eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107998 z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350995109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kronikarza Galla 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-053

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozmswiakrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmswiakrakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswkrakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41175487-a349-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004430/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zestaw kardiomonitorów z centralą

1.2.2 Zestaw pomp infuzyjnych (strzykawkowych, objętościowych) ze stacją dokującą

1.2.3 Urządzenie do terapii wysokoprzepływowej

1.2.8 Skaner żylny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038659/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-02/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokospecjalistycznej aparatury medycznej dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
w ramach 4 wydzielonych pakietów:
Pakiet nr 1 – Zestaw kardiomonitorów z centralą (1 kpl.)


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych pakietach:
a) Oferowany sprzęt medyczny musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 2 do SWZ w zakresie danego pakietu;
b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się sprzętu rekondycjonowanego oraz sprzętu demonstracyjnego, używanego;
c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych;
d) przedmiot zamówienia winien posiadać wszelkie wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane
w ustawie z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 186) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski oraz dopuszczające do stosowania na terenie krajów UE przedmiotu oferty tj. certyfikat CE /deklaracja zgodności.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego oraz do przeprowadzenia szkoleń wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w dniu dostawy przedmiotu zamówienia.
5. Zapłata za przedmiot dostawy następować będzie przelewem w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w ramach 4 wydzielonych pakietów
a) Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi poszczególny pakiet.
b) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, określonego w zał. nr 2 do SWZ będą podlegały odrzuceniu.
c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części (pakietów) niniejszego zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory

4.5.5.) Wartość części: 155250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokospecjalistycznej aparatury medycznej dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
w ramach 4 wydzielonych pakietów:
Pakiet nr 2 – Zestaw pomp infuzyjnych (strzykawkowych, objętościowych) ze stacją dokującą (9 kpl.)


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych pakietach:
a) Oferowany sprzęt medyczny musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 2 do SWZ w zakresie danego pakietu;
b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się sprzętu rekondycjonowanego oraz sprzętu demonstracyjnego, używanego;
c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych;
d) przedmiot zamówienia winien posiadać wszelkie wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane
w ustawie z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 186) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski oraz dopuszczające do stosowania na terenie krajów UE przedmiotu oferty tj. certyfikat CE /deklaracja zgodności.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego oraz do przeprowadzenia szkoleń wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w dniu dostawy przedmiotu zamówienia.
5. Zapłata za przedmiot dostawy następować będzie przelewem w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w ramach 4 wydzielonych pakietów
a) Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi poszczególny pakiet.
b) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, określonego w zał. nr 2 do SWZ będą podlegały odrzuceniu.
c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części (pakietów) niniejszego zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne

4.5.5.) Wartość części: 207222 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokospecjalistycznej aparatury medycznej dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
w ramach 4 wydzielonych pakietów:
Pakiet nr 3 – Urządzenie do terapii wysokoprzepływowej (5 szt.)


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych pakietach:
a) Oferowany sprzęt medyczny musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 2 do SWZ w zakresie danego pakietu;
b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się sprzętu rekondycjonowanego oraz sprzętu demonstracyjnego, używanego;
c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych;
d) przedmiot zamówienia winien posiadać wszelkie wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane
w ustawie z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 186) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski oraz dopuszczające do stosowania na terenie krajów UE przedmiotu oferty tj. certyfikat CE /deklaracja zgodności.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego oraz do przeprowadzenia szkoleń wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w dniu dostawy przedmiotu zamówienia.
5. Zapłata za przedmiot dostawy następować będzie przelewem w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w ramach 4 wydzielonych pakietów
a) Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi poszczególny pakiet.
b) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, określonego w zał. nr 2 do SWZ będą podlegały odrzuceniu.
c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części (pakietów) niniejszego zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157810-6 - Urządzenia do terapii tlenowej

4.5.5.) Wartość części: 100462,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokospecjalistycznej aparatury medycznej dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
w ramach 4 wydzielonych pakietów:
Pakiet nr 4 – Skaner żylny (5 szt.)


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych pakietach:
a) Oferowany sprzęt medyczny musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 2 do SWZ w zakresie danego pakietu;
b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się sprzętu rekondycjonowanego oraz sprzętu demonstracyjnego, używanego;
c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych;
d) przedmiot zamówienia winien posiadać wszelkie wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane
w ustawie z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 186) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski oraz dopuszczające do stosowania na terenie krajów UE przedmiotu oferty tj. certyfikat CE /deklaracja zgodności.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego oraz do przeprowadzenia szkoleń wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w dniu dostawy przedmiotu zamówienia.
5. Zapłata za przedmiot dostawy następować będzie przelewem w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w ramach 4 wydzielonych pakietów
a) Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi poszczególny pakiet.
b) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, określonego w zał. nr 2 do SWZ będą podlegały odrzuceniu.
c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części (pakietów) niniejszego zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158500-7 - Przyrządy medyczne na podczerwień

4.5.5.) Wartość części: 67250 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155250 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155250 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155250 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emtel Śliwa Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364062602

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 66

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207222 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207222 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207222 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630002936

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207222 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67250 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67250 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67250 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neoregen Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361757048

7.3.3) Ulica: Trzcińska 10A

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-506

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dostawa maksymalnie do 30 dni od dnia podpisania umowy.
2021-07-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.