eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanów › "Rewitalizacja rynku miejskiego i jego otoczenia w celu przywrócenia i nadania im nowych funkcji min. społecznych, gospodarczych, edukacyjnych, kulturowych, rekreacyjnych - część 2"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107835 z dnia 2021-07-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Rewitalizacja rynku miejskiego i jego otoczenia w celu przywrócenia i nadania im nowych funkcji min. społecznych, gospodarczych, edukacyjnych, kulturowych, rekreacyjnych - część 2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Polanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 4

1.5.2.) Miejscowość: Polanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (94)3188351

1.5.8.) Numer faksu: (94)3188387

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@polanow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.polanow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja rynku miejskiego i jego otoczenia w celu przywrócenia i nadania im nowych funkcji min. społecznych, gospodarczych, edukacyjnych, kulturowych, rekreacyjnych - część 2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-824ef1cc-d59f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004973/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja rynku miejskiego w Polanowie i jego otoczenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Zamówienie jest dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020 działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.II.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 690845,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia placu miejskiego, wyposażenia budynku integracji społecznej oraz wykonanie ogrodzenia z paneli i zieleni na zadaniu „Rewitalizacja rynku miejskiego i jego otoczenia w celu przywrócenia i nadania im nowych funkcji min. społecznych, gospodarczych, edukacyjnych, kulturowych, rekreacyjnych”.
Dostawa polega na dostawie i montażu wyposażenia placu miejskiego wg poniższej ilości:
1.Dostawa i montaż ławek dla młodzieży wraz z wykonaniem fundamentów- szt. 2.Dostawa i montaż ławek betonowych – szt. 4
3.Dostawa i montaż kosza na śmieci – szt. 8
4. Dostawa i montaż trzepaka do zabaw wraz z wykonaniem fundamentów- kpl. 1
5. Dostawa i montaż inteligentnej ławki solarnej- kpl. 2
6. Dostawa i montaż urządzeń fitness dla osób starszych na działce nr 23/4- kpl. 4
7. Dostawa i montaż betonowego stołu do gier planszowych z ławkami- kpl. 2
8. Dostawa i montaż betonowego stołu do ping-ponga- kpl. 1
9. Wykonanie nawierzchni placu do szachów oraz gier wraz z kompletem figur do gry w szachy – kpl. 1
10. Wykonanie kompletnej studni - zdrój - kpl. 1
11. Wykonanie kompletnej fontanny z niecką i wyposażeniem – kpl. 1
12. Dostawa i montaż kompletnej wiaty śmietnikowej – kpl. 1
13. Dostawa i montaż pergoli ogrodowej – 17,0 mb
14. Wykonanie kompletnych siedzisk ( na obrzeżach placu) – mb 45,0
15. Dostawa i montaż donic betonowych 60x60 cm- szt. 12
16. Dostawa i montaż kaskadowych konstrukcji kwiatowych- szt. 6.
17. Szachy plenerowe ( zestaw)
18. Kurtyna wodna bramka zraszająca 290×240 cm 1szt
19. Ławka miejska 12 szt
20. Donice miejskie 12 szt
21. Kosz na śmieci 12 szt
22. Wieże kwiatowe
wys. ok. 120cm - 8 szt
wys. ok. 200 cm – 8 szt
23. Kosz kwiatowy podwójny na lampę 11 szt
24. Studnia – zdrój 1szt
25. Nasadzenia ozdobne
Ponadto dostawa obejmuje dostawę wyposażenia budynku integracji społecznej w meble biurowe i kuchenne, stoły konferencyjne i krzesła, dostawę i montaż ogrodzenia panelowego wraz z zielenią wzdłuż kościoła.
Kolor w/w elementów zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym.
Zamawiający dopuszcza w podanych w opisie przedmiotu wymiarach +-5 cm tolerancji.
2) Zamawiający umożliwia zainteresowanym wizję lokalną w obiekcie, w którym realizowane będzie zamówienie po uprzednim uzgodnieniu terminu z jedną z osób wyznaczonych do kontaktów.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach: opis przedmiotu zamówienia – wyposażenie budynku, opis przedmiotu zamówienia – wyposażenie placu, przedmiarze robót, projekcie zieleni, architekturze rynku, specyfikacja zieleni, wyposażenie budynku integracji społecznej, wyposażenie placu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03121000-5 - Produkty ogrodnicze

34930000-5 - Urządzenia wodne

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

44112100-9 - Wiaty

44114200-4 - Produkty betonowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 986139,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 986139,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 986139,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HARAT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770540007

7.3.3) Ulica: Dworcowa 16

7.3.4) Miejscowość: Miastko

7.3.5) Kod pocztowy: 77-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 986139,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-12-19

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nieckę fontanny należy wykonać w terminie do 30 marca 2022r.
2021-07-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.