z funkcjonowaniem OSiR.
4. Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,
3) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych,
4) zagospodarowania placu budowy,
5) utrzymania zaplecza budowy,
6) przygotowania dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in.:
- karty katalogowe w języku polskim, potwierdzone przed producenta nawierzchni, z których będzie wynikać spełnienie parametrów zgodnych ze specyfikacją techniczną,
- instrukcje obsługi, użytkowania i konserwacji elementów przedmiotu zamówienia,
- certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN – EN 14904,
- atest PZH (Państwowy Zakład Higieny) dla oferowanej podłogi sportowej,
- certyfikat FIBA i IHF, dla oferowanego systemu podłogi sportowej,
- deklaracja właściwości użytkowych zgodna z Rozporządzeniem UE nr 305/2011,
- wyliczenia powykonawcze na dopuszczalne obciążenie podłogi,
7) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego.
6. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ, w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
7. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. 1320 z poźn. zm.), Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
48952000-6 - System nagłaśniający
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 975685,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 982106,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 975685,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INVEST-BIURO B. Ważny, P. Ważny"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813-308-14-67
7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-301
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INVEST-BIURO" B.WAŻNY P.WAŻNY
jakie przetargi wygrała firma
"INVEST-BIURO" B.WAŻNY P.WAŻNY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 975685,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Modernizacja instalacji klimatyzacji dla Bloku Operacyjnego
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Roboty budowlane w zakresie: Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej przy ul. Szkolnej 2.
- Remont pomieszczeń piwnicy w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul. Orlej 2.
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków w rejonie odpowiedzialności 32 WOG w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie 2 (dwóch) części.
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Zamość
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Odnawialne źródła energii w Gminie Bojanowo wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie
więcej: Podłogi z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.